MB

Já bych toho Jidáše zas tak přísně nesoudila. Dost lidí z té doby nevyšlo s čistým štítem. Na někoho něco měli, někdo se bál, někdo chtěl výhody atd. Ale přečíst si, jaký to je mučedník, to už na mě bylo moc. Podle mě to už fakt přehnala. Možná jsem paranoidní, ale jako bych mezi řádky četla, že i autorka se cítí šikanovanou bojovnicí za pravdu.

JK

J35a77n 31K50y33š11k65a

29. 3. 2024 18:13

Sakrapráce, to je trefa do černého. Já jsem kdysi, tu Veroniku, tu holku jižanského vzhledu, já jsem ji měl kdysi rád, ale takhle překroutit význam největšího církevního svátku, to dokáže jenom ztělesněné zlo, a zlo, to já poznám...

NP

Hups...kam zmizela část diskuze ?

Udávat se nemá, ale nahlásit se to musí, to zase jo

Foto

No, Niké, copak část diskuse, to je tady běžné. Ale kam zmizela učitelka a učitel? Ten tedy opět napsal blog, kdy nám v titulku položil otázku, ale nepovolil diskusi. To už mi hlava vážně nebere.

MB

Naposledy jsem podobnou oslavnou řeč slyšela na Lenina, ale ani v ní ho nepřirovnávali k Ježíšovi.

Jasně, že by Ježíše nejmenovali, ale určitě tam nebylo, že by soudruh Lenin byl šikanován a popliván a mučen, protože hlásal lásku

Foto

Ta oslavná řeč zmizela, úča ji zřejmě nechala stáhnout. Asi jí snižovala karmu. Stejně, jako umístění do výběrů.

  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,00
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik