Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

My co jsme odkojeni komunismem, do banky raději nechodíme.

0 0
možnosti
MV

... vykojená doba.

2 0
možnosti
Foto

;-D ... rasisto, to se nestydíte sežrat dvojčatům svačinu? To jsou dneska lidiRv:-PR^

3 0
možnosti
RE

Pokud to vůbec dojde do zapadlé čajovny v podloubí, takR^

3 0
možnosti
Foto

Kdo by to byl řekl, že nám to tu Kája Ábel tak hezky rozkojí a Kája Trčálek takhle hezký dokojí. Teď ještě aby to Kája Bůh vyzpíval a Kája Boháček vyfotil.

Karle já vás chápu:))) to zas bude jaujálování;))palec

8 0
možnosti
Foto

Kdo nekojí, není Čech! (Příp. Moravák, Slezan etc.) R^R^R^

4 0
možnosti

;-D;-D;-D Úplně to vidím!

Dobrý den, čím.Vám mohu pomoci?

Můžete tím, že mě nakojíte.

Ano, támhle v rohu je mlékokojomat!

6 0
možnosti
MS

Vy jste napsal miliontý článek na téma kojení. Gratuluji. Vyhrál jste všechny neukojené matky na kojení. Nezapomeňte před výhrou nakojit notáře, aby vám výhru potvrdil.

4 0
možnosti
MJ

Jo, Vy si to umíte zařídit. Já mám tu internetovou. Takže mi kručí v břiše... jdu si umíchat vajíčko.:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik