Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nepodlehl jsem nátlaku a nenechal se očkovat proti Covidu

Většina lidí se proti Covidu nechala naočkovat jen proto, že podlehla tlaku. Není to ovšem nic nového, kdysi tak lidé například vstupovali i do KSČ

            Přišli si pro mne ve tři hodiny ráno, právě jsem procitl, nemuseli mne budit.

            „Oblečte se, půjdete se s námi, a taky se obujte,“ řekli mi.

            Oblékl jsem se, jak po mne žádali, bylo to hned. Hodil jsem na sebe jen to nejnutnější a strčil nohy do pantoflí.

„ V pořádku, můžeme jít,“ řekli a vzali mne pod pažemi, snad proto, abych neklopýtl, protože na schodech byla tma, zřejmě vyšroubovali žárovky.

Vyšli jsme ven na ulici, kde už na nás čekala na první pohodlná drožka, na jejímž kozlíku seděla zachmuřená žena.

„Poznáváte ty koně?“ zeptali se a posvítili jednomu z koní do oka svítilnou, kterou měli upevněnou na čele.

„Ano, jsou to zcela jistě arcibiskupští kladrubští bělouši,“ přikývl.

Nemohl jsem však posoudit, zda mi tato odpověď přitížila či nikoliv, protože mne beze slova strčili do drožky, která se vzápětí rozjela.

Nevím, jak dlouho jsme jeli, ale když jsme zastavili, už se rozednívalo. Vystoupil jsem z drožky a spatřil před sebou budovu obávaného ministerstva zdravotnictví.

„Jdeme,“ pobídli mne, a opět mne držíce za paže, vedli mne po sešlapaných schodech do prvního patra.

Tam jsme vstoupili do místnosti osvětlené příjemným, vůbec ne bodavým světlem. V místnosti se nalézalo několik osob, jež se tvářily velmi přátelsky.

Jedna z nich ke mně přistoupila a řekla docela mírným tónem: „Jsem profesor Pafko. Udělejme tečku za koronavirem. Myslím, že se máme očkovat, protože je to jediná cesta, jak udělat za koronavirem tečku.“

„Slyšel jste, co říká pan profesor? Udělejme za tím vším, co nás doteď trápilo, takovou pěknou tečku!“ vyloupl se ode zdi všemocný ministr zdravotnictví, který projev profesora bedlivě sledoval.

„Ano, slyšel,“ přikývl jsem.

„Dáte se očkovat? Přece nám to všechno nezkazíte, když už jsme na konci toho strašného tunelu,“ zeptal se ministr zdravotnictví, majitel mnoha realitů.

„Ne, nenechám,“ odpověděl jsem.

Všichni na sebe zklamaně pohlédli.

„Dělal jsem, co jsem mohl,“ pokrčil omluvně rameny profesor.

„Opravdu se nedáte očkovat?“ zeptal se mne ještě jednou ministr zdravotnictví.

„Ne, nenechám,“ odvětil jsem.

„K čertu, jsme ztraceni, toho nikdy nezlomíme, on je ten jediný spravedlivý!“ vykřikl ministr zdravotnictví a vrazil si do břicha masivní zlatou dýku, jak by to na jeho místě udělal každý člověk, který má v těle právě tolik rozumu, aby se nejvíc děsil toho, že bude všem pro smích.

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 11.5.2021 8:03 | karma článku: 23,50 | přečteno: 925x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 9,72 | Přečteno: 133x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 5,69 | Přečteno: 65x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 21,45 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

GEN (6) Nejen Pavel Novotný. Trochu prostořeký, ale představuje naše vlastenecké hodnoty

V našem nepravidelném seriálu s příznačným názvem GEN (Galerie elity národa) se budeme věnovat těm nejlepším z nás. A budou to právě vlastenci, neboť se učinili elitou národa.

3.5.2024 v 16:25 | Karma: 17,14 | Přečteno: 326x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 25,02 | Přečteno: 447x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Po Kallasové přišla řada na Zelenského, Rusko na něj vydalo zatykač

4. května 2024  16:30,  aktualizováno  19:12

Ruské úřady zahájily trestní řízení proti ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému a...

Estonsku roste sebevědomí. Hovoří o blokádě proti Rusku v Baltském moři

4. května 2024  18:08

Sledujeme online Velitel estonské armády Martin Herem navrhuje spojencům se připravit na možnou blokádu ruských...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,54
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik