Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěl jsem se podívat na diskuzi k článku, ale omylem jsem klikl na karmu. Bohužel to nelze vzít zpět. Ať tak či onak článek pana Jakla se mi líbí mnohem víc než tato pro pana T typická reakce ...

4 4
možnosti
KT

Ne, už to nejde vzít zpět, pěkně jste si to pokazil, karmický trest za tu karmu, co jste mi dal, Vás, pane Jiří, nejspíše nemine...

3 0
možnosti
LP

Jen tvrdě do nich, do dezolátů. Paní Jourová to s námi myslí dobře, proto nám chce dopřát ještě víc svobody.

4 1
možnosti
KT

Jakl to s námi taky myslí dobře.

Ať žije Klaus, blbost je opium lidstva!

10 1
možnosti
Foto

L. Jakl má tu největší svobodu ze všech lidí. Kdykoli může svobodně zvolat „Miluji Václava Klause“ a nehrozí mu za to žádná perzekuce.

10 4
možnosti
JK

J30a37n 53K15y85š12k77a

18. 5. 2023 21:25

Ačkoli by to mělo být trestné (dodávám možná zbytečně).

2 3
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik