K manipulacím a polopravdám. Ale ne na blogu iDNES, to si vyprošuji!!!

Vlastně toho víc vím o manipulacích než o polopravdách, protože pracuji jako manipulační dělník s manipulačním vozíkem, neboli, chce-li někdo, paleťákem

Právě jsem dopsal tento blog.

Nu, nedalo mi to velkou práci.

Sfoukl jsem ho, řekněme, za pár sekund.

Ale víte vy, co mi na tomto blogu, který zrovna čtete, ze kterého uchcaváte smíchem, trvalo nejdéle?

Nejdéle mi trvalo přemýšlení, jestli mám vůbec otevřít diskuzi.

"Co když mě někdo nazve ruským švábem jen proto, že jsem se ve svém předminulém blogu vyzpovídal z toho, že raději čtu Běsi v originále na záchodové míse než na latríně?" kladl jsem si pořád dokola tutéž otázku.

Mé obavy byly jistě ne místě. Vždyť jistou paní učitelku nazvali agresivní diskutéři ruským švábem za mnohem nevinnější věc, totiž za Puškina.

A víte jako to nakonec dopadlo?

No, asi už to tušíte.

"Ale co, stejně to jsou, co tady píšu, jen samé polopravdy a manipulace, seru na to!" mávl jsem rukou a diskuzi otevřel, ať si klidně někdo píše, že jsem zhulený a lžu.

Ano, jsem zhulený a lžu, všechno ostatní jsou jen manipulace a polopravdy

P.S. Nevíte někdo, jak se u diskuzních příspěvků teď pozná, kdo je plusoval a kdo je mínusoval?

Já jen abych, věděl, kdo nejde s námi, ale proti nám.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | neděle 30.7.2023 17:25 | karma článku: 21,44 | přečteno: 536x