Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Bláboly naší tety Kateřiny, koho nelze porazit, toho je třeba odstranit!

Snaha zabránit protivníkovi v kandidatuře vyfabulovaným obviněním a kriminalizací. Ne, to není ukázka politické boje v nějaké „banánové“ republice. To se odehrává v zemích, které samy sebe označují za „vyspělé“ demokracie

            Holil jsem si právě hrudník, když do koupelny vtrhla Káťa.

            „Proboha, Trump!“ vykřikla zoufale hlasem plným bolesti.

            „Co je s ním?“ zbledl jsem v předtuše něčeho opravdu zlého.

            „Je po něm! Spadlo s ním jeho letadlo! Zrovna na Kapitol Nikdo na palubě nepřežil! Byl tam s ním i Tucker!“ trhavě mi Káťa sdělovala tu strašlivou novinu

            „I Tucker tam byl! Panebože, já to tušil! Když nemůžeš někoho porazit, musíš ho odstranit!“ zalomil jsem rukama nad tím neštěstím.

            „A já vím, kdo to udělal!“ vykřikla Káťa.

            „Musíš mi to říct, kdo to udělal! Ale až se doholím, ať nevypadám, jak blázen. Jdi do obýváku, hned jsem u tebe, za minutu jsem hotový,“ řekl jsem Káti, která skutečně odešla do obýváku.

            Ale když jsem do obýváku za minutu a něco přišel, Káťa už tam nebyla.

            Vypadla z okna…

            Policie to samozřejmě okamžitě uzavřela jako nešťastnou náhodu.

            „To nemůže být nešťastná náhoda! Káťa totiž věděla, kdo zlikvidoval Trumpa. Ale už mi to nestačila říct, protože jsem si holil hrudník,“ namítal jsem na policii, že to nemůže být nešťastná náhoda, „Káťu určitě taky zlikvidovali, aby nevyšlo najevo, kdo ve skutečnosti stojí za zřícením Trumpova letadla!“

            Ale policista, který měl případ na starosti, jen mávl rukou: „Ale to přece každý ví, kdo má na svědomí Trumpa, kvůli tomu nemusíte nikoho přece likvidovat, aby to nevyšlo najevo.“

            „Kdo má Trumpa na svědomí? Vy to taky víte?“ podivil jsem.

            „Jasně, že to vím. Trumpa zlikvidoval deep state, kdo jinej? Ten samej deep state, kterej spískal covid a kterej rozpoutal válku na Ukrajině. No, a že se mu Trump nehodil do krámu, to ví přece každej, nebo vy nečtete Parlamentní listy?

            Řeknu vám, milej pane, že je to div, že ho vůbec nechali vyhrát a že vydržel bejt prezidentem celý čtyři roky. No, na podruhý si to už posichrovali korespondenční volbou, jenže teďka už každej ví, díky Babišovi a Okamurovi, že korespondenční volba je podvod, tak ho konečně, myslím Trumpa, zlikvidovali, protože on jedinej mohl ještě zachránit Ameriku, zlikvidovali.

            Já už jen čekám, kdy u nás spadne letadlo s Babišem. Ale jak říkám, to vám řekne každej, dnes se vypadává z okna už pro úplně jiný věci než proto, že víte, kdo zavraždil Trumpa,“ řekl mi policista a pak spiklenecky přimhouřil oči, „poslyšte, víte vy vůbec, že ta vaše Káťa nebyla ve skutečnosti žádná Káťa, ale teta Kateřina?“

            „Cože, Káťa byla ve skutečnosti teta Kateřina?“ vytřeštil jsem na policistu nevěřícně zrak.

            „Jo, teta Kateřina to byla. A buďte rád, že jste to nevěděl, jinak byste byl hlavní podezřelý,“ usmál se policista a já cítil, jak se pode mnou podlamují nohy a jak mne kdosi zezadu chytá, abych nespadl a přitom křičí, aby mi dali rychle napít vody.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | pátek 9.2.2024 14:20 | karma článku: 22,19 | přečteno: 478x
  • Další články autora

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 21,24 | Přečteno: 332x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 0 | Přečteno: 46x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,19 | Přečteno: 633x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,27 | Přečteno: 398x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,74 | Přečteno: 348x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Sudetští Němci pořádají třídenní sjezd. Zúčastní se český velvyslanec

17. května 2024  6:15

V bavorském Augšpurku začíná třídenní sudetoněmecký sjezd, který se krátce před volbami do...

  • Počet článků 2969
  • Celková karma 24,32
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik