Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Dva blogy hned vedle sebe, Trčálek - Kavka

--------------------------------------------------------------

Rozličná témata, rozličná čtenost i karma.

Bude to asi tím, jaká témata si vybrali a jak je umí čtenářům podat.

:-)

1 1
možnosti
KT

Píše se umějí, musel jsem po Vás opravovat celkem dost chyb

---------------------------------------------------------

Čím to?

Takové moudré příspěvky píšete, ale oddělit dvě slovesa od sebe, na to jako by Vám

už nezbývalo sil

----------------------------------------------------------

Bude to asi tím, že jdu proti momentálnímu proudu, sám za sebe.

To víte, na rukojmím.cz mi to sotva zveřejní jako panu Kavkovi.

-----------------------------------------------------------

Že by cenzura?

3 0
možnosti
JH

J95i17ř22í 71H34o76r90á66k

12. 3. 2018 10:44

Podívejte se na "zpravodajství" ČT - to je československá televize roku 85 -88. Vybrané zprávy, vybraní komentátoři, vybraní diskutující, ideově předem určený směr. A zahraniční škváry (seriály) kolem, ty se musí rozdávat zdarma nebo někdo bere slušné provize za jejich nákup. A nejvíce se ČT bojí kontroly, co kolik stojí, proč nejsou výběrová řízení atd. Rada ČT je zcela nefunkční, když je placena ČT. Že Dvořák neví, že ČT je zřizovatelem "člověka v tísni" - to jsou jen tanečky kolem.

5 2
možnosti
KT

Rád bych, ale nemám doma televizor

3 1
možnosti
PK

Já myslím,že demokracie a pokrok bude zaručen jedině když to vezme do rukou Ester...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jistě myslíte Ester Kočičkovou.

2 0
možnosti
Foto

5 vět. Krátce po 28. říjnu roku 2016 jsem měl denní službu a na víkend přijela jedna mladá rodina s přáteli z Ostravy. Meli dva, či dokonce tři pokoje a hned se mě ptali po "týdnu neklidu".

Ale moc neuspěli a myslím, že 5V (já osobně mám raději svých V8) dopadne velmi podobně. Zůstane to interní kavárenskou záležitostí.

3 3
možnosti
Foto

Ale Soukup nechce šéfovat České televizi, chce toliko podíl na koncesionářských poplatcích.

0 0
možnosti
Foto

Něco peněz by dozajista nezaškodilo, ale zrušením poplatků by se ČT otevřel, ke škodě Barrandova, trh s reklamou.

0 2
možnosti
  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik