Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Miroslav Grebeníček „Ve znamení srpu a kladiva“, pravda nebo lež?

Velký rozruch způsobil zde nedávno zveřejněný článek o knize docenta M. Grebeníčka. Tak velký, že mne taky dokonale rozrušil, takže přispívám svou trochou do mlýna

Soudruh Etřík zdál se mi po celou pracovní dobu zadumaný, jaksi nesvůj, však taky tolik zmetků u pracovníka tak poctivého, fortelného a svědomitého bylo něco zcela neobvyklého.

Přičítal jsem to tomu, že venku sněží a to že způsobuje u jemného a citlivého soudruha Etříka cosi jako nezvladatelnou depresi.

Proto, když bylo po směně, a my už byli řádně osprchováni, jsem mu ještě na šatně řekl, abych ho povzbudil: „Nu, snad nebude sněžit věčně, soudruhu!

Než se nadějeme, máme tady pětadvacátý únor a po něm nejpozději do měsíce přijde jaro a s ním i první máj, svátek nás všech pracujících!“

„Co?“ podíval se na mě soudruh Etřík zcela nepřítomně.

„Za chvilku tu máme první máj, soudruhu!

Hlavu vzhůru, však my západním demokraciím ještě natrhneme prdel!“ zvolal jsem povzbudivě.

Soudruh Etřík si však otřel znaveně čelo a řekl: „Četl jsem tu knihu od soudruha Grebeníčka. Tu o těch restitucích.“

„Ano, je to moc pěkná kniha.

Jen mne utvrdila v názoru o chamtivosti všech sedmi církví, jež jsou zmiňovány ve Zjevení,“ řekl jsem na to.

„To je to!“ zvolal zoufale soudruh Etřík.

„Co?

Fakta v této knize jsou zcela nezpochybnitelná.

Po přečtení této knihy jsem si ještě více uvědomil obrovský přehled, vzdělanost, znalosti a inteligenci Doc PhDr. Miroslava Grebeníčka.

Jeho úrovně dosahuje málokterý politik a nejspíše i historik, o těch v ÚSTRu ani nemluvě,“ přikývl jsem.

„Právě,“ rozhodil zoufale rukama soudruh Etřík a pokračoval, „já si při četbě uvědomil, jak nebezpečná je naše komunistická ideologie, když naši straničtí funkcionáři svoji honbu za mocí a majetkem postaví nad jakékoliv mravní principy. Dalo by se napsat, že my, komunisté jsme svého boha, pracující lid, nahradili krvavým bohem Mamonem.“

„Co to říkáš, soudruhu?“ vytřeštil jsem oči na soudruha Etříka.

Ale ten pořád vedl svou divnou řeč: „Můj závěr tedy je, že na základě znalostí historie a faktů Doc. PhDr. Grebeníčka v jeho knize „Ve znamení kříže“, jsem se utvrdil v názoru, že my, komunisté se od katolíků nijak nelišíme.

Jsme stejní jako oni, jak se dostaneme k moci, okamžitě rozpoutáme peklo. Vše, co odporuje naši ideologii, našemu vidění světa, naše jediné pravdě, zjevené nám soudruhem Leninem, nemilosrdně likvidujeme stejně jako oni.

Církev upalovala a zabíjela kacíře, my zase popravovali třídní nepřátele a uchýlkaře.

Katolická církev a naše, komunistická strana, jsou jen dvě strany jedné a téže, totalitární mince.

Řekni sám, copak neuctíváme soudruha Marxe jako sv. Jana Křitele, soudruha Lenina jako Krista, soudruha Stalina jako svatého Petra, soudruha generálního tajemníka jako Svatého Otce?

Copak není stranická věrchuška totéž, co církevní klér?

Jsme stejní jako oni, o nic lepší!“

Názor soudruha Etříka mi vyrazil dech. Ale naštěstí jsem se brzy vzpamatoval a začal jednat v duchu stranické linie, takže ještě téhož dne naše stranická buňka exkomunikovala tohoto kacíře ze strany.

Věru, nechtěl bych být v jeho kůži, až se veškerá moc vrátí zase pracujícímu lidu, až přijde soudruh Lenin podruhé na tento svět!

Autor: Karel Trčálek | sobota 12.1.2019 16:31 | karma článku: 25,89 | přečteno: 647x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 17,76 | Přečteno: 252x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,35 | Přečteno: 405x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,33 | Přečteno: 464x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,07 | Přečteno: 655x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 699x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik