Pan Stejskal mě dnes obvinil z velmi vážné věci.
Totiž, že dle jeho svatého soudu, rafinovaně, dokonce zhusta rafinovaně urážím křesťanské náboženské hodnoty.
Doslova pan Stejskal napsal: „Nemohu se ovšem vyhnout ani některým (opakuji: některým) textům blogera iDNES Karla Trčálka, v nichž vědomě a zhusta rafinovaně uráží křesťanské náboženské hodnoty – samotného Boha, Ježíše, víru, učení Bible a jiné aspekty víry, které jsou mnohým z nás svaté. A opět: nevolám po zákazu, jen veřejně a nahlas říkám ,císař je nahýʼ – toto je urážlivé.“
Takže urážím křesťanské hodnoty zhusta rafinovaně, k tomu, aby byly tyto urážky z mé strany rozpoznány, je potřeba taky jisté rafinovanosti, kterou pan Stejskal evidentně disponuje, přinejmenším je stejně tak rafinovaný jako cukr, protože dokáže moje rafinovaně urážky spolehlivě detekovat.
Obvinění je to velmi vážné a proto jsem se na ně, rozhodl, po poradě se svým právníkem reagovat.
Tak v prvé řadě neurážím křesťanské hodnoty já, jak tvrdí pan Stejskal, ale uráží je samotný pan Stejskal.
Uráží je tím, že připouští vůbec tu možnost, že něco tak svatého, jako jsou křesťanské hodnoty, může být uráženo.
Kdyby se pan Stejskal v těchto věcech jen trochu vyznal, věděl by to, že co je svaté, nejde nijak urazit!
A nejen to!
Pan Stejskal svým křivým a věrolomným obviněním mé osoby dokazuje značnou chatrnost své víry (ostatně stejně jako pí Veronika V., která mě obvinila, že jsem Zlo, aby toto Zlo přitom sama v sobě vydatně živila).
Kdyby byla víra pana Stejskala aspoň jako hořčičné zrno, tak by dokázala nejen přenášet hory, jak stojí psáno v Písmu (a není mi známo, že by pan Stejskal nějaké hory přenesl, například Golanské výšiny, aby se tyto po tomto přesunu nacházely celé na území Státu Izrael), ale taky by nebylo lze tuto víru, tedy její tzv. křesťanské hodnoty, nijak urážet, neboť to, co je pozemské, nemůže urážet to, co je nadpozemské.
Víra pana Stejskala není skutečná. Je dokonale falešná a povrchní, neboť skutečný křesťan, tedy, kdo následuje Krista, je dokonale nade vše pozemské povznesen, ba dokonce považuje to veškeré své utrpení a veškeré své urážky za potvrzení Boží milosti, která ho obdařila vírou a tedy i životem věčným.
„Jak chcete následovat Krista, když netoužíte nejen po Jeho lásce, ale i po Jeho utrpení, po Jeho kříži?“ ptá se apoštol Pavel v jednom ze svých listů.
Pokud tedy urážím křesťanské hodnoty, pak to dělám proto, že mě tím pověřil sám Bůh a proto, že mě tím pověřil sám Bůh, to dělám velmi rafinovaně, jsem tedy Božím poslem a pokud to pan Stejskal nechápe, není a ani nemůže být skutečným křesťanem.
Meritum věci je ovšem v tom, že žádné křesťanské hodnoty neurážím, urážím jen to, co pan Stejskal a jemu podobní takykřesťané prohlásili za falešnou modlou, kterou uctívají a tuto falešnou modlu vnucují i druhým, a běda každému, kdo se této falešné modle neklaní jako oni, kdo ji neuctívá tak, jako ji uctívají oni!
Ne, pane Stejskale, já žádné křesťanské hodnoty neurážím!
Neurážím jen z toho důvodu, že Bůh není žádná falešná modla, tak jak jej chápete Vy, na základě Vaší četby Starého zákona, Bůh je, takříkajíc živý organismus mající nekonečně mnoho forem a tvarů, Bůh není ten, komu se musí přinášet zápalné oběti, aby ukázal svou vlídnou tvář!
Proto Vás vyzývám: „Ukažte mi třeba i jedno jediné moje slovo, kterým urážím Boha. Skutečného Boha nikoliv Vaši falešnou modlou!“
Proto Vás vyzývám, abyste mi odpověděl, zda se podle vás nesmí urážet základní křesťanské hodnoty, ale mohou se vyvraždit Slavníkovci, mohou se vyvraždit hugenoti během Bartolomějské noci, může se upalovat Jan Hus, může se celá staletí vraždit a zabíjet ve válkách, aby toto vraždění nijak neuráželo základní křesťanské hodnoty, protože se tohoto vraždění dopouštějí sami křesťané?
Vraždit se může, když vraždí křesťané ponejvíce zase křesťany, když Židé likvidují celé pronárody, protože jim to přikázal milosrdný Bůh, tak je to v nejlepším pořádku, ale nemůže se napsat, že sv. Jan Křtitel měl revma, protože stál celé dny ve vodě?
To je urážka křesťanských hodnot, napsat takovou malichernost?!
Co je ale potom ono nepřetržité mnoha tisícileté vraždění?
To mi, prosím, pěkně vysvětlete!