Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je tu Bloger roku 2021! Zvítězím tentokrát já?

Letos opět v tradičním termínu startuje anketa o toho nejoblíbenějšího blogera roku 2021! Vyhrát můžu i já

Jsou soutěže, které mě vzrušují víc, než je zdrávo. 

Jednou z nich je i soutěž Bloger roku. 

“Ti skuteční, opravdoví blogeři jsou úplně jinde než na iDnes, haha!” smějí se každého rána řezničtí tovaryši, když ve stoje snídají ovesnou kaši, aby si jejich žaludek na chvíli odpočinul od čerstvého masa. 

Rozumějte, nemám nic proti ovesné kaši na snídani, a proto se směji taky! 

Samozřejmě, že ti skuteční a opravdoví blogeři jsou úplně někde jinde, haha! 

Ale přesto mě Bloger roku vzrušuje víc, než je zdrávo, a tak každý rok dělám všechno proto, abych zvítězil, pokud možno čestným způsobem, respektive nejčestnějším možným způsobem. 

Letos to vypadá velmi nadějně. 

Ještě jsem se ani pořádně nedopustil něčeho nečestného a už jsem slyšel následující rozhovor mezi dvěma pradlenami. 

“Letos musí vyhrát Trčálek!” řekla pradlena, která mechanickými monotónními pohyby prala košile 

“Ano, letos musí vyhrát Trčálek,” přikývla druhá pradlena, která taky prala košile. 

“Já jsem Trčálek!” vyskočil jsem z pod starých necek, pod nimiž jsem byl skrčený. 

“Ale, to nám jen něco zdá,” řekla pradlena, která prala košile. 

“Ano, to se nám jen něco zdá,” řekla druhá pradlena, která taky prala košile. 

“Vida, zdám se jim! To znamená, že budou pro mne hlasovat! Blogera roku mám v kapse!” pomyslel jsem si spokojeně a vyšel ven ze dvora na ulici. 

Neudělám ani dva kroky a do koho vám divže nevrazím!? 

Do Větvičky! 

Taková blbá náhoda, valí před sebou obrovské zrnko písku, čouhá mu zpoza něj jen hlava. 

Tak tak jsem stihl přejít na druhou stranu ulice a schovat se na poslední  chvíli do prázdného výkladu bývalého zelinářství, po kterém zůstal ve výloze jen vylepený obrovský Havlův plakát, za nímž mě naštěstí nebylo vidět. 

Takový jsem já hrdina, vidím písek a už se běžím schovat! 

To budu pěkný bloger roku, jen co se za kravský nehet much vejde, hehe!

Autor: Karel Trčálek | pondělí 16.5.2022 16:49 | karma článku: 20,16 | přečteno: 402x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 17,90 | Přečteno: 369x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,36 | Přečteno: 482x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Malá poznámka k malé ukázce z nového románu zdejší spisovatelky

Byli jsme nedávno poctěni názornou ukázkou z připravovaného románu spisovatelky, která zde rovněž publikuje. Kolem této ukázky se rozhořel určitý spor, který si ovšem netroufám nijak rozhodnout, jelikož k tomu nejsem kompetentní

27.4.2024 v 11:02 | Karma: 22,16 | Přečteno: 581x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,12 | Přečteno: 437x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,76 | Přečteno: 435x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Trojský koník v Evropě. San Marino se stalo základnou ruských špionů

29. dubna 2024

Premium Jeden z nejmenších států v Evropě vzbuzuje čím dál větší pozornost západních tajných služeb....

Jaká práce lidem zbyla? Spolupráci s OpenAI vedou z médií i Financial Times

29. dubna 2024  19:39

Financial Times (FT) se stal prvním významným britským zpravodajským médiem, které uzavřelo...

Špehovali, zpřístupňovali trezory. Jak se ruští „krtci“ ve Vrběticích činili

29. dubna 2024  19:34

Série výbuchů a incidentů v Evropě, včetně explozí v muničním areálu ve Vrběticích z roku 2014,...

Rušení GPS se vyostřilo. Dvě letadla z Finska do Estonska nedoletěla

29. dubna 2024  14:24,  aktualizováno  19:15

Pobaltské země varovaly, že rušení signálu GPS, ze kterého je obviňováno Rusko, by mohlo způsobit...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,06
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik