Eurohujeři chystají džihád na řidiče, 30 km/h v obci a 60 km/h mimo obec

20. 03. 2019 18:38:03
Pan Matějka, údajný předseda údajné Strany nezávislosti České republiky (nebo tak nějak), varuje ve svém článku před eurohujery, kteří chystají džihád na řidiče. Je-li to tak, pak jsem, málo platné, džihádista

Je to s podivem, ale najdou se lidé, kteří jsou skálopevně přesvědčeni, že jsem vcelku inteligentní člověk. No, myslím si, že se škaredě mýlí, ale nikdo není přece neomylný.

Právě proto se ovšem chci vyjádřit k článku, který dosud (psáno dnes, krátce před setměním) visí mezi články nejčtenějšími, a který se zaobírá problematikou omezení rychlosti na 30 km/h v obci a na 60 km/h mimo obec.

Tento článek je totální blbina, či, chce-li někdo kravina.

Argumenty samozřejmě nemám žádné, jen své holé přesvědčení, které prezentují tyto následující řádky jak písmen, tak raných brambor: „S návrhem radikálně snížit rychlost aut souhlasím, vítám jej a plně jej zcela bez výhrad podporuji.

Činím tak zcela dobrovolně na základě vlastního pozorování.

Zavítáme-li dnes do kteréhokoliv města, do kterékoliv obce, nevidíme nic než auta, které jsou buďto v neustálém, evidentně nesmyslném pohybu, nebo která zabírají veškeré místo, kvůli kterým je zeleň nahrazována asfaltem, aby lidé, to jest ony bytosti, jež jediným smyslem je, aby byly šémem, jež oživuje, ty golemy auta, měli kde parkovat.

Vám se to líbí?

Mně ani trochu!

Ano, budeme-li pozorovat dnešní život, spatříme buďto auta, která se pomalu posunují v městech, nebo ani neposunují, ale stojí na místě, nebo auta, která bez přestání pořád zběsile kamsi uhánějí s člověkem, který má v jedné ruce volant, v druhé mobil. Dnes už vám, například, nikdo neprojede zatáčku, že by snad zpomalil a pěkně ji vykroužil jako za časů embéček, ale tak, že to prostě struhne do protisměru, klidně i přes plnou čáru, jen aby ušetřil pár cenných setinek sekund.

Ostatně mluvíme-li již o plné čáře, ta pro mnoho lidí už fakticky docela nic neznamená, jako by prostě neexistovala.

Považujete tento všeobecný rozklad morálky, který lze pozorovat právě nejlépe na silnicích, a především na českých silnicích za prospěšný veškerému lidstvu, považujete jej za to, co by mělo být zárukou toho, co se nazývá budoucností, to jest, toho, že vůbec nějaká budoucnost bude existovat, že se lidé neudusí vlastní zvratky?

Já ne, ovšem při plném vědomí toho, že pokud této planetě něco prospěje, tak to bude jen a pouze zánik lidstva.

Ale vraťme se k mému pozorování.

Vypozoroval jsem totiž, že čím má někdo rychlejší a silnější auto, tím více někam pospíchá, tím evidentně má méně času, což z něho nevyhnutelně činí agresívního psychopata.

Nevšiml jsem si totiž, nikdy jsem nepozoroval, že by nějaký chodec spěchal tak, že by předbíhal do protisměru jiným chodcům, byl agresívní a celkově ohrožoval ostatní chodce.

Pozoroval-li jsem chodce, tak ti byli vždy klidní a nespěchající, zatímco pozoroval-li jsem někoho spěchajícího, pak to vždy byl automobilista, často pak i ženy, přičemž míra jeho spěchu byla přímo úměrná síle jeho auta.

,Co z toho vyplývá?‘ ptám se.

Z tohoto, jistě paradoxního zjištění vyplývá, zcela logicky to, že čím se člověk pomaleji pohybuje, to jest, čím více je z nejrůznějších příčin omezena jeho rychlost, tím více má času a tím méně musí spěchat, což má jistě příznivý vliv na jeho psychiku.

Vyplývá taky z toho, že lidé nejsou než jen otroci aut, neboť právě jejich auta je nutí nesmyslně spěchat, třeba i proto, že museli stát na semaforu, nebo uvízli v nějaké zácpě.

Z toho pohledu je omezení rychlosti nejvíce prospěšné právě pro ty, kterých se týká především, to jest pro ty, kteří sedí v autě. Chodcům a konec konců i cyklistům je jedno, zda je rychlost v obcích omezena na třicet kilometrů a mimo obec na kilometrů šedesát.

Mezi automobilovými otroky, kteří se domnívají, že když sedí v autech, tak jsou pány světa, kterým je dovoleno vše, ovšem tento návrh vyvolává silnou nevoli, nutno však podotknout, že zcela zbytečně.

Málokterý z těchto otroků by za den ušel třicet kilometrů, a mnoho z nich neušlo by za den snad ani kilometr.

V autě v obci ujede však třicet kilometrů za pouhou hodinu, aniž by byl zcela vyčerpán.

To mu přijde málo?

Šedesát kilometrů by mnozí neušli ani za tři dny, v autě však tuto vzdálenost překonají nejmíň sedmdesátkrát rychleji, než kdyby šli pěšky!

O co jde automobilovým otrokům, bouří-li se proti omezení rychlosti?

Zdá-li se jim to málo, že urazí třicet kilometrů za hodinu, pak ať jdou pěšky a jistě brzy ocení, že si mohou vézt svoji drahocennou prdel v autě, aspoň tou posranou třicítkou, nebo šedesátkou.

A nebo, když se jim to nelíbí, ať sedí doma!

Nejsou snad tzv. dopravní komplikace, o kterých každý den s neúprosnou pravidelností a s typickou dikcí referují snad všechna rádia, způsobena především, nebo jedině a pouze tím, že auto je droga a dobře devadesát procent automobilového provozu je provozem zcela zbytečným, protože v autech sedí feťáci?

Nepotřebujeme nové dálnice, které devastují a przní krajinu, nepotřebujeme města zamořená hlukem a auty, potřebujeme omezení automobilového provozu, potřebujeme si přiznat, že auta jsou drogou, která jejich uživatele, a nejen je, zotročují a přivádí k záhubě.

Omezení rychlosti právě takovým vítaným prostředkem proti automobilovému moru, který nás hubí, je.

Komu se vyplatí jezdit na nesmyslné rodinné výlety, pokud by se měl ploužit šedesátkou?

Neuskuteční-li se oněch devadesát procent zcela zbytečných jízd, nebudou ani zácpy, ani dopravní komplikace a ani nebudou, kam se podíváte, vynervovaní lidé v plechových krabicích.

Stanou-li se auta nedostupná pro svou cenu, přibude i parkovacích míst, aniž by musely být kvůli lidské zdechlosti a zhovadilosti ničeny poslední zbytky zeleně a auty okupovány poslední zbytky volného prostoru.

Pro úplnost jen podotýkám, že žiji na venkově, a žiji na něm docela bez auta. Ostatně auta jsou i jednou z hlavních příčin zániku venkova jako takového. Venkov už mnohde v podstatě neexistuje, buďto je jen noclehárnou pro lidi, kteří se každý den nesmyslně přemisťují sem a tam, nebo se změnil na předměstí, zásobárnu aut, které každé ráno a každé odpoledne ucpávají dopravní tepny, protože jejich majitelé chtějí žít v ,přírodě‘.

Je ovšem zřejmé, že by toto omezení málokdo sám o sobě dodržoval, protože lidé za volantem se většinou zcela mění v hovada a ti, co už hovada jsou, mění se v hovada ještě větší.

Tento problém se však brzy vyřeší sám, jak se postupně z aut stanou auta chytrá, stejně jako se v chytrá promění nejen města, ale i celé aglomerace. Pak bude snadné mít přehled o rychlosti jakéhokoliv auta v jakémkoliv okamžiku na jakémkoliv místě, a došlo-li by snad k překročení rychlosti, což je však u samořiditelného auta spíše jen možnost zcela hypotetická, pak systém sám znehybní auto a jeho řidiče zbaví veškerých práv na řízení auta, to jest znemožní mu, jezdit jakýmkoliv autem, a nejen to, takový zločinec bude potrestán i tím, že bude navždy vymazán z facebooku.

Ale kdo chce kam, pomozme mu tam a všechno zlé je nakonec pro něco dobré!“

Tímto konstatováním uzavírám tento článek, pokud si myslíte, že jsem blbec, nebuďte poserové, a dejte mi to jasně najevo!

Autor: Karel Trčálek | středa 20.3.2019 18:38 | karma článku: 19.80 | přečteno: 760x

Další články blogera

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 20.16 | Přečteno: 272 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.66 | Přečteno: 620 | Diskuse

Karel Trčálek

Není to velmi nefér vůči ostatním blogerům, že je můj článek pořád ještě na titulce blogu?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přijde mi to silně nefér vůči panu Nožičkovi (a o jisté kolegyni blogerce ani nemluvě), že je můj článek pořád na titulce, zatímco článek pana Nožičky tam už dávno není....

26.3.2024 v 9:19 | Karma článku: 33.38 | Přečteno: 815 | Diskuse

Karel Trčálek

Kam se poděli Rajchlovi proruští dezoláti? Kdy podá vláda pětihnusu konečně demisi?

Nikdy bych nenazval včerejší účastníky statisícové protivládní a mírové demonstrace za proruské dezoláty, kdyby je tak neoznačil jeden z organizátorů této monstrózní akce, pan JUDr. Michal Hašek...

24.3.2024 v 17:28 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 766 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Jiří Kačír

V USA je standard jen 10 dní dovolené ročně a ne každá firma nabízí volno o všech svátcích

V posledních letech jsem se několikrát zajímal o možnostech práce v USA. Na toto téma jsem četl řadu názorů a článků, realita pracovních podmínek v této zemi mi trochu vzala iluze.

29.3.2024 v 16:04 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 2 | Diskuse

Jindřich Kubánek

Zkreslené vidění - Návod k použití

Každý si myslí, že mozek má a že ho používat umí. Přesto stačí, když ztratí klíč od bytu nebo založí kamsi brýle, aby vše ztratilo smysl a začala panika a zoufalství.

29.3.2024 v 13:30 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 18.33 | Přečteno: 250 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 11.64 | Přečteno: 145 | Diskuse
Počet článků 2932 Celková karma 24.64 Průměrná čtenost 868

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...