Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Alza - dvakrát a dost

Právě jsem zjistila, že můžu mít ve 34 letech infarkt... stačí si dvakrát objednat něco v Alze a hned je zaděláno. Člověk si myslí, že ho už ho nemůže nic překvapit, nic vytočit a pak se objeví Alza a její infolinka a najednou

zjistíte, že byste byli schopný i zabít... Nejdřív jsme si na Alze objednali sušičku. Manžel jí normálně objednal na jejich stránkách se službou Alza expres, což by mělo znamenat, že od zaplacení jí máte druhý den doma s dopravou až na místo a se smontováním... Tak pokud jste si to představovali takhle jednoduše, tak jste se mooooc spletli. Sušička byla objednaná v úterý, ten den i zaplacená, dodání ve čtvrtek. Ve čtvrtek nic, tak voláme, kde že je naše sušička... aha, to je divné, měla by tam být, no tak nic přijede zítra. Ok, do zítřka počkáme. Samozřejmě všechny hovory si nahráváme, takže si myslíme, že když se něco řekne do telefonu, že to platí. Neplatí.

Takže v pátek zase čekáme a nic... ve 3 odpoledne už to nevydržím a opět volám. Paní na infolince mi sdělí, že tady ale není uvedeno pátek, ale až pondělí 13tého. Aha, tak to teda ne... už jednou jste nás odbyli, objednávku jste zapomněli dodat a teď máme čekat až do pondělí? Abych to zkrátila, sušička dorazila po několika hodinových telefonátech (jste dvacátá v pořadí..) v neděli v pět večer. Pánové jí donesli za první dveře a oznámili, že tahle sušička s tímhle držákem se opravdu špatně montuje, takže nám přejí hodně štěstí a snad se nám to povede. No rada nad zlato! Díky za pomoc, kluci.

Jako omluva přijde manželovi mail, že na další objednávku máme 300 Kč slevu. Tak to je fajn, jen si nejsem jistá, že od nich ještě něco chci. Po dalších telefonátech přijde manželovi další voucher na 300 Kč. Tak to je teda něco, 600 Kč sleva na další objednávku, to už zní dobře. Takže jako správná blondýna se nechám zlákat na Black Friday a udělám objednávku znovu. Tentokrát jen nějaký koše, konvici na čaj atd., prostě nic co se musí montovat. Objednávka projde, voucher uplatněn. Super. Pak mi to nedá a když mám teda ještě ten jeden, tak udělám další - hračka a plíny. Na konci objednávky zadám číslo voucheru. Tentokrát mi to ale hlásí, že voucher už byl uplatněn...aha... takže k velké radosti zjistím, že nám milá Alza poslala obě čísla voucherů stejné... No nic, plíny stejně potřebujeme, tak je beru bez slevy. Další den přijde sms, že jsou plíny připravené, tak si je jedu vyzvednout. Šlo to jako po másle. Divné ale je, že ta první objednávka (koše atd.) zatím nikde a to měla přijít ten samý den. Začíná mi docházet, že objednávka, kde se uplatňuje jakákoliv sleva asi nebude jen tak. Takže po 4 dnech volám, kde jsou sakra mé koše. Aha, to je divné, měla jste jí mít už v pátek... Takže mi slíbí, že se na to podívají a dají vědět. Za dvě hodiny pořád žádný mail, sms, nic. Takže zase volám, čtrnáctá v pořadí, čekám půl hodiny na telefonu. Zvedne to další paní, ano vidím to tady... tak to tam dneska večer budete mít. Super, že by se třeba někdo omluvil, že na to zapomněli, nic. Ještě navíc zjistím, že voucher uplatněn nebyl, tak jí to také říkám a že prý ne, že se na to faktuře neobjevuje, ale že tu slevu tam mít budu. No je to divné, ale dobře, asi už jsem z toho všeho mimo. Takže položím telefon, což je veeeelká chyba, ale to mi dojde pozdě. Vezmu kalkulačku, spočítám celkovou cenu a samozřejmě bez slevy. Kráva!

No nic, vytočím infolinku znovu...opět dvacátá v pořadí, opět půl hodiny na telefonu. Je jasný, o co jim jde, kdo to vydrží déle a věřte mi, že je to dost těžký vydržet, ale já jim to prostě nedaruju. Začínám chytat nerva a i když vím, že ta paní na druhým konci - zvedne to zase jiná, za nic nemůže, tak na ní ihned začínám řvát. Proč mi ta paní před vámi lhala?? No já se moc omlouvám, opravdu tam ten voucher odečten není... Aha, kdo by to byl řekl? Sleva není jen tak... Takže mi slíbí, že to tam opraví a objednávku si večer vyzvednu už s tou slevou. Fajn, to je poslední objednávka, co jsem u vás udělala a doufám, že už vás nikdy neuslyším! Jenže za čtvrt hodiny telefon - Dobrý den, já se spletla, ta objednávka už je vyřízená, takže tam ten voucher uplatnit nejde. Jasně, jako trik dobrý. Takže milá paní, buď tam ten voucher uplatníte a já si tuhle poslední objednávku vyzvednu nebo si to zboží strčte, víte kam. No a nechcete ten voucher použít na další objednávku??? Božeeeeeee, mluvím snad čínsky??? Takže večer si jedu vyzvednout objednávku a možná i se slevou.... teda vlastně mi doteď nepřišla žádná sms, mail, nic....

Jo a příště vám budu vyprávět tu o O2, jak taky slibovalo hory doly a pak jsme si museli objednat internet a televizi u jiný chaloupky....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Barbora Hrušková | úterý 21.11.2017 11:31 | karma článku: 44,80 | přečteno: 13581x
  • Další články autora

Barbora Hrušková

Ty nekojíš???

Myslím, že chyba se stala už porodnici. Dítě 3 dny v kuse řvalo hlady a já mu neměla co dát. Každý vám řekne, že se mléko do 2-3 dnů udělá... mně teda ne.

6.4.2017 v 9:00 | Karma: 35,07 | Přečteno: 3927x | Diskuse| Ostatní

Barbora Hrušková

Rodinná dovolená

Nebojte se, nebudu vám vyprávět o all inclusive v Řecku, ani o dvou řvoucích dětech topících se v bazénu... i když... takový dvě malý děti jsme sebou vlastně měli. Vzali jsme moje rodiče na Floridu.

4.11.2015 v 11:30 | Karma: 24,66 | Přečteno: 1381x | Diskuse| Ostatní

Barbora Hrušková

Hořké Pralinky

Bestiář, Pohádkáře i Řízkaře jsem si koupila sama nebo mi je půjčila některá kamarádka. Byla jsem zvědavá a chtěla jsem vědět o čem píše. Doufala jsem, že to bude "Sex ve městě po česku"..... Ze začátku možná trochu ano, další knihy jsem už ale nekupovala. Pralinky jsem dostala k Vánocům pod stromeček a teď s anginou stejně nemám co dělat, tak proč si něco nepřečíst. Carrie by asi zaplakala, kdyby to četla.... Kam se poděla ta sexuchtivá, dráždivá, moderní spisovatelka? Jasně... zestárla... to my - její čtenářky taky, ale proč je proboha tak zapšklá? Proč všechny muže hází do jednoho pytle - neschopní budižkničemové, kteří si po sobě neuklízí a nejsou nám vlastně k ničemu? Proč všechny ženy, o kterých píše nazývá moje nejlepší přítelkyně, v lepším případě "jen" přítelkyně? Neznám nikoho, kdo by měl tolik dobrých kamarádek. Ano, všechny máme nějaké problémy a ano, někomu z nás se prostě nedaří najít toho pravého pana Božského, ale neznamená to, že se z toho budeme hroutit a psát o tom knížky! Všichni dobře víme, jak moc miluje svou dceru a že její výchova jí připadá jako ta nejlepší (a je možné, že to tak je), ale pojdˇme si říct- je tohle přátelství mezi matkou a dcerou pro život dobrý začátek? Zvlášť když se u vás doma moc zástupců druhého pohlaví nevyskytuje? Jak má chudák ta malá holka vědět, co je správný model a co ne? Co když dopadne jednou jako její maminka? Nevím, jestli dnes ještě někdo uvěří historce o tom, jak nejlepší kamarádka hystericky volá s problémem typu - Bože, on se chce přistěhovat!!!! Opravdu Vám Váš muž, když se s anginou plazíte v pyžamu po zemi s hadrem v ruce, řekne: "Miláčku, co to zase děláš? Copak to nemůže udělat někdo jiný?" Ach jo... Dobře, budeme předstírat, že je to všechno jenom fikce a že vůbec nic z toho není z autorčina života... i tak... chtělo by to trochu nadhledu! Myslím, že na tom nejsme tak špatně, jak to vypadá. Opravdu se dají najít muži, co na vás budou hodní, co Vám přinesou čaj do postele, když budete ležet s tou angínou a nebudete zrovna na čtyřech vytírat kuchyň... co vám opravdu jednou nasadí prsten na prsteníček - a nemusí být zrovna od Tiffanyho a co vás prostě budou mít rádi takovou jaká jste (jak by řekl Mark Darcy). Ale abych nebyla tak přísná, něco se mi na té knize přece jen líbilo....obrázek na straně 66. ;-)

19.1.2015 v 14:19 | Karma: 6,44 | Přečteno: 606x | Diskuse| Ostatní

Barbora Hrušková

Jak mě Krakonoš vedl k oltáři

Sobota, 21.6., Špindlerův mlýn. Je první letní den. Venku 7 stupňů a obloha úplně zatažená. Vypadá to, že bude pršet. Zatím jsem v klidu a snídám. V 8 přijíždí vizážistka a náš pokoj se mění v kosmetickej salón. Holky se chodí nalíčit jedna po druhé a mě baví ten blázinec. V půl 10 zjišťuju, že nemám umytou hlavu, nejsem osprchovaná a kadeřnice už klepe na dveře. V 10 přijíždí i pan fotograf. Babinec z dálky sleduje a neví, co fotit dřív. Rozhodne se, že nafotí i moje svatební střevíčky. Když mu přinesu bílé conversky velikosti 42, trošku znejistí. Dvě zkoušky u kadeřnice byly k ničemu, opět neví, co mi na tý hlavě vytvořit. První pokus - hrůza - předělat! Druhý pokus - zase špatně! Začínám chytat paniku. "Holky z práce už přijely?" Tereza běží dolu - ne ještě tu nejsou. "A Kateřina, ta tu je?" "Ne, taky ne." Paráda, hlavně, že jsem všem psala, ať vyjedou včas. Třetí pokus už se podobá účesu na obrázku, co jsem si vysnila. Dobrý, končíme, pak to ještě upravím. Přesedám k vizážistce. Ta už má tři hodiny líčení za sebou a na rozdíl od kadeřnice ví přesně, co má dělat. Za 20 minut jsem krásná. Venku začíná poprchávat. Přijíždí moje drahá Kateřina, objímám jí a make up nemake up, už natahuju. Naštěstí je vždy připravena a vytahuje z kapsy hruškovici. Díky, má drahá! Chci vyhodit pana fotografa z pokoje - jdu se oblíkat do šatů. Ten se ale nechce vzdát a čeká až půjdu donaha. Máma se ségrou na mě natahujou šaty, účes drží. Můžeme začít vázat. Mamka to ale nemá vyzkoušený, takže chytá paniku. Nejde jí to, klepou se jí ruce, čas běží. 12:15 (15 minut do obřadu) mamka odchází, že na to nemá nervy. Stojím sama v pokoji, šaty přidržuju rukou a hystericky volám - "Evu! Přiveďte Evu! Ta to umí uvázat!" Naštěstí mě asi někdo slyšel a Eva vbíhá do pokoje. Bere šaty a motá. Za 10 minut jsem uvázaná v korzetu a připravená vyrazit. Mamka se vrací, ponese mi vlečku. Stojíme ve dveřich, chceme vyrazit, když přiběhne Tereza, ať nikam nechodíme, že ještě nepřijel starosta. Cožeeee? Nemám ponětí o čase, ale tuším, že je nejvyšší čas. Vyrážím pomalu ke schodům, slzy se mi derou do očí. Tak a je to tady! Jdu se vdávat! Sejdu po schodech, rozhlédnu se kolem a v tom ho uvidím. Krakonoš! Nevěřím svým očím! "Tati?" Je boží, jako vždycky. Zase mě dostal. A to jsem nechtěla brečet. Kostým nemá chybu. Kouknu ven a vidím špalír z lidí, co přijeli kvůli nám a co čekají, až s tátou vyjdeme ven. Jak mám ty slzy udržet? Beyoncé už zní z repráků a já nevím kam se dívat, abych se nerozbrečela. To je nádhera! Jak se tohle dá popsat? Dojdu až k Jirkovi. Mému budoucímu manželovi. Obloha se projasní a na chvíli vysvitá i sluníčko. Neuvěřitelný... Starosta začíná číst řeč a my víme, že už není cesta zpět. Začnu zase vnímat, až když starosta začne číst námi napsanou řeč a zezadu se ozývá první smích. Tak jsme si to přesně představovali. Ano zvládneme říct oba, i když ještě ráno jsme ani jeden nemohli mluvit, jak jsme nastydlí. První polibek, podepsat (taky mi někdo mohl říct, že si to mám předtím nacvičit!), otočit se a přivítejte manželé Kovaříkovi! Všichni tleskají a já konečně vidím, že všichni dodrželi stanovený dress code - typické horské oblečení. Pohorky, bundy, kroje - nádhera! Když nám začnou všichni blahopřát, jsem opět naměkko. Není čas na slzy, běžíme do přistaveného autobusu a vyrážíme na Špindlerovku. Jen co se za mnou zavřou dveře, spustí se déšť. Kdo tohle načasoval? Sednu k ségře do auta, výztuže u šatů se mi zabodnou do žeber.... "Nemůžu dýchat! Já nemůžu dýchat!" A v tom mám být celý den? Nahoře už leje jako z konve. Změna plánu - přípitek bude v autobuse. Přebíhám z auta do autobusu, rozdáváme plastové šampusky a špunty od prosecca lítají vzduchem. Nikdo neprotestuje, všichni vypadají nadšeně. Táta Krakonoš vytahuje stoh papírů s proslovem.... Nakonec dojde i na společné focení, déšť nám dal 20 minut. Oblékám džínovku přes šaty a jde se na to. Nikdy mi nebyla větší zima, ale já jí vůbec nevnímám.

26.6.2014 v 11:17 | Karma: 10,19 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní

