Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bek, Fischer, Drahoš. Nechtění elitáři a papaláši jako trumfy TOP 09. Nesmějte se jim!

Smějme se raději sami sobě. Jako v Mrtvých duších. Jednak je to zdravější, když se budeme smát sami sobě, a jednak za to nic nedáme P.S. Velká škoda, že už nekandiduje Čuba nebo Veleba, skutečné Osobnosti

Procházel jsem se svým oblíbeným lázeňským městečkem San Felippo (taky jezdím rád do Bad Füssingu, ale tam spíš až na podzim, kdy je tamní vzduch naplněn smíchem snad všech zdejších pokojských, které se smějí kdoví čemu s nezaměnitelným bavorským, a proto i trochu sudeťáckým, přízvukem).

            Dopolední lázeňské procedury mi náramně sedly a taky oběd byl velmi chutný a vydatný, zkrátka a dobře cítil jsem se ve skvělé duševní kondici, v takové jakou by mi bez přehánění mohl závidět i Miloš Zeman.

            Chystal jsem se už usednout do nejbližší kavárničky na odpolední lázeňskou kávu, když v tom upoutala moji pozornost trojice mužů kráčející proti mně a držících se za ruce.

            „Ha, drží se za ruce! To budou určitě nějací papaláši a elitáři!“ pomyslel jsem si a nemýlil se, neboť jakmile se dostatečně přiblížili, poznal jsem v nich známou trojku pěkně vypečených výlupků, doslova gaunerů, totiž nikoho jiného než Drahoše, Fischera a Beka (tomu jsem kdysi napsal otevřený dopis, na který mi dosud neodpověděl!!!).

            Poznav je, v duchu se jsem se zasmál, neboť mne napadlo, že bych je mohl napřed opít a pak opilé donutit k tomu, aby se přiznali, že jsou papaláši a elitáři.

            Proto jsem se k nim hned rozběhl.

            „To jsem rád, že vás zde potkávám, už jsem si myslel, že jsem v této díře jediný elitář.

Dovolte mi, pánové, abych vás pozval do restaurace na něco dobrého. A k tomu bychom si mohli dát například La Mission-Haut-Brion AOC, čiGrand Cru Classé r. 2011 nebo Cheval Blanc AOC, při nejhorším i Premier Grand Cru Classé r.2007!“ navrhl jsem jim, když stanuli jsme naproti sobě.

K mému nemilému údivu však mé pozvání odmítli.

„To nejde,“ řekl Drahoš a víc už nic.

„V roce 2006 jsem pobýval v USA na měsíční stáži na pozvání americké vlády,“ řekl Bek zcela bez evidentní souvislosti s mým návrhem.

Nejhovornější byl Fischer: „Jdeme právě k Macronovi. Je to můj spolužák. Víte, já mám toho vůbec dost za sebou, La Mission-Haut-Brion AOC, či Grand Cru Classé r. 2011 nebo Cheval Blanc AOC, i to pitomé Premier Grand Cru Classé r.2007, nebo jak se všechny ty splašky jmenují, se mi už dokonale omrzely, na EUropské univerzitě École nationale d'Administration (E.N.A.) v Paříži jsme to chlastali každý den v menze.

Tady máte dvě stě eur a vypijte to všechno na naše zdraví, abychom se všichni tři dostali do Senátu.“

„Vy kandidujete do senátu? Takoví elitáři?“ neubránil jsem se úšklebku, bera si podávanou bankovku.

„Ale ovšem. Kandidujeme,“ odpověděl Fischer a povýšeně dodal, „kdo jiný už by tam měl kandidovat? Prostému lidu nerozumíme ani trochu, ba dokonce se ho štítíme.

To je přece pro Senát ta nejlepší kvalifikace.

Já umím navíc ještě francouzsky, hehe!“

Fischer se zasmál a v jeho očích se zablýsklo cosi zlověstného.

Tři kandidáti do Senát se znovu dali do pohybu, pohrdnuvší mým pozváním.

Dvě stě eur jsem pochopitelně nepropil, místo toho chtěl jsem je zaslat co nejdřve na volební fond SPD. Jenže k tomu už nedošlo, protože mi z ničeho nic přeskočilo.

Poznalo se to tak, že jsem se ještě ten den ze San Fellippo přemístil po vlastní ose do Bohnic, kde teď trávím většinu času v klecovém lůžku, sepisující politické agitky na objednávku a taky básně.

Jednu z nich vám teď velmi rád zarecituji, je věnována Fischerovi: „Tak pojď se bít, ty papaláši!

Ty jedem, já srdcem,

a ještě než vybouchneš ve volbách do senátu,

padnu já smíchem

nad tvým mdlým intelektem!

Vrátíš se tam,

kam patříš, do pekla!

Od toho soudného dne

šťastně bude žít

země má v ráji referend,

prostému lidu buď

vzdána chvála!“

Už tři lidé si nechali tyto verše slavnostně vypálit na čelo, a čtvrtý o tom velmi vážně uvažuje.

Tomu se říká úspěch!

 

 

 

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 14.6.2018 16:02 | karma článku: 19,06 | přečteno: 577x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 16,82 | Přečteno: 193x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,33 | Přečteno: 398x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,32 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 654x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik