Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych i zajel na Letnou opravdu demonstrovat, tak nějak obecně, protože mě štve, jak tam nahoře rofrcávají moje daně. Včetně Babiše a spol. Jenže pořadatelé zvolili špatný termín, můžu dnes v sobotu odpoledne po ranní, ale v neděli v podvečer už se budu zas chystat na noční:-(( A to jsem nikdy na žádné takové akci nebyl.

1 0
možnosti
Foto

Ne, všichni budou falešní. R^

3 0
možnosti

Těším se, že vás konečně potkám.

1 0
možnosti

Možná opravdoví demonstranti a řvát jim pomůžou sparťanští rowdies:-))

3 0
možnosti
Foto

Kdežto Maruš bude doma trucovat a zarytě mlčet. ;-D

0 0
možnosti

P65e57t48r 98A70l13t74m97a23n

20. 6. 2019 21:23

Budu tam taky, dostal jsem poukázku na párek a pivo od Topky a k tomu dvacetikorunovou stravenku z nějakých zvláštních asi fondů - je na nich "Foundation". Mám prý co nejvíc řvát - myslím, že "remise" nebo tak nějak... a hlavně "Babiše do koše" - tomu jedinému jsem rozuměl. ;-D;-D;-D

Autore, přestože se evidentně řadíte mezi tu méně úspěšnou část populace, která je fascinována diktátorským a velmi vulgárním individuem, tak děláte z lidí s jiným názorem hlupáky...

PS: A archaická čeština z koblihy intelektuála prostě neudělá...

0 0
možnosti
Foto

Ovšem přeměnu intelektuála v koblihu známe docela dobře. ;-D

1 0
možnosti

Nebudou, sejdou se tam jen ti, ktere zaplati madarskoamericky miliardar George Soros.;-D

1 0
možnosti

Pochodují Romové ulicí a řvou: "Menstruace, menstruace......"

Když je slyší policajt, tak si klepe na čelo: "Co to řvete za blábol? Máte řvát demonstrace, demonstrace...."

Načež mu jeden z romů odpoví: "To nevadí, hlavně když poteče krev..."

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS