Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak s tou medailí "za věrnost" v manželství to potento, sám nevím jestli bych byl na zlatou či bramborovou, ale s tím Istanbulem má pravdu ...

1 0
možnosti
Foto

A dokonce si mohla vybrat jakéhokoliv muže, ať byl v jakékoliv partaji.

Můj sen

však muži milenci byl podoben.

Zabiji sen.

Když velké sny se zabíjejí, mnoho krve teče.

Musí se zabít, musí se žít,

ruce jsou zbraně, srdce štít!

.

Dobře, Karle, že ́s ji pořádně zmydlil.

4 3
možnosti
JL

Bylo to naivní. Nabídl mi to starší spolužák na fakultě, který vypadal jako řecký bůh, s nádherně řezanými rysy... Já jsem se cítila poctěna. Byla jsem hrdá,“ popsala pro ONA Dnes svůj vstup do KSČ v roce 1987. Kovářové to připadalo jako logický krok: „Jsem aktivní typ, kam vlezu, tam dříve či později začnu něco pořádat a organizovat.“

2 2
možnosti
JL

Kovářova kobyla chodí bosa.

3 3
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,28
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik