Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Čekal jsem to lepší pane autore, že se do toho obujete s větší vervou (tím nemyslím Verva diesel). Karmu jsem ale i tak samozřejmě dal, Váš pohled na svět mě fascinuje a Vaše touha jít proti vsem, proti rozumu a vše krásné pausalizovat je inspirující. Ani pes mě neposloucha jako Vy, asi je dáno tím,že žádného nemám. Zbývá jen se rozloučit, ať se Vám daří a pište dál, jak jsem již psal, každé království má mít sveho Šaška a Vy zde na blogu tuto roli perfektně plníte.

S přátelským pozdravem

MZ

3 1
možnosti
JS

Inu, příliš z davu trčeti nevyplácí se jednomu, protože co kdyby měl pravdu v dějinách těch příkladů pár máme... ;-)R^

1 1
možnosti
  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,02
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik