Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Já jsem také pro, aby se prasata, ani jiná zvířata, do válek nezatahovala...

"Krmení mi zabere skoro celý podvečer..." Co je to proti tomu, jakou dobu tady pohazujete perly... fakt fuška.

Ale jste statečný.R^

2 0
možnosti
JU

J12o96s18e15f 76U38l87m61a18n

16. 4. 2018 20:42

Myslíte, že je to statečnost? ;-)

0 0
možnosti

Tak jsem po úvodu předpokládal, že se něco dozvím o prasatech a prasečáku v Letech a vono nic!

1 0
možnosti
JU

J12o25s85e20f 52U10l89m80a91n

16. 4. 2018 18:29

A vy jste tu chemickou válku viděl, pane?

No, viděl! Teda ne úplně, ale...něco na tom přece musí být! Říkali to!

Kdo? Kdo to říkal?

Jakto kdo? Naši spojenci přece! Komu jinému bychom měli věřit, když ne spojencům?

A ti spojenci...nikdy předtím nelhali? Nikdy netvrdili něco, co se pak ukázalo býti lží?

No...možná i lhali, ale...lhaní je přece lidské. A hlavně...pořád to jsou spojenci.

Něco jako Anglie s Francií těsně před druhou světovou válkou?

Ano, přesně tak...totiž ne! Kde vůbec na taková hloupá přirovnání chodíte?!

1 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,24
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik