Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Proč budu volit lidovce

Nějaký dobrák tady psal, že se lidovci možná ani nedostanou do sněmovny. Může být, ale stejně je budu volit

                Snad to bylo počasím, trochu nejistým, lavírujícím, zdánlivé velmi náchylným k dešti, ale přesto v konečném výsledku upírajícím krajině vláhu, že mi dnes šla moje práce náramně od ruky.

                To nijaké počasí mne nabíjelo nevídanou energií, takže včera ještě bílé a čisté listy papíru se rychle zaplňovaly jmény nepřátel evropských hodnot, jejichž jmenný seznam denně sestavuji pro jednu neziskovku.

                „Kritizuješ EU? Šup s tebou na seznam!“ zanášel jsem s neskrývanou rozkoší další a další jména na seznam, moje podobnost s komunistickými fanatiky z minulého režimu mohla být sotva náhodná.

                Levičáci jsou prostě vždy stejní!

                Skončil jsem dnes o dobrou hodinu dřív než jindy (moje denní norma je sto stran A4 seznamu našich nepřátel).

                Ale nebojte se.

                Nepromarnil jsem takto získanou hodinu času lenošením, byť samozřejmě i pouhopouhé snění o jednotné multikulturní Evropě, jemuž se oddávám ve svém volném čase, je bezesporu záslužným a chvályhodným zaměstnáním mysli.

                Po příchodu z práce domů, což bylo kolem páté hodiny odpolední, sedl jsem si za stůl, vytáhl z jedné kapsy list papíru, z druhé kapsy kalamář (obé jsem si vzal z práce, neziskovka, pro kterou pracuji se, díky Sorosovi, topí v penězích, co je pro ni jeden papír a pár kapek inkoustu!?) a pustil se do psaní dopisu.

                „Vážená paní Z.“ psal jsem, namáčeje pero do inkoustu, „konečné jsem se dostal k tomu, abych Vám napsal dopis, který hned zítra, ještě na úsvitu nového dělného dne, hodím do schránky, spěchaje co nejdelším krokem do práce, jež zcela vyplňuje, jak jistě víte, všechen můj život.

                Když jsem před několika málo sekundami tento dopis začínal psát, vybavilo se mi hned naše, zatím, poslední setkání.

                Kráčeli jsme po nábřeží jakési řeky. Já jsem šel obludné rychle, jak mám ve zvyku, vy jste se však statečně držela mého tempa. Přiznávám, že se mi Vaše, od té rychle chůze, nápadně zčervenalá tvář, náramně líbila. Kdybychom tak kráčeli ještě deset minut, je zcela jisté, že bych se do Vás nejspíše beznadějně zamiloval...

                Ale o tom teď nechci mluvit, snad se to ani nehodí, neboť píšu tento dopis, věřte, nebo ne, erárním inkoustem.

                Chci mluvit o něčem jiném.

                Kráčeli jsme po nábřeží jakési, vlastně již skoro vyschlé řeky, a já se vás v jistém momentu zeptal, koho budete volit.

                Bylo to ode mne, uznávám, krajně netaktní.

                Ale otázka již byla vyslovena a nešla vzít zpět (jako mnoho jiných netaktních otázek).

                Vy jste však ani nehnula brvou (už to přece mohlo stačit k tomu, abych se do Vás zamiloval) a řekla, šetříc mne tak trapných rozpaků, celá udýchaná od té ďábelské chůze: ,A vy?‘

                Tak jedná a chová se v trapných situacích skutečně inteligentní žena!

                ,Abych pravdu řekl, tak vlastně ani nevím,‘ odpověděl jsem Vám tehdy zcela po pravdě, načež se náš rozhovor začal naštěstí ubírat jiným směrem, neboť jsem se nadšeně rozvykládal o indoktrinaci mládeže, o tom, jak je nutné, aby mládež zcela názorově splynula s ideologií vládnoucích elit, aby ji ani ve snu nenapadlo, že všechno je dobře zaplacená a předem naplánovaná režie někoho (dobře víme koho!), kdo tahá za nitky dnešního světa...

                Tehdy jsem skutečně netušil, koho budu volit. Teď už to ovšem vím, a chci, abyste to věděla i Vy, neboť Vám dosud dlužím odpověď na tuto otázku.

                Vlastně to není ani tak těžké uhodnout, a nejspíše i Vy sama to již zcela jistě tušíte.

                Ano, máte pravdu, budu volit lidovce!

                Toto mé rozhodnutí je pevné a neměnné, protože vlastně zcela tak logické, že i já sám se divím, jak jsem nemohl vědět, když jste se mne na to tam, u řeky, zeptala, koho budu volit.

                Budu volit lidovce, tedy celým názvem KDU-ČSL, protože tato strana vůbec nehájí křesťanské hodnoty, ba právě naopak!

                Vy víte, jak nenávidím křesťanské hodnoty.

                Nenávidím je tak, že vlastně ani nevím, co to jsou vlastně ty křesťanské hodnoty.

                Myslím samozřejmě výlučné křesťanské hodnoty, tedy takové hodnoty, se kterými se výlučně setkáme toliko u křesťanů a už nikoho jiného.

                Mluvím-li o křesťanech, nemohu se ovšem nezmínit, že mě na tu skvělou a přitom tak geniálně prostou myšlenku volit lidovce, přivedl, věřte nebo ne, právě křesťan.

                To jest, četl jsem na blogu idnes (to je ten blog, na kterém vždy kvičím jak podsvinče, když někdo kritizuje islám) jakýsi článek. Napsal ho člověk, který se prohlašoval za křesťana, a který tvrdil, že nevolí lidovce právě proto, že nehájí křesťanské hodnoty.

                ,To je ono!‘ věděl jsem.

                Nehájí-li lidovci křesťanské hodnoty, ať už je to cokoliv, bylo by smrtelným hříchem je nevolit.

                Tak vidíte, jak jsem nakonec dopadl!

                Je ze mne lidovecký volič!

                Říká se ovšem, že lidovci půjdou do vládní koalice s ANO.

                Co si Vy o tom myslíte?

                Ale není to vlastně jedno?

Hlavně když nebudou hájit křesťanské hodnoty!

                A kdoví, možná ani žádné křesťanské hodnoty neexistují. Možná je to jen bohapustý výmysl katů evropské civilizace, proti nimž bojuji se všech svých sil, nepřeje si nic jiného, než aby už celý ten náš slavný národ zahučel konečně do propasti národní smrti a byl od něho pokoj...

                Ostatně, když už jsme u toho národa a křesťanů, nejde i křesťanům o smrt národů, neboť jediným Pánem je pro ně Ježíš, v jehož království si budou všichni rovni, odhazujíce svoji národnost jako již nepotřebný pohřební rubáš, stávajíce se součástí univerzálního božího lidu, to jest zcela unifikovaného stáda pakoňů?

                Není právě tato nadnárodnost, tato univerzalita a unifikace nejvyšší křesťanskou hodnotou?

                Ale už dost!

                Zakazuji si takovéto myšlenky, nebo se ze mne ještě stane křesťan, jelikož shledám mezi křesťanstvím a moji vírou v lepší svět víc styčných bodů než je zdrávo...

                Vidíte, jaký jsem to neslušný člověk!

                Melu o křesťanských hodnotách a vůbec se Vás nezeptám na Vaše rty!

                Podstoupila jste už konečné tu botoxovou kůru?

                S jakým výsledkem?

                Napište mi o tom, prosím, co nejdříve!

                Přísahám, že dokud nebudu vědět, že se vše zdařilo, že Vaše rty vypadají tak, jak jste si vždy přála, nebudu klidné spát, budu se v noci budit a civět do tmy, zatímco všude kolem bude strašlivé ticho.

                Nemučte mne tak, prosím, jinak budu dělat v práci, jsa nevyspalý, na seznamech nepřátel EU ošklivé kaňky.

                S pozdravem

                Váš Karel T.“

                Když jsem dopsal dopis, zbylo v kalamáři ještě trochu inkoustu. Ale nebojím se, že bych ho nevyužil na nějakou dobrou věc ve jménu všeobecného blaha...            

               

 

               

Autor: Karel Trčálek | středa 26.7.2017 18:42 | karma článku: 16,50 | přečteno: 660x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 18,04 | Přečteno: 272x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 647x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 676x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Integrace imigrantů v německých školách nefunguje, ale nesmí se o tom mluvit nahlas

Ještě nedávno se za podobné názory dával ban. Jo, když jsme to před 5 lety my xenofobové říkali, tak nás různí lepšolidi, sluníčkáři a vítači přesvědčovali, jak ta multikultůra krásně prosperuje

17.4.2024 v 14:54 | Karma: 21,36 | Přečteno: 627x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik