Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Grafoman Václav Klaus st. smolí další knihu

Jako ryzí grafoman mám pro spisovatelskou aktivitu Václava Klause staršího samozřejmě pochopení, protože lepší kniha od Klause než beseda, kde jsou tři stejní chytráci, kteří říkají totéž a vzájemně se ujišťují, jak jsou dobří

            Rozhodl jsem se, že navštívím Otce i Syna.

            Syna jsem zastihl při jakési rukodělné činnosti, ale Otec byl nejspíše zase ve svém království, které není z tohoto světa.

„Otec zase masturbuje,“ potvrdil mi Syn moji domněnku.

                „Co se dá dělat?

                Takřka vždy je to silnější než my. Ani sebepevnější vůle k moci tomu nedokáže zabránit.

                Ale proč se bránit tomu, co je příjemné, co v nás vyvolává věčnou blaženost?

                Nechceme-li trpět, je to přirozené, ale stejně tak musí být přirozenou i Otcova masturbace,“ odvětil jsem.

                „Jsem téhož názoru, že není důvod pro to, abych na sociálních sítích taky nemasturboval,“ přikývl Syn a dodal, „jestli chcete Otce vidět, najdete ho tam jako vždy.“

                „Rád ho zase uvidím v celé jeho nebeské slávě!“ řekl jsem a protáhl se úzkou škvírou za Otcem do jeho království.

                Toto království nebylo příliš velké, kdejaký suchý hajzl je větší. Otec seděl na trůnu a opravdu psal, jak mě Syn upozornil, další svatou knihu, aby v ní zjevil Pravdu. Ač bylo v jeho království celkem vedro, byl Otec navlečený tak, jako by právě lyžoval, v rohu tohoto miniaturního království pak sedělo cosi, co připomínalo Livii.

                „Píšete další knihu?

                O čem bude to povídání?“ zeptal jsem se Otce.

                Otec přestal psát, podíval se na mě a řekl: „Já, já, jááááááááá!“

                Slastné sténání, jež z Otce vycházelo a v něž se proměnilo to jediné slovo, které znal, bylo nejlepším důkazem slasti, jež se Otce zmocnila a jež mu zvlhčila oči, kterými na mě teď nepřítomně hleděl.

                „Nu, vidím, že se máme opět na co těšit, nebudu vás rušit, ať už je to co nejdřív venku,“ řekl jsem Otci a protáhl se zpátky za Synem.

                „Existuje jen jedna Pravda, a tou je Otec,“ řekl mi Syn.

                „Ano,“ přikývl jsem a dodal, „čím je Otec starší, tím jsou jeho myšlenky čistší a průzračnější, zraje jako víno a dobrý hospodář nechává to nejlepší víno až na konec.

                Svatá kniha, kterou teď píše, zcela jistě, aspoň podle toho, co jsem měl možnost vidět, překoná všechny jeho předešlé svaté knihy.

                A že zase píše o sobě?

                A o čem jiném než o sobě by měl psát Otec, jenž je vším?         

Co to vlastně děláte?“

                „Vyrábím ručně mopy, abych taky jednou v životě dělal něco pořádného. Budu s nimi objíždět vánoční trhy a nabízet za dumpingovou cenu, protože odmítám dotace, které křiví trh, normální je pracovat, nebo podnikat.

Bohatství vzniká z práce!“ vysvětlil mi Syn, co dělá.

                „To je chvályhodné, aspoň konečně vyčistíme ten dotační Augliášův chlév,“ přikývl jsem.

                „A je to!“ odložil Syn hotový mop a zeptal se mne, „nechcete trochu ovesné kaše?

                Zbyla nám od večeře.“

                „Ovesnou kaši si dám vždy rád,“ přikývl jsem.

                Syn mi naložil ovesnou kaši a pustil se do výroby dalšího mopu.

                Dal jsem se do chutné ovesné kaše, a když jsem jí měl asi půlku v sobě, uvědomil jsem si, že tady nikde nevidím Jakla svatého.

                „Kde je Jakl svatý?“ zeptám se.

                „Jakl svatý je podle Halíka Klaus v nás,“ odvětí mi Syn.

                A sotva se Syn zmíní o Halíkovi, přiběhne odněkud Synova Dcerka a s dětskou důležitostí mi sděluje: „Halík je lepšočlověk, protože útočí na demokracii, kterou vybudoval Děda a píská na Tátu, já to sama slyšela!“

                „Máte chytré dítě,“ pochválím Synovi plod života jeho.

                „Bez dcery z ODS neodejdu!“ vykřikne Syn v rozrušení asi zapomínaje, že už z ODS odešel.

                „No nic, já už půjdu, přišel čas vzít si naši zemi zpátky,“ řeknu a zvednu se k odchodu.

                „Klidně mi napište na facebook, že jsem pitomec, lidé ať si sami udělají názor!“ klade mi ještě na srdce Syn.

                „Nebojte, napíšu, ať si lidé udělají názor sami, tak je to nejlepší!“ slíbím mu, ale jsem lhář a tak svůj slib nikdy nesplním.

                 

               

 

Autor: Karel Trčálek | pátek 22.11.2019 8:02 | karma článku: 18,67 | přečteno: 447x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 9,52 | Přečteno: 113x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 21,27 | Přečteno: 427x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 650x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 678x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik