Křesťanské rodiny v EU minimálně pět dětí, vzkazuje Hospodin!

20. 03. 2017 17:58:29
Takto podněcuje křesťanské rodiny v EU sám bůh. Kdo je víc? Jen už bych pořád do toho nemusel tahat ty domáci porody, vždyť na nich nic není ( to já jen kvůli tomu, aby z to byla monotématická trilogie článků)

„Moje čtvrtá žena, celkem jsem byl ženatý pětkrát a s každou ženou jsem měl pět dětí, byla bezesporu divná,“ řekl pan Nulový.

„Říkáte divná?“ optal se jej jeho jediný posluchač, dodávaje, „když divná, tak to asi rodila v porodnici.

Je to tak?“

„Ano, všech pět dětí porodila mi v porodnici,“ přikývl pan Nulový, smutně podotýkaje, „a ani jedno z těch dětí se kvůli tomu nepovedlo.

Věru, že ne.“

„Věru, že?“ optal se jediný posluchač, pokyvuje hlavou, „když se děti nepovedly, tak to asi všechny budou ekonomy.

Je to tak?“

„Ano, ze všech těch pět dětí, co mi porodila moje čtvrtá žena, stali se ekonomové, eh, škoda mluvit.

Člověk oplodní v dobré víře vajíčko, že přivede na svět pracovité tesaře či švadleny, ne-li dokonce ošetřovatelky či pomocné síly v kuchyni, a místo toho...“ mávl pan Nulový bezmocně rukou, pokračuje, „krátce po pátém porodu jsem se s ní rozvedl.

Chtěl jsem být totiž u porodu přítomen jako každý správný muž.“

„Ona vás nechtěla pustit k porodu?“ otázal se překvapeně posluchač, konsternovaně dodávaje, „copak je to v našem civilizačním okruhu ještě možné?

Vždyť máte na to svaté právo, neboť jste to byl vy, kdo ji obtěžkal!“

„Ke čtyřem předchozím porodům mě nepustila.

Vymluvila se na kde, co.

Lidé se mi kvůli tomu smáli, ťukali si na čelo. Vykládalo se o mně, že jsem hlupák, nebo, co hůř, že jsem despota.

Když se schylovalo k pátému porodu, řekl jsem rázně: ,Tak dost!

Takto už to dál nejde!

Buď jsme dospělí lidé a vyznáváme určité základní hodnoty, jež jsou, abych tak řekl, pojivem naší civilizace, nebo je nevyznáváme, a pak se nemáme o čem bavit!“

,Co tím chceš říct?‘ zeptala se mě a líně se protáhla, mhouříc své oči v napuchlé tváři.

,Chci tím říct, že chci být u porodu.

Čtyřikrát jsi mi to nedovolila, po páté se odbýt nedám!

Je to moje svaté právo!

Byl jsem před tebou třikrát ženatý a vždy jsem byl u porodu, odrodil si doma všechny svoje děti sám!

Nemůžu se toho nabažit.

Vždyť je to zázrak!

Rozumíš, zázrak!‘ uhodil jsem na ni.

Ona se jen ušklíbla a řekla: ,Indoktrinované ovce musí mít z tebe radost.‘

,Cože!?‘ vytřeštil jsem na ni oči.

,Chytrému napověz, hloupého kopni do prdele,‘ odpověděla mi.

V tu chvíli jsem se přestal ovládat.

To mi řekne žena, kterou jsem si vzal, kvůli které jsem se rozvedl, abych s ní mohl vytvořit tradiční rodinu, a které jsem udělal pět děcek.

,Do žádné porodnice! Svoje dítě si odrodím hezky sám! Když ty tak, tak já taky tak!

Ještě se uvidí, kdo s koho!“ zamkl jsem dveře a klíč a vyhodil z okna a rozesmál se na celé kolo, ,hehehe!‘

Ona však vytáhla pistoli, namířila ji na mě a řekla: ,Otevři! Chci do porodnice. Vím, že nosíš u sebe vždy dva klíče!‘

Podíval jsem se na ni, zaplavili mne v tu chvíli nepopsatelný vztek.

,Tak si mě zastřel! Udělej ze svých děti poloviční sirotky! Zastřel si mě! No tak, na co čekáš?‘ křivě jsem se na ni usmál.

Myslil jsem samozřejmě, že ji po těch slovech klesne ruka s pistolí, že se hystericky rozpláče, já se k ní vrhnu, a pistoli ji vyrvu.

,Sám sis o to řekl,‘ usmála se taky a zmáčkla spoušť.

Ozval se vstřel a já ucítil na temeni hlavy palčivou bolest, jak mě škrábla kulka, která se pak zavrtala do dveří, u kterých jsem stál.

,Cože? Na svého manžela, zákonitého muže?‘ stačil jsem ještě říct, než se mi udělalo z toho všeho tak špatně, až jsem omdlel.

Když jsem se probral, byla žena už pryč. Odešla rodit do porodnice. Druhý den na to jsem si dal žádost o rozvod, za měsíc už byl rozvedený a půl roku na to popáté ženatý, ale moje pátá žena byla naštěstí už normální. Rodila doma, ani porodní asistentku jsme nevolali, na co taky?

Hlavní je, abyste nedávali dítě výš než placentu, jinak by mohlo vykrvácet,“ usmál se zasněně pan Nulový při těch slovech.

„Z vás musí indoktrinované ovce radost!“ řekl však najednou jeho posluchač.

„Co? Jak to myslíte?“ trhl sebou pan Nulový.

„Jak to říkám,“ odpověděl jediný posluchač a vypařil se.

Když přišel pan Nulový domů, zjistil, že mu chybí peněženka. Měl v ní celý svůj důchod. Zrovna si ho vybral.

„Lidé jsou svině!“ pomyslil si tak hořce, že z toho indoktrinované ovce měli náramnou radost.

„Bébébé!“ bečely jako vždy, když se blíží velikonoce.

Autor: Karel Trčálek | pondělí 20.3.2017 17:58 | karma článku: 15.21 | přečteno: 424x

Další články blogera

Karel Trčálek

Kateřina Konečná prozradila, že dnešní komunistické názory jsou docela nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 7:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak s Babišem dohnat a předehnat ne Západ, ale Putinovo Rusko?

Západ se nám rozpadá před očima. Zato Rusko doslova vzkvétá. S doháněním Západu je konec, teď už nám zbývá, než jen dohánět a předhánět Rusko...

18.3.2024 v 11:15 | Karma článku: 18.72 | Přečteno: 240 | Diskuse

Karel Trčálek

Čelíme statistickému zkreslení paní Šichtařové!!!

Počet lidí, kteří jsou přesvědčení, že je paní Šichtařová ekonomka, v roce 2023 stoupl o 173 000 na 4,224 milionu lidí. Vyplývá to ze statistik paní Šichtařové...

18.3.2024 v 8:43 | Karma článku: 18.29 | Přečteno: 360 | Diskuse

Karel Trčálek

Václav Klaus píše: „Musíme si pomoci sami, to je poselství výročí 15. března 1939!“

Nebýt prezidentů Edvarda Beneše a prof. Václava Klause, tak by nás váleční štváči, kteří se dožadovali zbraní, aby mohli vraždit Němce, tak by český národ už dávno neexistoval!!!

15.3.2024 v 17:35 | Karma článku: 23.69 | Přečteno: 384 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 5.24 | Přečteno: 117 | Diskuse

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 67 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 8.80 | Přečteno: 311 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 5.72 | Přečteno: 95 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 21.45 | Přečteno: 557 | Diskuse
Počet článků 2925 Celková karma 23.99 Průměrná čtenost 865

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...