Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H89a51n32a 40V22l98k30o92v62á

14. 12. 2018 20:52

Tak nějak v konceptu celé diskuse mi přijde zajímavé jak ti co nemají televizi zasvěceně hovoří i o TV Barrandov.

Já nemít televizi od UPC v jakémsi balíčku, nevěděla bych kde ji najít...

A protože zmizelo vlákno kde jsem reagovala zopakuji svoji otázku pro pány Trčálka a Rotha zaklínající se pořadem ČT Cesty víry ( a oba nemáte televizi ;-)) :

Slyšeli jste někdy slovo pokora? Můžete mi odpovědět stejnou otázkou, ale já se nezaklínám pořadem Cesty víry, ač přiznávám že televizi mám a platím....

0 0
možnosti
JL

Na uraženou ješitnost a frustraci, se lék těžko hledá.R^ Jedině snad u Olšera.;-D

3 0
možnosti
MD

Obr Koloděj .. není ztvárněn živým hercem, pouze rekvizitou (obří nohy ve velkých botách a ponožkách), hlasově je reprezentován nahrávkou z magnetofonového pásku namluvil Bohuslav Sobotka.

A ted si prijde Kolodej 2. Ztvarneny sam sebou.

1 0
možnosti
MD

A bez magnetofonu. I kdyz problem. Uz jsme si zvykli na studiove nahravky. A Kolodejuv 2 koncert na zivo ma prece jen jiny zvuk.

1 0
možnosti
JC

Všechny vás nakopat do p....., žrouti reklam a krveplných scén. ČT prostě tvrdí, že 4+ 3 je 7, vy tvrdíte źe je to 8 a ještě se čertíte, že je přeci svoboda vyjadřování. Pane Boźe, kam jsme dospěli..

4 2
možnosti
MD

Princ kolobeh prvni. Obut neobut, oblecen neoblecen, napsal nenapsal.

1 0
možnosti
KT

Spíš král Babiš I., Největší (co, ať si každý dosadí sám)

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě karma, i kdy jste přehlédl určitý negativní rys ČT, totiž bil'akovštinu.:-)R^

3 0
možnosti
Foto

J79a53k41u71b 81R16o44t57h

14. 12. 2018 10:52

Pepo, to je humor, to neznáš. ;-D

8 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik