Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na řidiče teroristu používám zásadně střelnou zbraň

Neposedný revolver já mám, daroval jsem si ho já sám. A můžu vám garantovat, že vůbec nezahálí, protože magorů za volantem sedí víc než dost

            Zastřelil jsem již několik řidičů, teroristů, kteří si spletli auto s vražednou zbraní, ať už šlo o nepřiměřenou rychlost v obci, předjíždění na plnou čáru, či parkování na chodníku.

            Zastávám totiž názor, že každá obrana týkající se našeho života je přiměřená.

            Nebo snad chcete říct, že řidič, který jede v obci stovkou, žádný život neohrožuje?

            Za tímto účelem, obrany života, nosím u sebe dvě mauserovky C 96, samozřejmě legálně držené.

            Bohužel jsem takto ozbrojený široko daleko jen já sám a opravdu nechápu, proč všichni u sebe nenosí pistoli, nemůžu být všude.

            I dnes ráno vyrazil jsem si takto ozbrojený na špacír.

            „To je dnes pěkně, dnes si určitě zastřílím,“ liboval jsem si, protože čím pěknější den, tím je větší pravděpodobnost teroristického útoku.

            Nu, nemýlil jsem se.

            Špacíruji si to tak po ulici, všude je plno aut, ať už jedoucích, nebo zaparkovaných kde se dá. Najednou se proti mně valí lidská vlna. Lidé běží, celí červení, v očích děs.

            „Teroristický útok!“ je mi jasné.

            Vytáhnu jednu ze svých mauserovek a párkrát vystřelím do vzduchu. Splašený lidský dav se zastaví.

            „Nebojte se, lidi, mám u sebe zbraň!“ vykřiknu.

            Lidé se rázem rozzáří.

            „Tam, tam pane! Nějaký magor vjel na pěší zónu! Zastřelte ho prosím!“ ukazují lidé směrem k jednosměrce.

            „Hned to bude!“ křiknu a běžím tam.

            Lidé běží se mnou.

            Opravdu, v pěší zóně se pohybuje stříbrné BMW M6 Cabrio (zrychlení z 0 na 100 za 4,2 s).

            „Prásk, prásk!“ zmáčknu několikrát spoušť a teroristé v autě (muž a žena se slunečními brýlemi), jsou zneškodněni.

            „Děkujeme vám, zachránil jste naše nevinné životy!“ začnou mi lidé hned vroucně děkovat.

            „To nic, byla to moje povinnost. Jsem totiž odvážný člověk a v krajní nouzi neznám bratra,“ řeknu skromně.

            „Myslel jste v případě nutné obrany, ne?“ podotkne nějaká žena.

            „To je prašť, jak uhoď. Hlavně, že tamti v tom svém fáru nebudou už nikoho ohrožovat,“ opáčí nějaký muž, a vroucně mi stiskne ruku, „musíte jít se mnou, chci vás ukázat ženě a hlavně dětem. Ať mají nějaký vzor, to víte, já jsem posera už od narození, já volím socany.“

            „A ke mně musíte taky zajít. Chci vás ukázat manželovi, ať má taky vzor,“ bere mne za druhou ruku nějaká mladá, velmi atraktivní žena.

            Málo platné, dnes jsou odvážní a rozumní lidé prostě na roztrhání.

           

 

 

Autor: Karel Trčálek | pondělí 5.6.2017 19:15 | karma článku: 17,65 | přečteno: 655x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 21,26 | Přečteno: 419x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 650x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 677x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Integrace imigrantů v německých školách nefunguje, ale nesmí se o tom mluvit nahlas

Ještě nedávno se za podobné názory dával ban. Jo, když jsme to před 5 lety my xenofobové říkali, tak nás různí lepšolidi, sluníčkáři a vítači přesvědčovali, jak ta multikultůra krásně prosperuje

17.4.2024 v 14:54 | Karma: 21,36 | Přečteno: 627x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,32
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik