Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

A navíc nedaleko od Czenstochowe.8-o

1 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem si kladl otázku, co hulíte za matroš, že bych to zkusil taky. Dnes jsem ale rád, že pro mě tahle otázka zůstala nezodpovězena a že jsem to nikdy nezkusil...

7 1
možnosti
KT

Opravdu to raději nezkoušejte

3 1
možnosti
JK

Co by si ti věřící jen počali, kdyby žádný ďábel neexistoval?

Asi by si ho vymysleli.

Možná, že se už tak stalo.

0 1
možnosti
Foto

Ten polský katolík na rozdíl od toho Palestince nebude souzen vojenským soudem cizí mocností.

1 2
možnosti
SM

Skutočne ju zavraždil, pretože bol kresťan katolík? Vyvreskoval pritom Pochválen buď Ježiš Kristus? Prikazovala mu to jeho svätá kniha (biblia) a zradikalizoval ho farár v kostole? Ťažko, že? Keď vraždí totiž kresťan ( a vy ani na 100 percent neviete, že to bol určite kresťan) robí to v úplnom rozpore so svojou vierou a navyše ho členovia jeho komunity príkro odsúdia. Porovnajte si to láskavo s prístupom v iných

vierovyznaniach!

10 2
možnosti
KT

V Polsku jsou, tuším, všichni katolíci.

Jsem rád, že stejně jako, já, tuto vraždu, spáchánou katolíkem, navíc biřmovaným, odsuzujete, jakkoliv by bylo lepší, kdyby ona dívka žila.

1 4
možnosti
Foto

Slabé.

Chybí vám povídání o tom, jak polští katolíci vydávají návody na vraždění ve stylu:

https://nypost.com/2015/10/17/terrorists-post-videos-teaching-palestinians-how-to-stab-a-jew/

5 1
možnosti
KT

Takže zavraždění desitileté dívky je pro Vás slabé???

3 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,07
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik