Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Na Rusáky!

Není nic poučnějšího než pohled na prohrávající ruské hokejisty. Už jen proto s chutí křičím: „Na Rusáky!“

„Na Rusáky! Na Rusáky! Na Rusáky!“ křičela chátra srocená na náměstích a mávající českými vlajkami tak, že jejich les byl hustší než nepropustná tajga.

Bylo mi z toho náramně smutno, smutno z toho, jak se lidé dají snadno zmanipulovat.

Prodíral jsem se tím davem, chtěl jsem křičet na protest proti tomu všemu, ale slova mi vázla v hrdle, snad i naštěstí, protože by mne dav nejspíše ušlapal, kdybych jej mocným hlasem přeřval: „Šajbu! Šajbu! Šajbu!“

V jednu chvíli mne obklopil hlouček lidí, držících se za ramena a poskakujících hloupě jako ohryzek zrádce Slánského, když se u soudu zpovídal do rozhlasu ze svých zločinů před celým národem.

„Na Rusáky! Na Rusáky!“ řvali i tito lidé, chtějíce, aby křičel a skákal s nimi.

Ale já se nedal!

Prodral jsem se štěrbinou mezi jejich těly a prchal z tohoto pekla, v němž se lidé proměnili jen v loutky ovládané světovládci, v němž odvrhli všechno poctivé jen pro chvilkové opojení z vítězství nad ruskými bohatýry, k nimž ovšem musel si „demokratický západ“ pomoci ohavnou lží o údajném, prý ruským státem řízeném dopingu.

Běžel jsem dlouho, než konečně dostal jsem na místo docela pusté.

Raději žít docela sám, v naprosté pustině než mezi stádem, jež pro kus žvance ochotno zaprodat všechnu svoji svobodu!

Šel jsem již krokem, nevěda kam, ale hlavně pryč od všech těch globalistů, kosmopolitů, nihilistů mávajících českými vlajkami, nad hlavou přelétl mi sokol, v houští mihl se nádherný ussurijský tygr a zase tiše zmizel.

„Takový hnus!

Všichni křičí: ,Na Rusáky!‘

Ještě, že se toho nedožil Sysoj Sysojevič!“ pomyslel jsem si smutně, zhnusen na největší možnou míru, „nechránili nás snad Sověti s Gottwaldem před těmi 70 lety právě před tímhle, před ,západní demokracií?!‘

Tehdy před Preissi, Petschky, Rothschildy, Slánskými, dnes před  ,dezinformační weby‘ před Bakaly, Sorosy a Rothschildy?

Před kartely, oligarchií a štvavým tiskem?

Není to plivání na tradiční osvobozenecký národ, vytržený z našeho vlastního žebra, spíše či zejména důsledkem hermetické informační blokády jdoucí přes generace?

Mainstreamových novinářů a „historiků“ a v důsledku jejich řádění ,trezorovaných‘ dějinných událostí?

Proč je Rusko ostrakizováno a zostouzeno před celým světem, když celý ten svět už jednou právě s tím poplivávaným Stalinem zachránilo?

Všem na očích!

Prohlašuji zde ultimativně a nedvojsmyslně, že kdo dnes nečeká sviňárnu, podvod a konspiraci od rána do večera a nejlépe i v noci, a především proti ruským hokejistům, je sebevrah!

Křičte: ,Na Rusáky!‘

Křičte a zničte Rusko!

Ale zničíte Rusko a zničíte celý svět!“

Hlava z toho smutku mi tak ztěžkla, že musel jsem si lehnout na zmrzlou zem.

Ležel jsem a ležel, vstávat se mi nechtělo.

Setmělo se, na obloze se objevily hvězdičky, mráz sílil a smutek jako švihnutím březové metly zmizel.

„Ó, jak je mi dobře! Trochu si teď zdřímnu a až se probudím, budou ruští bohatýři už ve finále!“ pomyslel jsem si, ale už se neprobudil.

V noci, když byl nejtužší mráz, mne jakýsi opilý mužik v kožíšku z romanovské ovce přejel saněmi, byl jsem docela vejpůl.

 

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 22.2.2018 18:40 | karma článku: 14,86 | přečteno: 540x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 23,85 | Přečteno: 396x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Do prvomájového průvodu jsem chodil dobrovolně manifestovat touhu po míru!

A nebyl jsem sám. Všichni, kdo toužili po míru, kráčeli v prvomájovém průvodu stejně jako, nijak to neskrývajíce pod zakaboněnou maskou...

1.5.2024 v 12:21 | Karma: 19,02 | Přečteno: 323x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Chcimír a chciválek. Malé zamyšlení s panem Flaškou...

Je to jednoduché. Chcimír touží po míru a bojuje proti válkám. Naopak chciválci se libují v prolévání krve a, stejně jako husité, touží jen po tom, aby lidé umírali ve válce a proto posílají zbraně na Ukrajinu...

30.4.2024 v 16:08 | Karma: 23,65 | Přečteno: 539x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 19,23 | Přečteno: 415x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,73 | Přečteno: 502x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

V Polsku zatkli šestnáctiletého mladíka kvůli útoku na varšavskou synagogu

2. května 2024  13:47,  aktualizováno  16:52

Polská policie zadržela šestnáctiletého mladíka, kterého podezírá z útoku na synagogu Nožykowých ve...

Je to úlet, míní experti o antikampani SPOLU. Trestná však dle nich není

2. května 2024  16:51

„Rusko, pro tebe všecko,“ paroduje předvolební kampaň SPOLU heslo hnutí ANO „Česko, pro tebe...

Začaly maturity. Podle učitelů lehké, studenty ale trápily logaritmy

2. května 2024  16:42

Studenti posledních ročníků maturitních oborů poprvé usedli k maturitním písemkám. Ve čtvrtek...

Auto vyjelo ze silnice a srazilo tři chodce. Žena zemřela, dvě děti jsou zraněné

2. května 2024  16:40

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,02
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik