Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mám radost, že Slavia dostala nařezáno od Barcelony

Když včera takřka již k půlnoci ukončil hvizd rozhodčího zápas mezi Slavií a Barcelonou, mohl jsem se radostí pominout. Tak moc jsem si přál, aby Slavia prohrála!

                „Slavia prohrála,“ oznamoval mi známý, s kterým jsem se hezkou řádku let neviděl, hned poté, co jsme se napřed poznali a pak srdečně pozdravili pevným stiskem ruky, dodávaje, „ty jsi tu sešívanou pakáž přece neměl nikdy rád.“

                „Ne, nikdy,“ přikývl jsem, pociťuje v duši, pod vlivem té zprávy, příliv nesmírného blaha, „nikdy jsem tu sešívanou pakáž neměl rád. Vždy mi připomínala vši, nebo ještě víc štěnice.

                Je to pravda, že mají nový stadión?“

                „Nu, je to pravda, mají nový stadión, i když je občas zavřený pro výtržnosti fanoušků,“ přikývl známý.

                „Neříkal jsem to!?

                Pakáži může fandit zase jenom pakáž!“ zvolal jsem vzrušeně a dodal, „a s kým prohráli?“

                „Prohráli s Barcelonou. S Katalánci. Ovšem až po tuhém boji,“ odpověděl známý.

                Spokojeně jsem zamnul rukama: „Nemusím zrovna dvakrát Katalánce, ale je-li to tak, jak říkáš, jsem schopen jim nyní ledacos odpustit.

                Říkáš, že Slavia prohrála po tuhém boji?“

                „Ano, po tuhém. Zdálo se, že hráči, i celý realizační tým, nechali na hřišti všechny své síly, nastavovat se o minutu déle, museli by je jistě ze hřiště už odnášet.“

                Zamnul jsem rukama ještě spokojeněji: „Taková porážka těší a hřeje dvojnásob.

                Bojovali, nechali na hřišti duši, jezdili po trávníku po zadku a stejně jim to nebylo nic platné, haha!“

                Radost, jež se mne zmocnila, byla převeliká.

                Známý, nejspíše vytušiv, co se ve mně děje, chtěl mne potěšit a tak řekl: „Šance na postup ze skupiny je už pouze teoretická. Tím, že Slavia nepostoupí, přijde o stovky miliónů.“

                „To je dobře!

                Moc dobře!“ jásal jsem, zatímco se mi od radosti hrnula krev do tváře, „aspoň budeme ušetření všech těch dalších nechutných vystoupení v lize mistrů.

                A těch peněz není škoda, stejně by je prošustrovali do posledního haléře.“

                „Utrpí tím však náš český koeficient pro nasazování do evropských soutěží. Český mistr nebude postupovat přímo, bude se muset prokousat mnoha a mnoha předkoly,“ podotkl známý.

                „To je o důvod víc k radosti!“ zajásal jsem.

                Známý však zvážněl: „Říká se ovšem, že je na spadnutí dohoda Slavie ze sponzorem z Arabského poloostrova. Dokonce se už ví, že to mají být katarské státní aerolinie.

                Je-li to tak, bude určitě pro příští rok kádr Slavie posílen, zejména pak rychlonohými africkými fotbalisty,“ upozornil mne známý.

                Po těchto slovech jsem se neudržel a chytil jej za ruce.

                „Opravdu?“ stál jsem radosti již sotva na nohou, jak se mi točila hlava, „je-li tomu skutečně tak, tak je to začátek konce té sešívané pakáže, protože takové peníze nemůžou přinést nikdy nic dobrého, přinejmenším se ta sešívaná pakáž odrodí národu, ukáže svou pravou tvář.

                Ať se těmi penězi sešívaná pakáž zadáví, to jí přeji z celého srdce!“

                Nevím, jak dlouho jsem to křičel, trochu jsem se probral, až když známý zamyšleně řekl: „Ani si s nimi nevyměnily dresy, všechny ty barcelonské superhvězdy.“

                „A ty se jim divíš?

                Kdo by chtěl chytit blechy!?“ odpověděl jsem mu.

                „Ano, kdo by chtěl chytit blechy,“ přikývl známý a dodal, „no nic, musím jít. Rád jsem tě viděl, jestli chceš, přijď k nám v neděli na oběd. Máme husu, je totiž u nás posvícení.“

                „Já už mám posvícení teď, sešívaná pakáž prohrála!

                Ale zveš-li mne, jistě přijdu!“ slíbil jsem známému, protože takové pozvání se neodmítá.

                „Budeme se na tebe těšit,“ ujistil mne známý a stiskl mi ruku, neboť dva skuteční muži se sotva mohou rozloučit jinak než jen právě takto.

 

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 24.10.2019 8:12 | karma článku: 10,27 | přečteno: 742x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 12,78 | Přečteno: 233x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 8,11 | Přečteno: 107x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,01 | Přečteno: 468x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

GEN (6) Nejen Pavel Novotný. Trochu prostořeký, ale představuje naše vlastenecké hodnoty

V našem nepravidelném seriálu s příznačným názvem GEN (Galerie elity národa) se budeme věnovat těm nejlepším z nás. A budou to právě vlastenci, neboť se učinili elitou národa.

3.5.2024 v 16:25 | Karma: 17,18 | Přečteno: 344x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 25,03 | Přečteno: 450x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,63
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik