Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Šťastná to země, kde nemají ČOI! Třeba Gruzie!

Žrádlo se u nás nedá žrát, protože to jsou bruselské prefabrikáty a je drahé, protože musíme ze svých daní živit státní správu. Jestli se chcete pořádně nažrat, musíte jet do Gruzie, tam nemají ČOI, tajak v Porubě...

            Už hodinu seděl ten pán v osamělém bistru a nechal po sobě lozit mouchy, nimraje se v mrtvičnatém stejku, vzdychaje u toho a žvýkaje každé sousto dobře deset minut zrovna tak, jako by to byla jeho poslední večeře před popravou a on se takto snažil ještě urvat ze svého života co nejvíc.

            Konečně přišlo obsluze tohoto pána líto a tak se zeptala: „Nechutná vám náš pravý argentinský stejk? „

            Po této otázce se pán rozplakal, chytiv si hlavu do dlaní: „Už nemůžu takto dál žít! Už nedokážu být taková svině, dohnalo mě svoje vlastní svědomí, já se k vám nepřišel najíst, já....“

            Pán se tak rozvzlykal, že nebyl schopen slova.

            Ale i obsluha na chvíli děsem oněměla, aby pak vykřikla: „Proboha snad nejste...“

            „Ano, jsem!“ vykřikl onen pán a zoufalství v jeho tváři by se dalo krájet cirkulárkou, „ano jsem obávaný inspektor ČOI Trachta alias Svině!“

            „Svině!“ vykřikla obsluha a zhnuseně pokračovala, „Svině, která v mistrných převlecích navštěvuje restaurace, stánky, tržnice, jakož i ilegální jatka, aby tam rozdávala pokuty, nebo je rovnou zavírala?!“

            „Ano, já jsem Svině! Ale už takto nedokážu žít, už nedokážu být svině!“ zavyl nelidsky inspektor ČOI Trachta a poklekl před obsluhou, „zkopejte mě! Zkopejte, nic jiného si nezasloužím!“

            „Tu máš ty Svině jedna sviňská!“ kopla obsluha do inspektora Trachty, až se ten svalil na zem.

            „Víc, ještě víc! Ať smyju všechna ta svinstva, kterých jsem se dopustil, ať vykoupím svou vinu,“ žadonil inspektor Trachta.

            Ale obsluha už do inspektora Trachty nekopla, jen se pohrdavě ušklíbla: „Tak svědomí. Svědomí tě dohnalo, ty svině? Kolik michelinských restaurací jsi zlikvidoval jen proto, že vydávaly polské hovězí za argentinské? Přiznej se!

            Tys to byl, který dohnal Poilrecha do blázince!

            Vidíš, a teď na tebe taky došlo!

            Na každou svini se vaří voda!“

            „Přišlo na vás udání! Prý děláte steaky z nuceného výseku a taky prý u vás po hostech lozí mouchy! Všude jsem chodil na něčí udání! Jak nějaký estébák, ale Nohavica se aspoň veřejně přiznal, že svými udavačstvím nikomu neublížil, ale za mnou zůstávala jen spálená země!

            Kam jsem přišel, tam do týdne zavřeli!

            Byl jsem hrdý na to, že pracuji u ČOI a přitom jsem byl jen obyčejná svině, navíc ještě ke všemu neúplatná!

            Kdybych bral aspoň úplatky, dalo by se to pochopit, dalo by se říct, že to dělám pro peníze!

            Ale já to dělal z čisté radosti, že mohu takřka nevinným lidem docela zničit jejich život.

            I vás jsem chtěl zničit!

            Ale jak po mne lozily ty mouchy, něco se ve mně zlomilo!

            Proč to tak šimrá, když po člověku lozí mouchy?!

            Ty mršky se dotkly, jak po mně lozily, nějakého mého citlivého bodu a ve mně se všechno obrátilo vzhůru nohama.

            ,Co jsem to, proboha, za svině! Takto ničit lidem životy!‘ uvědomil jsem si s hrůzou, kdo jsem.

            Svině!“ zalkal inspektor ČOI Trachta.

            „No, hlavně, že vám to došlo. Ještě máte pořád naději, že přestane být sviní, na rozdíl od premiéra Fialy. Ten už šanci na své polepšení dávno propásl,“ řekla smířlivě obsluha.

            „Ano, snad přestanu být sviní!“ přikývl horečnatě inspektor Trachta a ukázal na mouchy, „to jsou vaše mouchy?“

            „Kdepak naše! To jsou mouchy z Ukrajiny! Nemůže je odtud dostat! Obtěžuji hosty, lozí po nich a není dne, aby někomu nějaká nevletěla do úst,“ posteskla si obsluha.

            „A maso máte odkud?“ ukázal inspektor Trachta na steak.

            „Ale z kafilerky. Tam je za polovic, při té dnešní Fialově drahotě to ani jinak nejde a pak, když ho vezmeme na černo z kafilerky, tak nemusíme živit z našich daní státní správu, proto je to tak levné a chuťově pestré, protože v kafilerce končí kdeco,“ přiznala se bez uzardění obsluha.

            A inspektor Trakta se skutečně polepšil.

            Místo toho, aby podnik na místě zavřel, přistoupil k obsluze a políbil ji na čelo: „Jděte a nehřešte už více!“

            To řka, naházel bývalý inspektor Trachta do sebe zbytky argentinského stejku a bez zaplacení vyšel ven před bistro, kde byl naposledy spatřen, jak zahýbá do leva k vysokému mostu s proklatě nízkým zábradlím.

            Šťastná země to země, kde inspektoři ČOI skáčou z mostu!

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 28.6.2022 11:11 | karma článku: 22,74 | přečteno: 693x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 24,47 | Přečteno: 430x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Do prvomájového průvodu jsem chodil dobrovolně manifestovat touhu po míru!

A nebyl jsem sám. Všichni, kdo toužili po míru, kráčeli v prvomájovém průvodu stejně jako, nijak to neskrývajíce pod zakaboněnou maskou...

1.5.2024 v 12:21 | Karma: 19,46 | Přečteno: 342x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Chcimír a chciválek. Malé zamyšlení s panem Flaškou...

Je to jednoduché. Chcimír touží po míru a bojuje proti válkám. Naopak chciválci se libují v prolévání krve a, stejně jako husité, touží jen po tom, aby lidé umírali ve válce a proto posílají zbraně na Ukrajinu...

30.4.2024 v 16:08 | Karma: 23,66 | Přečteno: 547x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 19,23 | Přečteno: 417x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,73 | Přečteno: 503x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Poslanci se rozhodli umožnit prodej některých lehčích drog dospělým

3. května 2024  10:38,  aktualizováno  13:54

Přímý přenos Dospělí si v Česku budou moci koupit lehké drogy jako HHC, kratom nebo konopí s nízkým obsahem THC,...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Na Česko loni útočili ruští hackeři. Nechte toho, vyzval je Černínský palác

3. května 2024  13:42

Za loňskými útoky na českou internetovou infrastrukturu stáli ruští hackeři, uvedlo ministerstvo...

Garáž vedle už hořela, nemocného penzistu s kyslíkem zachránili policisté

3. května 2024  13:39

Špatně pohyblivého sedmdesátníka zachránila v úterý během dvou minut z hořícího domu na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,13
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik