Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Hádám, že hlupákovi vysvětlovat rozdíl mezi úmyslným a neúmyslným ohrožením nemá cenu, že?

1 0
možnosti
ZH

Jsem rád, že už vím, kdo za mě vyřešil můj problém s nevěrnou manželkou. Ten mizera ji ulovil na ten auťák :-( akorát vás teď nemám komu ukázat.

0 0
možnosti
RJ

Pane Trčálku, tiše závidím, zejména pokud vaše modely Mauser C96 jsou z těch prvních sérií z přelomu 19. a 20. století. Fortelná práce...

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Jestli vy nejste, pane Trčálku, ze strany ROZUMNÍ? Jestli ano, je vše jasné.

1 0
možnosti
DK

Vase clanky jsou cim dal tim hloupejsi...ale jak jsem se vyjadril pred nekolika tydny, ocekaval jsem to a ocekavam to i do budoucna. :-)

4 0
možnosti

To jste, Karle, vystihl naprosto přesně!:-)

1 1
možnosti
JS

Karle, Vy jste kůň R^;-D

P.S.: a film Karel a já je toho důkazem ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS