Foto

Zničením česko-slovenského přátelství zničil Fiala i legendární česko-slovesnko-sovětské přátelství. Fyjalo octup!

Foto

No tak jo. Jsem dnes poněkud malátný, ale přesto jsem se vrátil k článku pana Nožičky, který jsem před tím po chvilce vzdal pro to oslí přemostění k fotbalu. Tak jsem si tedy poslech i pana Fialu. Neuvěřitelné! Ovšem jak pro koho.

Pan Fiala normálně odpověděl na otázku. Co jiného kdo čekal nebo nečekal, nevím.

Kdyby byl dotázán na jeho vztah ke kolektivům sběračů švestek a nějaký by preferoval, možná by se také našel někdo, kdo by to vtipně zanalyzoval.

JV

Pepek fotbalista prostě uviděl napsáno "Fiala" a hned usedl ke klávesnici, aby se předvedl.

A Pepek politik uviděl napsáno "Liverpool" a musel se hned opičit.

A tak se dva Pepkové v jednom sešli a byl z toho vtipný analytický článek.

JV

Kladivem a srpem si

Klestil cestu vesnicí

Na Spartu dnes přes závoru

Přijel Pepek na traktoru

Liverpool už je tu s Kloppem

Z Británie vzal to hopem

Pepek mince z kapsy štrachá

nepříčetně volaje

Fialo odstup – vstupenka drahá je.

JN

Vstupenka je drahá? Ale jděte, vždyť se dala pořídit za nějakým jedenáct stovek...

Jen by mě zajímalo, zda na jednu jihočeskou servírku či majitelku restaurace její švagr se vstupenkou dnes nezapomněl, nebo zde zase bude trolit i v době konání zápasu.

LP

Já si Varle myslím, že Fiala rozděluje společnost.

  • Počet článků 2951
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik