Zruší diskuzi pod články po panu Nožičkovi i pan Petřík?

5. 06. 2019 18:56:44
Pan Nožička zrušil, nejspíše po vzoru pana Čermáka či Hanniga, diskuzi pod svými články. O tomtéž, dle svých vlastních slov, uvažuje i pan Petřík. Pokud se tak skutečně stane, budou mít nejspíše banderovci a rusofobové utrum

Dostal jsem včera dopis od jedné známé, poslala ho Českou poštou.

Měl jsem dnes milión volných chvilek, tak jsem ji v jedné z nich odpověděl.

„Moje milá,

píšeš mi, jak velkým překvapením proto Tebe je to, že pan Nožička uzavřel pod svými články diskuzi.

,To bych od člověka, který tak skvěle rozumí problematice školství, a jen o trochu míň sportu, rozhodně nečekala,‘ píšeš doslova

Pro mne to však žádným překvapením, že pan Nožička uzavřel diskuzi pod svými články. Už delší dobu jsem tušil, že se tak stane a pokud bych se měl něčemu divit, tak snad jen tomu, že ji již neuzavřel mnohem dřív.

Ptáš, se jestli máš kvůli tomu považovat pana Nožičku za zbabělce.

,Rozhodně ne!‘

K něčemu takovému je potřeba mnoho odvahy, něčeho takového je schopen skutečně jen člověk, který směle a nebojácně kráčí proti proudu.

Nijak za to, že zavřel diskuzi pana Nožičku neodsuzuji.

Kdo by toužil po tom, aby mu někdo vyvracel jeho lži v diskuzi pod jeho článkem?

Rozhodnutí pana Nožičky je lidsky docela pochopitelné, lidé jeho druhu většinou jako důkazy svých lží používají další, proč by měl tedy trpět v diskuzi nějakou pravdu?

Myslím, že jej brzy bude následovat i pan Petřík. Ale ani v jeho případě se není ničemu divit, sbírání poštovních známek z Afghanistánu dnes není prostě v kursu, což mu dávají rusofobové a banderovci náležitě sežrat.

Co se týče rajčat, o kterých jsem ti minule napsal obšírný dopis, nezbývá než konstatovat, že se z nich neujalo ani jedno. Bylo mi to samozřejmě podezřelé, proto jsem provedl rozbor půdy.

A víš, co se ukázalo?

Ukázalo se, že půda, do které jsem je vysadil, je příliš přehnojená.

Ale ani kdyby nebyla přehnojená, sežrali by je nejspíše slimáci, je jich teď všude plno, jsou jako osmá egyptská rána, Babiš je proti nim učiněný čučkař.

Z rajčat tedy nic nebude, mám pocit, že poslední dobou je to u mne tak se vším.

S pozdravem

Tvůj Karel,“ napsal jsem ve svém dopise.

Šel jsem ho odnést na Českou poštu, a když jsem se vrátil domů, už tam na mě čekal, jako bych to přivolal, dopis od pana Petříka s kábulským poštovním razítkem.

Roztrhl jsem obálku a pustil se do čtení.

„Vážený příteli,“ psal mi pan Petřík úhledným písmem, jehož grafologický rozbor by pisatele zcela jistě postavil do toho nejlepšího světla, „píši Vám, že nejspíše již brzy uzavřu diskuzi pod svými články.

Vím jistě, že mne pochopíte a že mne za to neodsoudíte. Ale snášet to řádění rusofobů a banderovců tam, je už nad mé síly, jsem přece jen především sběratel afghánských poštovních známek.

Ptám se sám sebe stále častěji: ,Mám já to zapotřebí, takové brutální vyvracení svých polopravd a lživých tvrzení?‘

Nemusím vám říkat, že takové brutální metody, jaké používají rusofobové a banderovci pod mými články, takové metody nepoužíval ani starý Grebeníček v padesátých letech, ten do vyslýchaných pouštěl jen elektrický proud, nehledě už vůbec na to, že to byli, na rozdíl ode mne, skuteční zločinci.

A přitom, jak sám dobře víte, jsou mé články z dobrých svých čtyř pětin jen kompiláty, které tak nějak slátám dohromady, mého je v nich pomálu, nebo takřka nic.

Uznejte sám, že jsem takřka mučedníkem a to jen proto, že o své dobré vůli nechávám pod svými články otevřenou diskuzi.

Ale na rusofoby a banderovce žádná dobrá vůle neplatí!

Dnes ráno jsem vstal a věděl jsem, že moje rozhodnutí uzavřít diskuzi je to nejlepší, co mohu, pro svoji i Vaši svobodu udělat, protože s rusofoby a banderovci se prostě nediskutuje. Čím víc jim dáme prostoru pro jejich řádění, tím víc je ohrožena demokracie a s ní i my, bytostní a výsostní demokraté, pro které je svoboda slova vším.

Co se týče zločinů západních demokracií, o kterých jsem Vám psal ve svých minulých dopisech, jsem nyní na stopě jednomu obzvláště velkému, hned jak jej zcela odhalím, budu Vás o tom podrobně informovat.

S pozdravem

Petřík.“

Pan Petřík má pravdu, plně jej chápu, že chce uzavřít diskuzi pod svými články a ani trochu jej za to neodsuzuji, kdo jiný by už měl zavřít diskuzi než on, člověk jeho formátu a charakteru?

Autor: Karel Trčálek | středa 5.6.2019 18:56 | karma článku: 17.00 | přečteno: 364x

Další články blogera

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 14.07 | Přečteno: 138 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.65 | Přečteno: 617 | Diskuse

Karel Trčálek

Není to velmi nefér vůči ostatním blogerům, že je můj článek pořád ještě na titulce blogu?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přijde mi to silně nefér vůči panu Nožičkovi (a o jisté kolegyni blogerce ani nemluvě), že je můj článek pořád na titulce, zatímco článek pana Nožičky tam už dávno není....

26.3.2024 v 9:19 | Karma článku: 33.38 | Přečteno: 814 | Diskuse

Karel Trčálek

Kam se poděli Rajchlovi proruští dezoláti? Kdy podá vláda pětihnusu konečně demisi?

Nikdy bych nenazval včerejší účastníky statisícové protivládní a mírové demonstrace za proruské dezoláty, kdyby je tak neoznačil jeden z organizátorů této monstrózní akce, pan JUDr. Michal Hašek...

24.3.2024 v 17:28 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 766 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 414 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 2932 Celková karma 24.51 Průměrná čtenost 868

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...