Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Za námi je Rusko, za námi je pravda!

Ovšem co by taky jiného za námi bylo než Rusko a pravda? Nic jiného už za námi být nemůže, leda snad jedině spravedlnost a přímá demokracie..

Lavrovovi dnes jeho obličej opravdu slušel. Všiml jsem si toho už dávno, že když je Lavrov v Kremlu, v některém z jeho mnoha sálů, tak mu jeho obličej vždy sluší. Putinovi to v Kremlu taky sluší, ale přece jen mu to nesluší tolik jako Lavrovovi. Putinovi sluší jeho obličej nejvíc, když stojí u kremelské zdi.

Tehdy je Putin skutečně Putinem, zato Lavrovovi jeho obličej u kremelské zdi nesluší vůbec a přiznám se, že dosud netuším, proč tomu tak je, vždyť je to přece inteligentní člověk.

Konec konců ani Lavrov sám netuší, proč tomu tak je.

„Vůbec netuším, proč mi to nesluší, když mě postaví ke kremelské zdi. Opravdu ne. Jsem inteligent, mělo by mi to u zdi slušet, jako každému inteligentovi v Rusku, ale nesluší mi to, ať poulím oči sebevíc,“ krčil rameny Lavrov, ale pak protáhl svůj obličej ještě víc a úsměvem obnažil své nádherné bílé zuby, které by mu záviděla i Ala Pugačova, „ale vím, proč to tolik sluší u zdi Vladimiru Vladimiroviči.“

„Řekni mi to, Lavrove, moc mě to zajímá. Je to vlastně taky záhada,“ pobídl jsem Lavrova, aby mi to řekl.

„Protože, když stojí Vladimir Vladimirovič u kremelské zdi, jako teď, tak může s čistým svědomím říct, že za námi je Rusko, že za námi je pravda,“ zazubil se Lavrov.

„Ano, to máš zase ty pravdu, Lavrove, to může Vladimir Vladimirovič říct s čistým svědomím, když stojí u kremelské zdi, za námi je Rusko, za námi je pravda,“ přikývl jsem a obrátil se na četu, složenou převážně z Burjatů posbíraných kdoví kde, „ruští vojáci, na můj rozkaz, k líci zbraň, zamířit, pal!“

Dobrá polovina starých zrezavělých loveckých pušek sice nevystřelila, jedné se roztrhla hlaveň, ale i tak to stačilo, aby si Lavrov, když dozněla ozvěna, sundal brýle a začal si je čistit cípem své košile, pomalu a hezky důkladně.

 

Autor: Karel Trčálek | pátek 30.9.2022 20:30 | karma článku: 19,08 | přečteno: 281x
  • Další články autora

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 13,63 | Přečteno: 148x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Malá poznámka k malé ukázce z nového románu zdejší spisovatelky

Byli jsme nedávno poctěni názornou ukázkou z připravovaného románu spisovatelky, která zde rovněž publikuje. Kolem této ukázky se rozhořel určitý spor, který si ovšem netroufám nijak rozhodnout, jelikož k tomu nejsem kompetentní

27.4.2024 v 11:02 | Karma: 18,97 | Přečteno: 308x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 20,11 | Přečteno: 378x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,74 | Přečteno: 423x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,33 | Přečteno: 468x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

Praktický i pro zábavu. Americká firma nabízí robopsa s plamenometem

27. dubna 2024  17:04

Americká firma Throwflame poprvé zveřejnila cenovku za svého robotického psa, který má na sobě...

  • Počet článků 2952
  • Celková karma 24,93
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik