Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přiznám se, že tak trochu tápu (a ne poprvé na vašem blogu), za koho vlastně kopete (pokud vůbec za někoho :-)), a tak se omezím jen na pochvalu za vtip a fantazii. R^

0 0
možnosti

Vaše východisko pro článek je ale špatně. Proto i ten zbytek. Vzhledem k tomu že vždy reagujete na články jiných blogerů, je jasné že nyní reagujete (i) na ten můj. A já se sice stavím do role tradičního katolíka, ale na věčnou blaženost si nárok rozhodně nedělám, a ani pro bližního bych se samou láskou neroztrhal. To mi přisuzujete postoje které nemám a které pak s velkou parádou rozcupujete.. :)

.

Vlastně jsem fakt špatnej katolík... Ale muj blog byl o zneužití postavení Halíkem, když podminuje poskytnutí svátosti správným politickým názorem, což myslim je nepřípustné...

.

Vy to ovšem chápete o čem jsem psal... ale tvorbu máte založenou na dezinterpretaci toho co lidé říkají, tak ok. Beru to jako básnickou licenci...

2 0
možnosti

Za tu pasáž od tučného písma dolů R^R^R^

P.S.: a trošku i za tu vtipnou omáčku nad tím ;-)

0 0
možnosti

Halík...prostě někdo si nemůže pomoct, to je jako Babiš nebo Zeman či Havel. Nedaj si pokoj.

0 0
možnosti

R27a48d52e97k 81J53a58r31o59š

11. 7. 2017 16:48

Karle, vy jste teda "číslo"... ;-D

Ale, já jsem na Vás fanda R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS