Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zahraničněpolitický génius Zeman chce do Bílého domu a Putina v Praze

Na Putina v Praze se například já osobně celkem těším. No a ten Bílý dům? Po pravdě řečeno, Leninovo mauzoleum je mnohem hezčí

Bylo to večer, vlastně už k půlnoci, když Miloš dostal na lánském zámku návštěvu.

            Byl to Putin, vypadal skvěle.

            „Spíš už?“ zeptal se Miloše.

            „Ještě ne, právě si dávám třetí štamprli před spaním,“ odpověděl Miloš.

            „Měl jsem strach, abych tě nevzbudil, u nás jsou už skoro dvě hodiny. Když jsem byl malý, bydlel jsem, ještě s rodiči, v Pitěru, tam ti někdy nebyla celou noc tma.

            Věřil bys tomu?“ řekl Putin.

            „Já věřím všemu, co se mi řekne do ucha,“ odpověděl Miloš.

            „Ale kvůli tomu jsem nepřišel. Dětství bylo pěkné, sovětské, ale už je fuč. Je třeba se dívat dopředu,“ řekl Putin a dodal, „nechtěl by ses podívat do Bílého domu?“

            „Chtěl, tuze rád. Jsem totiž svorníkem mezi Východem a Západem,“ řekl Zeman, dodávaje, „osobně se znám se třemi nejmocnějšími muži planety, včetně Putina.“

            „Já jsem Putin,“ ˇřekl Putin.

            „Ty nejsi Jie Ťien-ming?“ podivil se Miloš.

            „Jie Ťien-ming byl popraven. Za korupci. Já jsem Putin,“ řekl Putin.

            „Putin je můj kamarád,“ odpověděl na Miloš.

            „Proto jsem za tebou přišel. Jedná se o takovou delikátní věc. Znáš Trumpovu ženu?“ zeptal se Putin.

            „Jmenuje se stejně jako moje žena,“ odtušil Miloš.

            „X?????. ??? ??, ??? ?????? ??? ?????,“ řekl Putin a pokračoval, „Trumpova žena má nějaké problémy. Ženské věci, jestli mi rozumíš. Trump si mi stěžoval, že nemá kvůli tomu klid na práci. A u nás v Rusku jsme vyvinuli báječný lék na ženské problémy. Trump mě v tomto směru požádal o pomoc. Ten lék je tady. V této lahvičce. Vypadá jako novičok, ale není to novičok. Ta podoba je čistě náhodná, ostatně vlastně ani nepochází z Ruska, ale od vás.

            Jenže já jako na potvoru nemám čas, abych letěl do Bílého domu. Víš, mám doma dost s práce, s novináři a tak.“

            „Je to žumpa!“ odpliv si Miloš.

            „Přesně tak,“ přikývl Putin a usmál se, „tak mě napadlo, jestli bys to Trumpovi nedovezl ty. Máš přece u něho dveře otevřené.“

            „To mám. Pořád mě zve k sobě. K mému znovuzvolení mi poslal pohled z New Yorku, on tam má totiž barák,“ řekl Miloš.

            „Uděláš to pro mne? Skočíš tam zítra a předáš mu tuto lahvičku pro jeho ženu s lékem na ty její potíže? Aby měl Trump klid na práci? “ zeptal se Putin a dodal, „ani, nevíš, jak jsem rád, že jsem chlap!

            Vůbec těm ženským v politice nezávidím, a už vůbec ne národům, v jejichž čele stojí.

            Jenom si představ, že by americkou prezidentkou byla Hillary s těmi svými ženskými problémy, haha!“

            „Na zdraví! Na naše přátelství!“ řekl Miloš a obrátil do sebe štamprli, „ale ten Trumpův zeťák se mi moc nelíbí, vůbec nejí vepřové.“

„Neboj, na toho taky dojde. Ale já už musím letět, normálně chodím do práce ve čtyři. Mám, co dělat, abych to stihl,“ řekl Putin a spěchal domů.

„Tak Jie popravili. A já mu tak věřil. Ale Mynáře s Nejedlým mi snad nechají. Jsou to hodní kucí,“ řekl Miloš a dal si ještě jednu štamprli, aby se pořádně vyspal před dlouhou cestou do Bílého domu.

Autor: Karel Trčálek | úterý 20.3.2018 17:40 | karma článku: 20,45 | přečteno: 468x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 23,70 | Přečteno: 391x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Do prvomájového průvodu jsem chodil dobrovolně manifestovat touhu po míru!

A nebyl jsem sám. Všichni, kdo toužili po míru, kráčeli v prvomájovém průvodu stejně jako, nijak to neskrývajíce pod zakaboněnou maskou...

1.5.2024 v 12:21 | Karma: 19,01 | Přečteno: 321x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Chcimír a chciválek. Malé zamyšlení s panem Flaškou...

Je to jednoduché. Chcimír touží po míru a bojuje proti válkám. Naopak chciválci se libují v prolévání krve a, stejně jako husité, touží jen po tom, aby lidé umírali ve válce a proto posílají zbraně na Ukrajinu...

30.4.2024 v 16:08 | Karma: 23,65 | Přečteno: 539x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 19,23 | Přečteno: 415x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,73 | Přečteno: 502x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Taxikáři říkal, že zastřelí lidi. Policie u duševně nemocného našla brokovnice

2. května 2024

Psychiatrický pacient si na internetu koupil tři funkční historické brokovnice a tvrdil, že je...

Odbrzděná dodávka se zmrzlinou vjela do davu dětí, několik je vážně zraněných

2. května 2024  15:55

Na západě Kyrgyzstánu najela během kulturní akce do davu desítek dětí ve věku od 9 do 16 let...

Poslanci mohou jednat i přes noc, ANO a SPD odmítají výpověď bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  15:53

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zákoníku práce. Stínový ministr práce a sociálních věcí Aleš...

Bez krytí celníky by Březinova skupina nefungovala, řekl žalobce v závěrečné řeči

2. května 2024  12:49,  aktualizováno  15:38

Soudní projednávání vynášení informací z Celní správy členům tak zvané lihové mafie se dnes dostalo...

  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,02
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik