Diskuse

Má bloger p. Petřík morální právo soudit gen. Pavla?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jakže....denně ztrácíme na frontě desítky důstojníků a blogy se nečtou?

0 0
možnosti
VV

Bloger p Petrik ma jiste pravdo psat cokoliv, ale podle mne o nejake moralce rozhodne ne.

6 0
možnosti
Foto

A kdo má právo psát o morálce?

0 0
možnosti
MS

Karle já si pořád říkám:" až někdy v tom chaotickém, přeinformovaném světě budu potřebovat zastavit a urovnat myšlenky", tak se zastavím u vás na pokoji.R^

1 0
možnosti
Foto

Já znám Karla velmi dlouho. Ještě z legendárního Bigblogeru LN a mohu říci, že tam se tedy v diskuzi děly věci.

Karel tam tehdy začal psát a nestydím se říci, že to byly dlouhé, nezáživné a apolitické traktáty.

Zde se ale vypracoval a vychmátl, co "frčí". Jo, tento článek je skvělý, o tom nic. Takže i když jsme s Karlem na různých březích místního politického proudu, přesto mu přeji mnoho dalších podobných úspěchů.

1 0
možnosti
MJ

Pane Hermánku, tuto informaci čtu už po několikáté. Nemůžete aspoň lehce inovovat? Nebo si nepamatujete...? A že jste na různých březích, to je fajn. Mám ráda rozmanitost...

7 0
možnosti
Foto

Já myslím, že p. Petřík má právo úplně na všechno. Jeho články jsou tak plné pravdy, že mi až z monitoru kape na stůl. Informace ani nestáčím strkat do pytlíků. A prý se tuhle pohnul Aristotelův náhrobek. Neb jeho logiku strčil pan Petřík dávno do kapsy.

Vysokou karmu má naprosto oprávněně, protože takové počteníčko trčí do kapsy i Mackova Saturnina.

Já nevím, co se vám furt na největším velikánu českého blogerství nelíbí. R^

9 0
možnosti
VV

Pane Dvoraku, dovolim si poopravit, ze Saturnina napsal Zdenek Jirotka. Mezi komunisty velmi neoblibeny spisovatel.

3 0
možnosti
AL

Když jsem si přečetl toto vynikající dílo váženého pana autora, za "použití" váženého pana Švejka, hned se mi vybavila scénka od tohoto skvělého autora (mám na mysli spisovatele Haška) ... :

Z tohoto člověka si vemte příklad. Co dělá? Pláče. Neplač! Povídám ti, nebreč! Ty se chceš polepšit ? To se ti chlapečku jen tak nepodaří. Teďko brečíš a až se vrátíš na cimru, budeš zase takovej lump jako předtím. Tím jsem skončil vy uličníci a žádám, abyste se při mši svatý chovali slušně!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Karma.Hned jsem si tipnul,že ta Petříkova blibina bude mít určitě větší karmu než 40 a nespletl jsem se Místní rusofilní soudruzi,nyní si hrající na vlastence nikdy nezklamou,jejich karmovací mašina se nikdy nezasekne,stejně jako ta hlasovací v parlament ANOSPDKSČM....

11 0
možnosti
JH

J67i57ř91í 28H13o96r86á96k

14. 3. 2018 17:01

Pavel je typ člověka, který bude sloužit komukoliv, komunistická guma z komunistické famílie. Normální člověk nikdy nešel dělat za komančů furťáka, byl rád, že má ty dva roky nebo rok za sebou.

4 5
možnosti
JL

Jeden takovej byl a teď je z něho anarchokapitalista.;-D K nevíře, že?

4 0
možnosti