Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69o48s97e73f 35K81o33r28e47j22s 5949328668195

Zase jste to svým blogem tady pěkně rozpumpoval a ještě k tomu bez "parazitování" :-). Kdo umí, ten umí.

0/0
15.7.2017 14:08

B18o91h57u86m98í75r 41Š43i97m81e51k 3631540574184

Je pozoruhodné, když atheista volá o Bohu. Má šanci se k Němu dobabrat. Bůh si jej jednou k sobě přivede. "Kéž bys byl horký nebo studený, ale ty jsi vlažný!" parafrázuji svatého Jana a mluvím o atheistovi plném emocí. Dnes je atheista jen plný žlučovité nenávisti, protože je mu Láska vzdálená. Až prožije velkou Lásku, pozná i Zdroj Lásky? Pak má šanci! A neopájejme se v drogovém rauši, tam Boha určitě nenajdeme!

:-)

+1/−1
15.7.2017 7:47

O87l59g27a 91P37a68v77l93í86k71o66v17á 6644138447492

Také vám přidělím mínus pane Šimku, a to za vaše nenávistné mínusování. Ten váš osobní pánbůh bez špetky nadhledu je vskutku trapný Rv

+1/−2
15.7.2017 10:25

B29o88h94u27m19í15r 41Š45i41m84e36k 3491260324704

Nesouhlas u mne není nenávist! Sama přiznáváte, že minus mi dáváte z nenávisti. Vaše volba!

:-)

0/−1
15.7.2017 12:45

O36l75g19a 59P62a76v40l38í50k39o96v69á 6254428687762

O blogerovi to není a Halíkovo jméno též chybí ;-D

+1/−1
14.7.2017 23:50
Foto

J39a63r41o31m73í58r 39P98e82t27ř81í60k 6524411389768

Existuje nekonečné množství Bohů.

Místní věřící Vám to určitě prokážou.

Momentálně mezi nimi vede Hejkal. a ať mi to někdo vyvrátí...

0/−3
14.7.2017 22:27

J64i10ř39í 40K54i53n80d71l 2888597543867

. Pane Petříku ve vašem případě zcela platí, ževesmír a lidská hloupost je nekonečná “ Je zcela zřejmé, že s určitými lidmi,jako jste vy, se nemá diskutovat, protože je to jednak ztráta času a jednak tímvám prokazuji laskavost, že vás vůbec beru na vědomí.

+3/−1
14.7.2017 23:20

J21i44r26k13a 72B17r95u85n83n10e95r 4778462209767

Tak mlčte.

0/0
15.7.2017 3:11
Foto

L44i94b79u85s18e 11P30a15l24k12o37v32a 6850814698417

při pohledu na stav světa si říkám, že Boha omlouvá jen to, že neexistuje

díky Bohu že jsem ateistka

+4/−2
14.7.2017 21:42

J23i14ř51í 86Ř47e10z77n86í45k 4442512913635

Myslím, že byste se hned musel cítit lépe, kdybyste věděl, že Vševědoucí musí číst dokonce i Vaše blogy.

0/−1
14.7.2017 21:33

I13v61o 93B43o76u46š75e 5192737468

Vševědoucí přeci nemusí číst něco co už ví.

+2/0
14.7.2017 21:36

J84i90ř39í 12K10i45n84d20l 2138247683817

Profesor Max Planck, slavný nositel Nobelovy ceny azakladatel kvantové teorie a tím otec moderní atomové vědy říká dnes onáboženství: "Kam a jak daleko tedy pohlédneme, není mezi náboženstvím apřírodní vědou rozpor, ale naopak, v nejrozhodnějších věcech úplná shoda.Náboženství a přírodní věda se nevylučují, jak dnes mnozí lidé myslí, nebo seobávají, nýbrž se doplňují a navzájem podmiňují"

+1/0
14.7.2017 21:27
Foto

J72a93r32o39m44í27r 91P49e72t59ř37í50k 6204501439878

Kam se slavný Max Planck slavný nositel Nobelovy ceny a zakladatel kvantové teorie a tím otec moderní atomové vědy hrabe na M.C. Putnu a další rusofoby?

0/−3
14.7.2017 22:29

R19a45d92e32k 49J67a65r95o17š 4977768510606

Tak, Max Planck to určitě dnes neříká - je už 70 let po smrti, ale jinak s tím jeho výrokem souhlasím.

+1/0
14.7.2017 22:31

M34i47r77o94s30l87a98v 21V46e11r58n26a33r 9720358636883

Podle pana K. existuje jen Alláh, říkali mu to kolegové z Evropských hodnot.

+2/−1
14.7.2017 21:24

J90i59ř11í 95K11i67n30d45l 2428157383367

Albert Einstein jedno řekl : " Jsem přesvědčen, že bez náboženství by lidstvo ještědnes bylo na úrovni barbarů. Úroveň společenského života by byla na velmiprimitivním stupni. Sotva by existovala bezpečnost života a soukromého majetkua boj všech proti všemu, který je jedním z lidských pudů, by se znetvořil ještěvíce, než je tomu dnes. Pravé náboženství pomohlo lidstvu k pokroku ve všechoblastech."

+2/0
14.7.2017 21:23

R31a45d49e50k 88J48a21r59o55š 4897628430756

Souhlas. Jak by asi vypadala lidská společnost (byla-li by ještě vůbec), kdyby se nezjevil Ježíš Kristus...

+1/0
14.7.2017 22:33

B71o43h43u15m25í93r 39Š41i28m16e27k 3491630334794

Ano! Je to pozoruhodné, jestliže tým neurologů s Františkem Koukolíkem v čele zjistili, že člověk je naprogramován k destrukci. Co to znamená? Nepřijme-li Boha a Spasitele, prostě vyhyne...

!!

0/0
15.7.2017 7:54

J56i58r87k81a 70L84i25b65e19ň75s44k33ý 4242141424119

To bude po smrti překvapení - ateisti, že žijí, a věřící, že Bůh , jak si ho představovali, neexistuje. Pak budou všichni, kdo se reinkarnují,překvapeni, že musej zas do boje - a ostntní duše užasnou, že mizej a nejsou věčné. :-(:-(:-(

0/0
14.7.2017 21:22

I96v67o 29B38o34u85š39e 5262207978

Zato věřící překvapeni nikdy nebudou. Až nezjistí, že už neexistují.

0/0
14.7.2017 21:38

B93o13h38u31m10í35r 25Š40i12m95e11k 3791720904554

Jo, věřící budou po smrti šokování, že Bůh je jiný, než si Ho představovali! A že je mnozí předběhli, které považovali za darebáky!

A vytrvalý atheista bude také šokován, že Bůh je jiný, než mu Ho servírovali věřící, že má rád lidi...

Reinkarnace? Co my víme! Ale Kristus o ní nemluvil...

0/0
15.7.2017 7:59

J77i34ř39í 80K69i24n37d84l 2158307813437

V tomto světě existuje život a pohyb, změna, vznikání a zanikání.Všechno, co se pohybuje, muselo být nejdříve nějakou silou do pohybu uvedeno.Kdo to všechno tedy uvedl do pohybu? Akonečně: ať se podíváme na cokoliv: na přírodu, na stavbu rostlin, na chovánízvířat, všude rozeznáváme tolik plánování, inteligence a rozumu, že prostěmusíme předpokládat inteligentního Stvořitele-Ducha.

+1/−1
14.7.2017 21:19

J93i55ř69í 28Ř70e71z72n89í22k 4362872743185

A kdo uvedl do pohybu Stvořitele?

+3/−1
14.7.2017 21:30

V18í83t 11O45d98l26o93ž38i81l55í61k 8106453497827

On se hýbat nemusí, když je všude :-)

0/0
14.7.2017 22:03
Foto

J65a27r33o10m28í90r 31P84e42t77ř40í18k 6104101439518

Předpokládám, že Jiří Kindl.

+2/−1
14.7.2017 22:30

K46a63r71e61l 40C36h48r16a13s86t15i21n98a 4173284340315

Jenže, pane autore, každý seriózní vědec přizná, že s naprostou jistotou nevíme vůbec nic. Můžeme o existenci Boha vést diskuze až do skonání světa, ale na jejich konci musíme přiznat, že pravděpodobně máme i nemáme pravdu, protože absolutní pravda je nedosažitelná, je to něco jako kvadratura kruhu. Tak to vidíte, také jsem se moc nezpotil.

+4/0
14.7.2017 20:57

J88i34ř93í 12K86i56n27d86l 2988677673677

AstronomAllan Sandage prohlásil: „Věda nedokáže zodpovědět ty nejzávažnější otázky.Jakmile se zeptáte, proč je tu něco, a ne nic, ocitnete se mimo oblastvědy.“ Nejenže Bible popisuje stvoření tak, že je to v souladus vědeckými poznatky, ale také poskytuje odpovědi na otázky, na které vědaodpovědět nemůže, například: Jaký má Bůh záměr se zemí a s lidstvem?

+1/−1
14.7.2017 21:22

I18v93o 37B48o14u25š45e 5722877518

Věta "Budiž světlo" je v souladu úplně se vším.;-D

+1/0
14.7.2017 21:44

J39i77ř27í 95K40i84n19d84l 2358587153867

Scénář vzniku vesmíru a života podleStarého zákona:

1.den:vznik „světla“ 2.den:oddělení „vod“ 3.den:vznik suché „země“ a „rostlinstva 4.den:vznik Slunce a Měsíce 5.den:vznik vodních živočichů a ptáků 6.den:vznik suchozemských živočichů a člověka

Srovnání obou scénářů:

pokudse použité pojmy nahradí jazykem dnešní vědy (např. den->perioda,světlo->záření apod.) , vidíme téměř dokonalou shodu mezi teorií velkéhotřesku a vývojem podle Starého zákona

svatopiscisamozřejmě neznali současné moderní vědecké poznatky, a proto zaznamenalizjevenou pravdu jazykem tehdejší doby; přitom však uvedli skutečnosti, kterépro ně pravděpodobně nebyly příliš logické – např. že světlo vzniklo první dena Slunce až čtvrtý den lze tedy vyvodit, že současné vědecké poznatky jsou

+1/−1
14.7.2017 22:06

K20a75r48e48l 58C17h53r74a41s68t79i47n94a 4923764710945

Víra a náboženství mají jiné pravdy, než jsou ty vědecké. Vědecky, racionalisticky je nelze potvrdit ani vyvrátit. Tam, kde končí možnosti vědy, nasazuje náboženství víru. Ta se nevyvrací, ani nepotvrzuje, buď ji přijmeme nebo ne. To je základní spor vědy a víry. Přesto mám za to, že v zásadě jsou oba systémy slučitelné. Až budou v provozu výkonné kvantové počítače, nevyjdeme z údivu. Všechno, co do dneška pokládáme za nedotknutelné, vezme zasvé. Pak bude věda o něčem úplně jiném.

0/0
15.7.2017 4:33

J91i81ř61í 43K46i94n26d84l 2898257413767

Arthur Hicomton fyzik, nositel Nobelovy ceny za rok 1927 "Věda vůbec není v konfliktu s náboženstvím.Naopak, stala se jeho spojencem. Jestliže lépe vidíme do přírody, lépe poznámei Boha a úlohu, kterou hrajeme v dramatu kosmického světa."

0/0
15.7.2017 8:26

K24a42r19e61l 31C82h61r98a64s65t37i28n22a 4203694960785

Těch příkladů o spojení vědy a víry je víc, mezi prvními byl např. Spencer. Rovněž Einstein nebo Darwin neodsouvali náboženství na druhou kolej, Sám Darwin řekl, že jeho systém náboženskému chápání neodporuje. Osobně bych oba systémy nestavěl proti sobě, neboť mají v chápání světa významný potenciál. Toho by mělo být využito nikoliv k vyvracení jednoho druhým, ale k synergii.

0/0
15.7.2017 8:48

J11i47ř18í 47K88i43n76d53l 2528727793327

Albert Einstein " Každý hluboký přírodovědec musí mít určitýnáboženský cit, neboť si nemůže představit, že on první myslel na neobyčejnéspojitosti, které zjistil v přírodě. V nepochopitelném vesmíru se projevujebezmezný, povědomý rozum. Dost rozšířené mínění, že jsem ateista, se zakládá navelkém omylu. Ten kdo toto vyčetl z mých teorií, ten z nich nepochopil vůbecnic."

0/0
15.7.2017 9:04

K62a68r91e22l 97C27h35r70a84s72t19i25n71a 4393354530425

OK, sám jsem přesvědčen, že nejadekvátnějším pojetím Boha je Spinozův systém. Tzn., že v tomto jsem si s Einsteinem velmi blízko.

0/0
15.7.2017 9:28

J30i36ř34í 28K16i87n77d33l 2398347983417

Víte, já sám víru nechápu i když se jí snažím pochopit. To však neznamená, že víru v Boha budu zesměšňovat, věřící lidi urážet. Ve škole nás vynikající učitelka učila, že je lepší v takových věcech říci " " NEROZUMÍM TOMU ".;-D

0/0
15.7.2017 9:51

K18a77r19e80l 76C12h95r45a16s24t91i44n35a 4923374380915

To je dobrý přístup, řekl bych dokonce, že je moudrý. Tím nikoho neurazím. Pokud se někdo někomu posmívá pro to či ono, dokazuje tím, že jako člověk ještě nedozrál. Mohu mít jiný názor, ale to ještě neznamená, že ten můj je lepší.

+1/0
15.7.2017 10:02

R74a58d17e32k 20J32a45r55o13š 4567798240876

Kvadratura kruhu není úplně ten správný příklad. Mnohem lépe tu nemožnost dosažení absolutní pravdy dokumentují Heisenbergovy principy neurčitelnosti.

+1/0
14.7.2017 22:36

K67a92r36e38l 76C94h98r43a94s37t38i18n36a 4153444890915

Pane Radku, i takto se na to lze dívat. Pan Heisenberg v podstatě řekl, že všechno lze tvrdit jen s určitou mírou přesnosti, nikoliv však zcela přesně. I z tohoto pohledu pak máme oba pravdu.

+1/0
15.7.2017 4:40

V22í60t 49O41d63l74o90ž19i96l54í73k 8346733557267

Není jediný důvod pro Boží existenci? To, že žádný důvod nevidíte, ještě neznamená, že žádný není. A dokonce i kdyby pro jeho existenci důvod nebyl, ještě stále může existovat.

Já opáčím jednoduchým "důkazem" Boží existence: Cokoliv funguje, musel někdo vymyslet.

+5/0
14.7.2017 20:20

J31i28r55k98a 17L96i26b42e38ň58s78k31ý 4782231834279

Ano, představa,že Franta nevidí důvod, proč by nějaký bůh existoval, neznamená opravdu nic, jen, že Franta si to myslí. Jak si dělal legraci jeden vědců ze současných vědců - Dejte nám jeden zázrak (z ničeho se zhmotnil dnešní vesmír se všemi jeho zákony JEN TAK, ), a my vám všechno vysvětlíme. ;-D

+1/0
14.7.2017 21:24

R11i65c20h43a29r74d 55S14i27e44m29k78o 9490356184319

Hele, neblbni, stejně nic nezměníš. R^

+1/0
14.7.2017 19:52

B81o22h86u17m58í45r 81Š94i94m28e20k 3821840524224

Nezmění? Změní sebe!

0/0
15.7.2017 8:05

R94a23d37o71m68í62r 21P95e55š71o51r80n71a 3769476919136

Tak proč o Něm píšete, když neexistuje?

+1/−1
14.7.2017 19:49
Foto

J49a57n 49Ř66e36h75á67č65e83k 7250486111635

Na to se dá odpovědět třemi jmény: Smoljak, Svěrák, Cimrman :-)

+1/−1
14.7.2017 20:27

R72a29d73o32m33í65r 22P62e49š67o70r25n40a 3449166639196

Já vím, Jára Cimrman byl ateista, ale to nevysvětluje, proč lidé píšou o Někom, kdo pro ně neexistuje...Jára Cimrman se alespoň zviditelnil, a zbyly po něm nějaké stopy a mnozí v něj uvěřili. A po Všemohoucím zbylo stop tisíckrát více než po Járovi a jsou vidět kamkoliv lidské oko dohlédne, a přesto pro některé neexistuje...

+1/−1
14.7.2017 20:37

B28o57h36u17m42í36r 13Š55i68m46e68k 3161830474724

Proč autor píše o Bohu, když v Něj nevěří? Proč? Protože musí! Protože se ve skutečnosti s Bohem pere!

0/0
15.7.2017 8:07

M94i91r97e32k 16P49i52n81k78a49s 7982881787506

;-D Jste úplný fi...luta. Takhle vyřešit otázky vesmíru, nekonečna a boha, stručně jasně v krátkém blogu, ani se přitom nezapotit. Vždyť jsou to jen intelektuální drogy a otravné můry ;-D R^

0/−1
14.7.2017 19:17

P94e41t60r 11M74a95r89t74í56š39e91k 3695765642288

Výborně! Pokud neexistuje, pak to hlavně vysvětlete muslimům a imigrantům.

+2/−1
14.7.2017 19:07

J53i56r64k30a 97L30i48b46e83ň56s69k74ý 4752561664439

Ano, zarytí ateisté by měli zarytým muslimům nejlépe davům muslimů vysvětlit, že Bůh neexistuje. úbytek ateistů by prudce vzrostl.

0/−2
14.7.2017 21:27

P46e34t14r 72M15a17r14t19í50š81e29k 3445675392468

To ať jim vysvětli tady autor blogu. Ten je miluje, takže určitě by k němu byli vstřícní "o)

+1/−1
14.7.2017 22:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.