Barbora Hrušková

Zkouška svatebních šatů

Včera jsem se s kamarádkou vypravila na mojí první zkoušku svatebních šatů. Musím přiznat, že přípravu jsem dost podcenila. Bez velkého rozmýšlení jsem si najela na google, zadala svatební salon Praha 1 a rozklikla hned ten první. Bylo to kousek od mé práce, tak jsem se tam hned objednala. Kupodivu odpověď s potvrzeným termínem přišla hned. Domluvili jsme se na 17:15. Stačilo sehnat kamarádku, co to bude chtít absolvovat se mnou. Nejlépe zkušenou nevěstu, která ví, co se nosí a co ne. To se mi podařilo, bez velkého přemlouvání. Vlastně bez jakéhokoliv přemlouvání - Co ve čtvrtek zajít na víno a předtím vyzkoušet nějaké svatební šaty? Odpověď za 5 vteřin - Šaty? Jsem tvoje! :-) Takže jsme vyrazily. Už když jsem na kamarádku čekala a šla salon obhlídnout alespoň zvenku, došlo mi, že scéna ze Sexu ve městě a podobnejch seriálů, kdy se sejdou dvě kamarádky a u láhve šampaňského si zkoušejí jeden krásnější model za druhým, se rozhodně konat nebude. Ve výloze patery společenské šaty v barvách duhy, stříbrné nebo ještě hůř zlaté spony... hrůza. Uvnitř nás uvítala starší paní - to by nevadilo, říkala jsem si, alespoň bude mít zkušenosti. V salonu převažovaly šaty na plesy, vedle do Lucerny. Svatebních jeden stojan. Při bližším pohledu jsem zjistila, že šaty se nepraly asi sto let, všude stopy od make upu, potu, upadané kamínky, barva bílá se změnila na barvu šedou, ale stále nabízená jako barva bílá. Typ, co jsem si tak nějak vysnila v hlavě tam samozřejmě neměly, takže bylo na čase zkusit starou dobrou variantu - korzet + obr sukně.... Přesně to, co se mi nelíbí a co jsem nechtěla. Kamarádka prohlásila, že když jsme tady, musím si alespoň do dvou vlézt. A hotovo. Přesunula jsem se do "šatny", což bylo prostěradlo na žabičkách. Zkoušení začalo slovy - vy jste tak hezky hubená, na vás půjde všechno! Pak paní prodavačka začala snášet ty skvosty. Musím celá do naha a do dřepu, jinak to na mě nenatáhne. Nic horšího jsem už dlouho nezažila. Nejenom, že jsem se ve vteřině zpotila, ještě jsem musela přestat dýchat, protože jinak by jsme ty šaty nenatáhly dál než na hlavu. Po pár minutách, kdy jsem začala červenat, paní uznala, že se opravu do 38 nevejdu. Takže začala opatrně - no máte přeci jenom trochu ty boky... při dalším nezdaru... no máte i trochu to bříško... Když přišly na řadu šaty číslo 42 - no to víte, když máte takovouhle postavu, to se těžko hledá. Máte prostě tlustý tady to, a ty boky a přes to břicho. Navíc nemáte žádný prsa, takže to musíme nějak nahnat. No jste takovej váleček....!!!!!! Kdybych byla trochu citlivka, myslím, že bych si to šla rovnou hodit. My jsme se s kamarádkou jenom zasmály, hodily po sobě očko a věděly svoje. Já jsem jí od začátku řikala, že to bude těžký, že mám opravdu ty boky velký, ale že se dostanem až k válečkovi... No nic. Nasoukala jsem se asi do pěti modelů, jeden horší něž druhý. Paní prodavačku už jímala hrůza, že se jí nedaří a že tady nic neprodá. Nasadila tedy všechny trumfy a poslední model zkusila dokonce ve stylu á la mořská panna. Zase ale musím říct, že jsme se tak dlouho nenasmála. Vždycky když jsem vylezla z prostěradla, začla zpívat - tadádadá, tá dá da dá, tá dáda dádá....tak kamarádce začly cukat koutky a už jsme se vezly. Vrchol byl, když jsem si nasadila závoj. Cukrovej bonbón jak vyšitej. Když už si paní prodavačka myslela, že bude mít klid, zeptala jsem se, jestli taky půjčují boty. Né, ty jenom prodáváme. A máte nějaké ve 42? ;-)

14.2.2014 v 14:50 | Karma: 6,24 | Přečteno: 933x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitel ČT považuje Etický panel za důležitý. Hledá nové členy

24. dubna 2024

Před Velikonocemi rezignovali členové Etického panelu České televize (ČT) kvůli sporům s ředitelem...

Rusové ostřelovali Charkov, Ukrajinci zasáhli ropné sklady u Smolenska

24. dubna 2024  8:33,  aktualizováno  10:59

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy, oznámil starosta...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě změní oproti tomu, jak to původně navrhla vláda....

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22,  aktualizováno  10:55

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2493x
Je mi 30 let a kamarádi mi s oblibou říkají Bridget. Asi stačí napsat, že jsem blonďatá.

Seznam rubrik