Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Omlouvám se panu Nožičkovi, o německých zvěrstvech se píše opravdu sporadicky

Před několika dny jsem napsal článek týkající se článku pana Nožičky. V tomto článku jsem uvedl nepravdivé informace a proto se tímto za své lhaní omlouvám

            Před několika dny jsem ku svému velkému neštěstí napsal článek o tom, že pan Nožička je určitě náramný popleta, čímž jsem ho de facto obvinil, byť nepřímo, z toho, že vědomě nemluví pravdu, když tvrdí ve svém článku tvrdí, že se o německých zvěrstvech mluví jen sporadicky a čím dál tím míň. Jako důkaz jeho vědomé nepravdomluvnosti jsem uvedl letošní články, ve kterých se píše právě o událostech jím zmiňovaných, tedy o masakrech na Ploštině, v Prlově a v Salaši.

            Přísahám, že v tu chvíli jsem byl skálopevně přesvědčen, že tyto články plně dosvědčují, že pan Nožička nemluví pravdu, že si prachsprostě vymýšlí. Jenže uběhl den, dva a já si teprve uvědomil, co jsem vlastně udělal.

            Vždyť já obvinil pana Nožičku z lhaní a říct o někom, že je lhář a přitom se ohánět několika směšnými články to není jen tak!

            „Někdo si přečte můj článek a pan Nožička bude pro něho navždy lhářem, člověkem nesolidním a nečestným, charakterově vadným a přitom jsem dost možná tím lhářem, člověkem nesolidním a nečestným, charakterově vadným já, protože co vlastně dokazuje těch pár článků, na které odkazuji?!

            Těch pár článků nedokazuje vůbec a já přitom dost možná udělal z pana Nožičky neprávem lháře, neodpustilně mu ublížil!“ začalo mě hryzat svědomí.

            Abych měl jistotu, že tomu tak určitě není, začal jsem horečnatě pátrat po dalších článcích, které by dokázaly, že jsem pana Nožičku nazval popletou právem.

            Jenže lidi, já vám skutečně nic dalšího, kde by se psalo o německých zvěrstvech, nenašel!

            Díval jsem se na Parlamentní listy, což je naše nejsvobodnější médium, a o německých zvěrstvech tam nebylo vůbec nic!

            Jediná zmínka o zvěrstvech tam byla jen o těch, která páchali Vlasovci. Mluví o nich zasvěceně komunistický poslanec, jakýsi soudruh J. Klán, který žádá, aby bylo zřízení pomníku Vlasovcům tvrdě odsouzeno (nejspíš prokurátorem Vašem).

            Ale o Ploštině, Prlově a Salaši byste na Parlamentních listech marně něco hledali.

            Stejně neblaze jsem pochodil i na Sputniku, Aeronetu, Protiproudu, o Ploštině, Prlově či Salaši, ani čárka.

            Stejně tak se o nich nezmínila ani TV Nova, kterou vlastní nejbohatší Čech a sponzor Hradu a IVK, a pokud se bojí i nejbohatší Čech mluvit o německých zvěrstvech, tak to jde opravdu u nás už asi už do tuhého.

            I jindy tak agilní Jiří Ovčáček ani Ploštinu, ani Prlov, ani Salaš nevzpomíná, a stejně tak třeba i Ladislav Větvička, nebo Ladislav Jakl, ti se bojí o tom cokoliv napsat, třesou se strachy.

            Prostě skutečně ticho po pěšině, přesně tak, jak to popisuje pan Nožička.

            Jedinou zmínku jsem našel na rukojmím.cz, a touto zmínkou je právě článek pana Nožička, ve kterém, uznávám, že pravdivě, mluví o tom, že se německých masakrech mluví jen sporadicky.

            Jsem čestný člověk, nebo jím chci aspoň být, a tak se musím podívat pravdě do očí.

            A pravda je taková, že jsem panu Nožičkovi ublížil, protože pravda je skutečně taková, že se na Parlamentních listech, ani na Sputniku, ani na Aeronetu, ani na Twitteru J. Ovčáčka nepíše o německých zvěrstvech nepíše, a pravda je i taková, že se o nich mlčí i v TV NOVA či v TV Barrandov.

            Omlouvám se tedy panu Nožičkovi za to, že jsem ho nazval popletou a místopřísežně prohlašuji, že vše, co napsal ve svém článku, je pravda a nic než pravda, lhářem prolhaným jsem já, ne on.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | pátek 22.5.2020 17:40 | karma článku: 33,81 | přečteno: 1366x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Hlavní vinu za rozpoutání války na Ukrajině nese prof. Václav Klaus

Smím mít vlastní názor? Nebo je každý, kdo ho má odlišný od vládní linie a jediné pravdy, ruský šváb a Putinův nohsled?

7.5.2024 v 17:42 | Karma: 19,87 | Přečteno: 357x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Neúčast českého zástupce na inauguraci V.V. Putina je mezinárodní ostuda

Stydím se za naši hanebnou vládu, která neumožnila ani J. Nohavicovi, ani Václavu Klausovi aby dnes reprezentovali Českou republiku v Kremlu

7.5.2024 v 15:49 | Karma: 20,31 | Přečteno: 313x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 18,57 | Přečteno: 509x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 14,76 | Přečteno: 257x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,95 | Přečteno: 579x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Plat 200 tisíc čistého, k tomu tučné náhrady. Co čeká na nové europoslance

8. května 2024

Premium Poslední měsíc zbývá do voleb do Evropského parlamentu. A českých 675 kandidátů, kteří usilují o...

USA pozastavily dodávky bomb Izraeli. Nechtějí krveprolití v Rafáhu

8. května 2024  10:51,  aktualizováno  19:01

Spojené státy odložily plánovanou dodávku munice Izraeli a kvůli jeho operacím v Rafáhu na jihu...

Monopol skončil. Čínské satelity obsazují orbitu, znepokojují Pentagon

8. května 2024

Čína buduje svou „flotilu“ satelitů v takovém tempu, že Spojené státy ztrácejí svou dominanci ve...

Další útok na politika v Německu. Někdejší primátorku napadli v knihovně

8. května 2024  12:47,  aktualizováno  17:57

Někdejší primátorku Berlína Franzisku Giffeyovou ve středu napadl útočník, těžkým předmětem ji...

Pronájem bytu 1+kk 37m2
Pronájem bytu 1+kk 37m2

Augustinova, Praha 4 - Chodov, okres Praha
13 000 Kč/měsíc

  • Počet článků 2962
  • Celková karma 24,64
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik