VF

Karle, při čtení jsem se přenesl do časů, kdy jsem na Slovácku žil a občas ho taky projížděl na kole (ale bez těch dortů). Jen jste ještě mohl přidat Boršice a Staré Město...

Přeji prima den.

Foto

Vážený MISTŘE. Dožadoval jste se, že byste chtěl sejít. Tedy, se. S mou maličkostí. Nabídl jsem Vám tuto možnost. Na AP v Pcích. Pokud to nezvládnete kolmo, můžete užít i kolo J.Tleskače, třeba i za přípomoci Vám přitleskávajících. Zatím jste na mou nabídku nereagoval, ač stále trvá. P.S.: ,,Volńásky" pro mnou zvané ovšem nedisponuji

KT

Nenapsal jsi náhodou někdy článek o tichu, který jsem pak od Tebe opsal?

Nebo na AP v Pcích bude jen Otto Lilienthal?

Obávám se, že na AP bude na mě příliš mnoho lidí a příliš mnoho hluku, to víš, jsem z tiché čajovny a proto nemám nic jen proti Blaníkům, Orlíkům a vosám.

Ale proč se nesejít na Slovácku či na Valašsku?

Ujišťuji Tě, že to bude pěkný výlet!

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,20
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik