Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Trčálku,

doufám, že jste tu hru o latrínu vyhrál a nyní si jí užíváte k plné spokojenosti.

0 0
možnosti
Foto

Tak vzhledem k tomu, že to v žádný normální televizi nedávali tak jsem naprosto v pohodě a vůbec netuším o co jde. Jen se poslední dobou vyrojily mraky článků na toto téma.

0 0
možnosti
OJ

Jsem zklamán. Z nadpisu jsem doufal, že se mi dostalo cti být parafrázován samotným Zarathustrou blogosféry, ale po přečtení to vypadá, že si tuhle čest uzurpovat pro sebe nemůžu. Budu tedy doufat že jsem poskytl alespoň ždibec inspirace...

0 0
možnosti
KT

Je mi to líto, ale opisoval jsem od paní Valíkové.

Ostatní články na to téma, tedy ani Váš jsem nečetl, zajímá mne spíš paní Valíková než Hra o trůny

0 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik