Děkujeme za pochopení.
M93i61l94a64n 56S44t21e50h86l72í13k
Vyrazil jsem na bryndzové halušky
Do doliny na Malé Fatře
Z toho vzduchu najednou píchlo mě na prsou
Na Kolibě ve druhém patře
...
Jeden bratr Slovák byl takový dobrák
Rychle svého Trabanta mi spustil
Lehl jsem si k výfuku, zhluboka se nadýchl
Po chvíli mě plicní záchvat pustil
Ivan Mládek - Vrátná dolina
J58a34n 51R74á92ž
Bez ohledu na to, jestli někdo podporuje, či odmítá omezení kamionů jezdit po Praze jest pravdou, že Praha je díky podivnému slepenci na Magistrátu koktejlem ze "zelené mentolky" a rudé griotky, který asi nechutná nikomu, ale bolí z něho hlava všem.
J79a78r91o66s32l10a31v 10C64h57u27d96á55č10e32k
Jako u Vás vždy, trochu podivný článek. Tentokrát však celkem přiměřená reakce na divný článek Markéty Šichtařové "Praha jako meloun: Navrch zelená, uvnitř rudá". Do článku jste též umně vpracoval i část diskuse, která byla na Váš účet a pojednávala o plodové vodě odteklé v čajovně za bílého dne. Předpokládám, že fotka paní Markéty tentokrát v modrém svetru Vás inspirovala k tomu, že píšete o klučíkovi.
Některé články blogerky Šichtařové se mi líbily, celkem oprávněně kritizovala, co se děje v české a evropské politice a ekonomii. Zasekla se myslím v populistické kritizování a řešení zpravidla vůbec nenabízí. Nabízet řešení je mnohem riskantnější. Jakékoliv navrhnuté realistické řešení se nebude líbit každému. Přitom tentokrát je řešení problému celkem snadné: urychleně dostavit východní část 30 let plánovaného okruhu kolem Prahy. Kolem toho jsou však politické boje mezi pražským magistrátem a vládou. Magistrát však takto tlačí na vládu, aby urychlila dostavění východní část 30 let plánovaného okruhu kolem Prahy, které brzdí neochota vlády a zájmy několika spekulantů, kteří skoupili pozemky na místě, kde byl plánován okruh.
J23a43r43o48s24l47a22v 95C15h30u37d10á53č27e95k
Cituji z iDnesu:
"Zákaz je navržen pro všechny nákladní vozy nad dvanáct metrů délky. Na toto opatření by následně měly navázat i zákazy v méně kapacitních ulicích v městských částech, jako je Uhříněves či Šeberov (více čtěte zde).
„Rada to schválila jednomyslně po dlouhé debatě. Z pohledu Prahy je to jediná možná cesta,“ uvedl pro iDNES.cz radní pro dopravu Petr Dolínek.
„Ačkoli děláme vše pro to, aby stát co nejrychleji dostavěl Pražský okruh, tak vše stále vázne. Proto považuji za svou povinnost bránit Pražany tímto způsobem,“ vysvětlil už dřív Dolínek."
- Počet článků 2944
- Celková karma 25,11
- Průměrná čtenost 868x