Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kolego Trčálku asi takhle, lid je ten, kdo u nás rozhodne.R^

9 0
možnosti
Foto

Nejlepším kladivem je smuteční věnec :-)R^

10 0
možnosti

Grebeníčkovo Kladivo na čarodějnice, nesmí chybět v knihovničce každého intelektuálně zakřiknutého člověka.;-DR^

20 0
možnosti

J21a73n 75J33í42l18e84k

12. 1. 2019 16:54

Etřík bude Zpívat častušky pod rudým praporem. Soudruh Grebeníček je jedním z těch, co mají nehynoucí zásluhu na tom, že se rozvinuté země stala rozvojová země a dal tak šanci národu aby ukázal co v něm je a dohonil prohnilý Západ. :-) A ještě o tom napsal knihu, kde určitě nezapomněl popsat jak z ničeho farníci opravili kostely, které bolševik nechal zchátrat a zničili stovky památek. Udělal jim reklamu. :-)

16 0
možnosti
Foto

Karle ... už zas, já snad to kafe přestanu pít;-DR^R^ ... taky mám zkušenost, že slovo "soudruh" se v diskuzi nesmí napsat - smazali mi dva příspěvky, právě jen kvůli tomu;-)R^;-D

10 0
možnosti

J48a67n 57J53í65l77e58k

12. 1. 2019 16:56

Mě k vůli několika lidem, co jsem jim hezky řekl "soudruhu" slovo na které tak byli pyšní, málem smazali účet. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Oudruzi ještě budou muset přežít ten psotník, který je chytne nad zákeřnými kavárnickými články o Palachovi ;-D

15 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik