Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nikdy ze mne nebude skutečný muž, všichni se mi smějí!

Skuteční muži teď bojují na Ukrajině za osvobození Donbasu, kdežto já jen zakrucuji krkem slepicím. Kdo se na mě podívá, ten se musí smát

            Jako zloděj jsem se blížil ke svatebnímu loži nevlastní matky, na němž ležela se svým novopečeným manželem, za něhož se provdala sotva před několika hodinami.

            Chtěl jsem si vyzkoušet ženichům oblek, měl jsem pocit, že by mi tento oblek mohl padnout jako ulitý, v podstatě jsem chtěl být tímto ženichem já. Chtěl jsem si tímto způsobem přivlastnit jeho identitu, mít stejná gesta i intonaci hlasu jako on, i když sotva mohli existovat rozdílnější lidé než já a onen muž, který ležel vedle mé nevlastní matky v jedné posteli!

            Já byl tlustý a neobratný, on byl štíhlý a pružný!

            Já byl málomluvný a těžkopádný ve svých myšlenkách, on byl výřečný a vtipný jako málokdo.

            On měl švihácký knírek, kdežto moje tvář byla rámována věčně rozcuchaným plnovousem, v němž se zachytávaly zbytky jídla.

            A přesto jsem věřil, nebo ne věřil, ale byl pevně přesvědčen, že když si obleču jeho svatební oblek, bude zde jistá, nikoliv malá šance, že mne nevlastní matka bude aspoň na chvíli považovat za svého manžela, že pro ni nebudu, aspoň po těch pár sekund, než pozná svůj omyl, pouhou parodií muže, ale mužem skutečným.

            Od manželské postele mně dělily už jen dva, nebo tři kroky. V šeru už jsem rozeznával ženichův oblek nedbale pohozený na zemi, přičemž z rukávu saka nepochybně vyčuhovaly svatební kalhotky mé nevlastní matky.

            Měl jsem své štěstí nadosah, už jsem věřil tomu, že mne nemine, že těch několik sekund, jež měly být nejslastnějšími a nejblaženějšími sekundami mého života, skutečně prožiji.

            Ale macecha nespala. Spála málokdy, a o svatebních nocích už vůbec ne. Můj plán byl v tomto směru velmi naivní, protože jsem počítal právě s tím, že macecha bude spát.

            Chtěl jsem věřit tomu, že bude spát a taky jsem tomu uvěřil.

            Už jsem se skláněl k zemi, už jsem se natahoval po oděvu, jenž mě měl učinit šťastným, ale macecha hned pochopila, o co mi jde.

            „Zkus jen na to sáhnout, a urazím ti tu tvoji blbou kebuli, ani nebudeš vědět jak!“ zařvala na mě.

            Ženich se ani nepohnul, spal jako zabitý, utahaný k smrti z toho všeho, co musel jako ženich v minulých hodinách zažít.

            „Mějte slitování, maminko!“ zaúpěl jsem, místo toho, abych macechu chytil pod krkem a mrštil s ní do kouta a pak se navlékl do ženichova obleku a v něm triumfálně předstoupil před macechu, která by se právě ztěžka zvedla ze země.

            „Marš ven, ty svině!“ ukázala macecha na dveře ložnice, dodávajíc, „ať je polévka na stole, až vstaneme, ty blbe!“

            Schlíple jsem se vypotácel ven z ložnice, zdrcen tím, že mne nevlastní matka nebude nikdy milovat, že vždy překazí jakýkoliv můj pokus o to, abych v jejích očích vypadal jako skutečný muž.

            „Láska to není, jako když člověk zakroutí krkem slepici. Zakroutit krkem slepici je snadné, ani člověk nemusí přitom zavírat oči, za půlhodiny tak může zlikvidovat celý kurník, ani se přitom nezadýchá.

            Ale láska to je něco jiného, i když člověk zavře oči a sotva bude popadat dech, stejně ho nikdo nebude milovat!“ povzdechl jsem si a šel zakroutit krkem kohoutu, aby se novomanželé mohli  k polednímu až vstanou, najíst bez čekání najíst kohoutí polévky, protože nic víc nepotřebuje muž do prvních hodin a dní svého čerstvého manželství než plný žaludek a sílu vskutku zvířecí, má-li tento skok do propasti ustát se ctí, nezešílet z toho.

Autor: Karel Trčálek | středa 15.6.2022 10:08 | karma článku: 13,97 | přečteno: 337x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 17,11 | Přečteno: 411x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 12,81 | Přečteno: 184x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,74 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

GEN (6) Nejen Pavel Novotný. Trochu prostořeký, ale představuje naše vlastenecké hodnoty

V našem nepravidelném seriálu s příznačným názvem GEN (Galerie elity národa) se budeme věnovat těm nejlepším z nás. A budou to právě vlastenci, neboť se učinili elitou národa.

3.5.2024 v 16:25 | Karma: 18,17 | Přečteno: 396x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 25,03 | Přečteno: 454x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  22:53

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Příměří v nedohlednu. Jednání Izraele s Hamásem v Káhiře ztroskotala

5. května 2024  18:31,  aktualizováno  22:26

V Káhiře v neděli skončila jednání o příměří mezi radikálním palestinským hnutím Hamás a Izraelem,...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  20:49

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Strach z migrace i rebelie proti levici. Mladí Němci se přiklánějí k AfD

5. května 2024  20:15

Čekali byste, že mladí Němci volí hlavně Zelené nebo jiné levicové strany? Omyl Roste podíl těch,...

  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,81
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik