Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Švanda je, že borci, kteří se nyní tak vášnivě rozohnili proti Langovi, ani nešpitli, když Zeman mluvil o "střílení novinářů" nebo naznačoval cosi ve smyslu, že prý "problém se Sobotku je třeba vyřešit kalašnikovem".

Mně se podobná mluva (jak u Langa, Zemana či kohokoliv jiného, stejně tak jako extremistický modus Klause ml., Kubery či Okamury) velice ekluje a myslím, že do demokratické společnosti vůbec nepatří.. Ale zastávám názor, že podobná špína se nemá rozmazávat. Že se kolem ní nemá dál šířit její puch.

3 1
možnosti

Já děkuji za poděkování a kvůli tomu, že jste si vzal můj dnešní článek jako inspiraci, se nezlobím. Ale že jste mě tímto blogem předběhl v počtu napsaných článků (už vedete 1042:1041), tak to jste mě teda naštval. ;-)

1 0
možnosti

Vy už jste skoro jako pan Matějka, (ne)blahé paměti. Ten měl spočítáno snad i to, kolik písmenek naťukal... :-)

1 1
možnosti

Že by to nebyla taková švanda?

1 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,11
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik