Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Soros není dobrodinec. Sleduje pouze svoje cíle, na lidi kašle

Včera zde byl publikován článek podobného názvu, který je mistrnou ukázkou manipulativního umění svého autora, a taky plný, ehm, protimluvů. Můj článek je ale jiný, můj článek nikomu nevnucuje, co si má myslet

Napadlo mne, že bych mohl navštívit Sorose, ostatně mne už dlouho k sobě zval. Když jsem k němu přišel, Soros zrovna vydělal další miliardu.

„A je tam, mrcha!“ mnul si ruce, dodávaje, „čím víc zničím při honbě za ziskem lidských životů, tím mají peníze pro mě větší cenu.

Kolik lidských životů jsi zničil ty svými blogy?“

„Já?“ řekl jsem a po pravdě odpověděl, „zatím asi jenom tisíc.“

„Tisíc, to nic není! To je jako milión dolarů mezi mými miliardami, to je jako kapka v moři slz!“ mávl rukou Soros a ďábelsky se rozchechtal, „dokud nezměníme myšlení lidí, nemáme vyhráno!

A na to je nejlepší filantropie!

A na filantropii je nejlepší otevřená společnost.

Kam se hrabe Hitler na Poppera!

Main Kampf je proti Otevřené společnosti a jejím nepřátelům dětská čítanka!

Neboj, peněz mám na to dost, hehe!“

Řka to, vybídl mě Soros, abych jej následoval. Šli jsme pestrobarevnou krajinou, před námi klekali na zem aktivisté všech zemí, připadal jsem si, jako bych kráčel s Kristem, jenž přišel na zem vymýtit všechnu bolest a všechno utrpení.

„Říká se o vás, že nejste zrovna dvakrát čestný chlapík,“ řekl jsem, abych odlehčil situaci.

„Že nejsem jenom dvakrát čestný?

Tak to mi křivdí!

Já nechci být vůbec čestný!

Řekněme si rovnou, že jsem málem zlikvidoval britskou ekonomiku.

Dodnes si vyčítám, že se mi to nepovedlo.

Aspoň, že jsem v půlce Asie vyvolal hospodářskou krizi,“ reagoval na to Soros a ďábelsky se zachechtal, „hehe, teď jsem si na něco vzpomněl, teď jsi mi zrovna něco připomněl!

Víš, proč jsou starší a méně vzdělání lidé méněcenní?“

„Hm, to nevím.

Méně vzdělání lidé se přece víc zadlužují a starší lidé jsou zlatým pro farmaceutickou a medicínské mafie,“ odpověděl jsem na tu podivnou otázkou.

Starší a méně vzdělaní lidé jsou méněcenní, protože volili Zemana, hehe!“ rozesmál se Soros a rozmáchl kolem sebe, „to je co?“

Stáli jsme v obrovské hale, která byla plná regálů, na nichž spočívaly krabice s vínem.

„Jak je staré to víno?

Snad to není ještě víno z Káně galilejské?“ zeptal jsem se, rozhlížeje se kolem sebe.

„Hehe, jak se to vezme, hehe!“ zasmál se zase ďábelsky Soros a přistoupiv k jednomu z regálů, vytáhl z něho krabici a podal mi ji, „zkus, jak je těžká.

Nepřipomíná ti její hmotnost něco?“

„Tolik váží, brutto ovšem, i sedm milionů korun českých,“ řekl jsem nanejvýš udiven tím, nakolik přesně hmotnost krabice odpovídá hmotnosti krabice, ve které je sedm melounů.

„Přesně tak, hehe!“ rozesmál se ďábelsky Soros a otevřel krabici, ve které bylo skutečně sedm mega, „a víš, kolik tady těch krabic je?“

„33 633,“ řekl jsem.

„Jo, tolik jich tady je, hehe!“ rozesmál se Soros a plácl mě po zádech, „ty se nezdáš!

Jak jsi to poznal?“

„Byl jsem členem PO SSM, to byla komunistická Hitlerjugend. Tam jsme se takové věci učili, krom rozdělávání ohně maximálně dvěma zápalkami.

Na to byly ideální suché smrkové větvičky, naštěstí smrkových monokultur bylo za totality všude dost,“ odpověděl.

Po mých slovech Soros posmutněl.

„Teď je, bohužel, mládežnických organizací příliš mnoho.

Takové PO SSM nebo Hitlerjugend, to by se mi teď náramně hodilo,“ posteskl si Soros, ale pak se zase ďábelsky rozesmál, „ale naštěstí můžu mladé lidi ovlivnit přes školství, hehe!

Třeba prostřednictvím sexuální výchovy, hehe!

A taky prostřednictvím médií, hehe!

Třeba když budu na youtube dávat videa, kde se jako mladí budou ukazovat ti progresivní a vzdělaní, hehe!

Když mladí, děti přijmou myšlenky totality, chci říct otevřené společnosti za své, pak mám vyhráno!

Vyhráno, hehe!“

Sorosův smích zatím nejďábelštější, mne donutil k hlubokému zamyšlení.

A opravdu se mi v hlavě po několika minutách vylíhla myšlenka.

„Čekat, že tento sirotek bude jiný, připomíná čekat na Godota nebo na objev perpetuum mobile,“ řekl jsem a ukázal na smějícího se staříka, abych ovšem i k této myšlence přišel stejně jako Soros ke svým miliardám, totiž ji skoro celou ukradl paní Šichtařové, ekonomce.

Autor: Karel Trčálek | středa 25.4.2018 17:53 | karma článku: 17,27 | přečteno: 522x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 13,09 | Přečteno: 238x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 8,13 | Přečteno: 109x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,02 | Přečteno: 474x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

GEN (6) Nejen Pavel Novotný. Trochu prostořeký, ale představuje naše vlastenecké hodnoty

V našem nepravidelném seriálu s příznačným názvem GEN (Galerie elity národa) se budeme věnovat těm nejlepším z nás. A budou to právě vlastenci, neboť se učinili elitou národa.

3.5.2024 v 16:25 | Karma: 17,19 | Přečteno: 348x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 25,03 | Přečteno: 450x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,64
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik