Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Filantrop Soros, Mesiáš přichází!

Jsou-li kořeny naší civilizace skutečně židovsko-křesťanské, pak musíme smrt naší civilizace radostně vítat, protože Mesiáš přichází! 

            Na svatého Vavřince koná se u nás vždy pouť.

            Náš kraj je totiž vinařský, jeho blízké podzemí je provrtáno myriádami vinných sklípků, zatímco zdejší půda je napita potem stejných myriád generací našich předků, již, poslušni jakéhosi metafyzického příkazu, obdělávali vinice.

            I stalo se, že jsem se na jedné z těch pouťových atrakcí, které jsou založeny na krouživém pohybu, zdržel poněkud déle, než je zdrávo a uhnal si jasnozřivost. Snad se přeházely v mém mozku kationty právě tak, že jsem se stal jasnozřivým, ačkoliv já si na nic takového nepamatuji.

            Ale nemůže být o tom nejmenších pochyb, protože moje slova jsou pečlivě zaznamenána, stejně jako je spousta lidí ochotná odpřísáhnout, že jsem je řekl právě já a nikdo jiný, odborně se prý to, co jsem řekl, nazývá „zjevenou pravdou“.

            Nu, je to docela možné, protože lež se mi vždy hnusila, lež jsem vždy nenáviděl, a tedy není jediný důvod pro to, abych to, co jsem řekl, nebylo pravdou.

            „Lidi, letos už hrozny z našich vinic sklízet nemusíme!“ vykřikl jsem podle mnoha očitých svědectví, když jsem slezl z kolotoče.

            Moje slova vyvolala samozřejmě pozornost.

            „Proč bychom neměli sklízet hrozny? Z čeho budeme dělat víno?“ zeptal se kdosi udiveně.

            „Letos už hrozny z našich vinic sklízet nemusíme!“ zopakoval jsem, jak je doloženo, a pokračoval, „nemusíme, protože konečně přichází ten, který mění vodu ve víno, ten, který přijde k sudu s dešťovkou a během chvilky udělá z tohoto sudu bezednou studnici Pravdy!“

            „Mesiáš! Přichází Mesiáš!“ vykřikla jakási žena a omdlela.

            „Ano, Mesiáš přichází!“ vykřikl jsem i já a mocným hlasem, kterého by se u mne nikdo nenadál, jsem spustil, „Mesiáš přichází, aby ve jménu života zahubil všechno staré, všechno co se již přežilo.

            Nečiní tak však ve jménu Zla, ale ve jménu Dobra, ve jménu Lásky, protože není zmrtvýchvstání a není vzkříšení bez smrti!

            Mesiáš přichází, aby usmrtil naši civilizaci, neboť zabírá místo jeho království, kde každý, kdo bude vzkříšen k věčnému životu, neokusí nic než věčnou blaženost!

            Naše civilizace, všechny národy, i všechna dosud tradiční pohlaví, jsou Mesiášem odsouzeny k smrti, aby boží lid, jeho lid, mohl vstát z mrtvých!

            Což si, vy hloupí, myslíte, že v božím království jsou nějaké národy?

            Že tam jsou nějaká pohlaví?

            Co by tam všechno to nepotřebné harampádí dělalo, vy bláhoví!

            V božím království je toliko jediný boží lid, jenž je navěky spasen, odměněn za svou víru věčnou blažeností!

            Mesiáš se neptá, těch kteří k němu připlují na gumovém člunu přes moře ,Zapomnění, na to, co bylo‘: ,Jsi Čech? Jsi Turek? Jsi Palestinec? Jsi Súdánec?‘!

            Mesiáš se toliko ptá: ,Věříš ve mne? Věříš, že jsem Cesta, Pravda a Život?‘

            A každý, kdo v něho věří, přestává být Čechem, Turkem, Palestincem, či Súdáncem. Každý, kdo v něho věří, stává se příslušníkem jednoho jediného božího lidu!

            Mesiáš se neptá, těch, kteří před ním v bázni pokleknou: ,Jsi muž? Jsi žena?‘

            Mesiáš se ptá: ,Věříš ve mne? Věříš, že jsem alfou i omegou?‘

            V jeho království není žádného pohlaví, když každý, kdo je spasen, cítí nadpozemskou slast i bez toho, aby musel být ženou či mužem, neboť boží lid se nemusí pohlavně rozmnožovat, jeho rozmnožitelem je Mesiáš!

            Smrt naší civilizace nastává!

Radujme se, veselme!

Poslední (menšiny) budou prvními, první (většina) budou poslední!

Buďme hrdí a pyšní na naše hříchy, neboť skrze ně přichází Mesiáš!

            Ptáte se: ,Kdo je ten Mesiáš?‘?

            Říkáte: ,‘Ukaž nám ho, nebo tě ukamenujeme!‘

            Tady je ten Mesiáš!

            Je to ten, kdo hubí národy, i pohlaví!

            Je to ten, skrze něhož nastává smrt naší civilizace, jež je předehrou slavného vzkříšení, kdy ti, již si vyprali svá roucha v jeho krvi, stanou se božím lidem!

            Už víte, kdo to je?

            Je to...“

            Jméno jsem už ale nevyřkl, protože jsem přišel k sobě.

            „Kdo to je!?

            Kdo to je!?

            Kdo je ten Mesiáš!?“ křičeli lidé, ale já jsem vůbec nevěděl, na co se mne to ptají.

            Jen mi bylo strašlivě špatně od žaludku, věděl jsem, že se vzápětí pozvracím, a taky jsem se pozvracel.

            No, ovšem, za všechno může ten zpropadaný kolotoč, pouťová atrakce!

Člověk se točí pořád v jednom kruhu, žádný div, že se z toho div nepomate, to není žádný zázrak, to je docela normální, že neví, která bije, když se pak zase ocitne zpátky na pevné zemi, i když jak se to vezme, protože všechno se s ním stejně pořád ještě točí jako blbé, dokonale pitomé...

 

Autor: Karel Trčálek | pátek 11.8.2017 11:47 | karma článku: 16,03 | přečteno: 682x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 19,47 | Přečteno: 346x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 21,82 | Přečteno: 453x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 652x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 679x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,29
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik