Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na mne to působí jako nešťastný omyl, jemuž dala vzniknout autorova chybička v titulku, pod jejímž vlivem pak pan Horner kladl slova jinak, než měl původně v úmyslu. Znechucené mlčeni mohlo článek podržet ve svěžím kurzu

0 0
možnosti
JK

Neřekl bych, že je pan Horner lhář. On má prostě jen svoji pravdu, co sice ve skutečnosti pravda není, ale on za ní bude navždy bojovat. Ve mně už delší dobu klíčí podezření, že pan Horner je příbuzný Grety. Velmi podobné názory, podobné fráze a ta podoba? No celá ona. Ona má však ještě nějakou, sice malou, šanci z toho vyrůst. U pana Hornera už to nepředpokládám.

11 0
možnosti
ZH

Těší mě, že jsem váš favorit a beze mě už nic nenapíšete člověk má mít vzory. Za upřesnění samozřejmě děkuji.

3 7
možnosti
KT

Nebojte, napíšu toho dost i bez Vás.

Ale lhář nejste, že ne, nerad bych měl za vzor lháře...

18 0
možnosti
  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,06
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik