Omluví se mi paní Kateřina Lhotská a přizná, že jsem měl pravdu?

Nedávno mi v diskuzi pod jedním mým článkem dávala paní Kateřina Lhotská docela hustou sodu. Kupodivu mi ji dávala za to, že jsem měl v tomto článku pravdu

Sedí před námi.

Sedí před námi legendární Varel Chrčálek a pije z neméně legendárního kýblu svůj neméně legendární magorák.

Pozvali jsme si ho, aby nám povyprávěl o jednom svém článku.

Ale napřed jsme mu nabídli magorák.

„Děkuji, stačí magorák,“ řekl Varel Chrčálek, když jsme mu nabídli něco do fajfčičky.

„Opravdu nechcete? Je to od pana Jeřábka, prvotřídní matroš, sám si urval od huby, “ upozornili jsme ho.

Ale Varel Chrčálek nechtěl.

Vyžahl tři kýble magoráku a pustil se do vyprávění.

„Dnes mám službu já, tak jsem přišel já,“ řekl poněkud záhadně a pak, už o něco jasněji pokračoval, „nedávno jsem napsal článek, respektive ho napsal ten, co měl právě službu. Jmenoval se ten článek ,Nepodvolení občané jsou v tomto státě znepokojeni. Za střelbu může Rakušan a vláda.'  Odkaz naleznete zde. V tomto článku jsem, ovšemže za peníze, shrnul to, co začalo rojit v souvislosti se střelbou na filosofické fakultě na sociálních sítích, přičemž autoři těchto pravdivých výroků byli vždy praví nefalšovaní vlastenci.

Napsal jsem tam mimo jiné: ,Prostě klasická operace CIA pod falešnou vlajkou.

Pro to všechno jsou důkazy, které lze snadno dohledat na internetu, sociálních sítích, nebo které jsou šířeny řetězovými e-maily, aby lidé poznali pravdu, že ve skutečnosti nevraždil nějaký synek, co studoval na filosofické fakultě, ale úplně někdo jiný.'

Na tento můj článek reagovala paní Kateřina Lhotská.

A reagovala velmi rozhořčeně, když napsala naprosto bez obalu: ,Myslím, pane Trčálku, že jste si právě ověřil, kde leží hranice nevkusu a ubohosti. Tedy ta, po jejíž překročení vám přestanou tleskat i členové vašeho fanklubu. Tedy až na pár opravdu otrlých jedinců.

Vy jste zkrátka propásl šanci mlčet a vaše zdůvodňování, že jste chtěl upozornit na to, že jiní píší daleko horší věci a co podle vás napíše Větvička, je trapné.'

Přiznám se, že mě reakce paní Lhotské překvapila. Ani ne tak proto, co napsala, ale proto, že vůbec něco napsala, jelikož moje články, dle svého vlastního vyjádření, vůbec nečte.

Ale už se stalo, tak jsem paní Lhotské v odpovědi připomněl, že totéž psali na sociálních sítích všichni vlastenci doslova jako jeden muž.

Načež mi paní Lhotská odpověděla: ,Snažíte se křečovitě omlouvat sám sebe a je to trapné. Prostě jste to přepísk. To se občas člověku stane a stalo se to i vám.

Pokud se to přihodí někomu, kdo je formát, tak se za to omluví. Pokud někomu, kdo není formát, tak alespoň zaleze a stydí se. A pokud se to stane zbabělci, tak se snaží všelijak kličkovat a omlouvat.

Podle vašich reakcí si každý udělá obrázek, do které skupiny patříte právě vy.'

Takže paní Lhotské nevadilo, že to psali vlastenci na sociálních sítích, paní Lhotské vadilo, že jsem to napsal právě já.

A protože jsem byl ve službě, tak jsem jí odepsal: ,Tak paní Lhotská, co třeba paní Lisková, není taky nevkusná, když napsala, mimo jiní: Kdyby Rakušan a celá ta protinárodní svoloč neřešila jen trestní oznámení na své kritiky na sociálních sítích a nezabývali jen ochranou Ukrajinců a celý tím UA tunelem, nemusela se žádná tragédie stát.

Nebo s paní Liskovou souhlasíte?'

Zajímal mne samozřejmě názor paní Lhotské na to, co píše paní Lisková.

Ale ten jsem se samozřejmě nedozvěděl, protože paní Lhotská napsala: ,Co je mi do nějaké paní Lískové?

Připomínáte mi malé dítě, které něco provedlo, a když má dostat na zadek, tak žaluje na druhé, že udělaly to samé.

Chovejte se alespoň trochu důstojně...'

Dost možná paní Lhotská ani žádné, myslím vlastní názory nemá, a co napsala o mně, je mi srdečně jedno, protože jsem byl prostě ve službě, a když je člověk ve službě, je mu jedno, co se o něm píše.

Ale co čert nechtěl!

Zrovna paní Lisková zveřejnila nedávno na sociálních sítích totéž, co jsem psal já ve svém článku, který tak nakrkl paní Lhotskou!

Ano, právě ta paní Lisková, kterou zmiňuji ve své odpovědi paní Lhotské píše: ,Co si od počátku myslím o tragédii? Že je to práce CIA a že vrah z Klánovic není student K., ale Ukrajinec, který si tím vyřídil pomstu za vztahový trojúhelník. Jen můj osobní názor!'(odkaz je zde )

Takže paní Lisková píše totéž, co jsem napsal já, že za střelbou na filosofické fakultě stojí CIA (někdo totiž zahlédl půl roku předtím střelce, jak vychází z americké ambasády a dokonce to natočil na video!!!) a když se paní Liskové redakce iDNES ptala, proč si to myslí, tak odpověděla: ,Je to můj osobní názor. Je neskutečné, že už člověk nemůže sdělit svůj osobní názor.“

Čímž se vysvětluje, proč paní Lhotské nevadí, co říká paní Lisková. U paní Liskové se jedná o osobní názor, a protože se jedná o osobní názor, tak se paní Lisková samozřejmě nemusí chovat důstojně a omlouvat se za svůj nevkusný osobní názor, nebo se dokonce za něj stydět.

Paní Kateřina Lhotská je totiž známá bojovnice proti cenzuře, díky čemuž je každý její článek na titulce blogu.

Omluvu po paní Lhotské samozřejmě nežádám. Jednak to dělám za peníze, a jednak došlo na moje slova, čili už je zbytečné požadovat další satisfakci.“

„Ano, máte pravdu, to je zbytečné. Copak má paní Lhotská nos proto, aby se za něj chytala?

Kdepak, paní Lhotská má nos kvůli úplně něčemu jinému!“ museli jsme tentokrát chtě nechtě souhlasit s Varlem Chrčálkem, tedy s tím, který byl zrovna ve službě, a šli postavit vodu na další magorák.

 

 

 

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 28.12.2023 16:41 | karma článku: 30,95 | přečteno: 1223x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 12,22 | Přečteno: 142x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 20,53 | Přečteno: 404x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Malá poznámka k malé ukázce z nového románu zdejší spisovatelky

Byli jsme nedávno poctěni názornou ukázkou z připravovaného románu spisovatelky, která zde rovněž publikuje. Kolem této ukázky se rozhořel určitý spor, který si ovšem netroufám nijak rozhodnout, jelikož k tomu nejsem kompetentní

27.4.2024 v 11:02 | Karma: 21,55 | Přečteno: 495x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 20,91 | Přečteno: 417x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,75 | Přečteno: 427x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Při nehodě se...

Záchranáři měli ve vzduchu naráz tři vrtulníky, zasahovali i na hoře Říp

28. dubna 2024  15:56

V Ústeckém kraji zasahovaly v jednu chvíli tři záchranářské vrtulníky. Jeden letěl pro vážně...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  15:50

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Německu zemřeli dva pobodaní Ukrajinci. Policie podezírá 57letého Rusa

28. dubna 2024  15:28

V areálu nákupního centra v bavorském městě Murnau am Staffelsee byli v sobotu večer nalezeni dva...

  • Počet článků 2953
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik