Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

;-D Na škaredého vychrtlého troubu si tedy hlavní hrdina na konci svého příběhu dost věří;-D

0 0
možnosti
Foto

Spolu s Járou Cimrmanem si říkám: "Jeden špínomet? A není to málo, Karleji Trčálkoviči?" ;-D

1 0
možnosti
JK

Jo, jo, to jsme my chlapy, vždycky se citlivě podělíme o svoje city a lásku bez hranic a předsudků. ;-D;-D

0 0
možnosti
AM

Vy jste asi zase přebral 8-o8-o

3 1
možnosti
Foto

Dnes se na vás pane Trčálku nezlobím. Propagace mého blogu mi samozřejmě nevadí, ač obsah je klasický váš, pro mě těžko srozumitelný, ale každý holt nemá dar rozuměti všemu. Přeji mnoho úspěchů a že jste pracovitý člověk vám nikdo upřít nemůže.

2 0
možnosti
KT

Děkuji.

Ale znamená to snad, že jindy, ne dnes, se na mě zlobíte?

Moc a moc zlobíte?

To by mne mrzelo.

Ale Váš článek vlastně propaguje i můj článek, bude na Rukojmím, nebo Protiproudu, nebo na Parlamentních listech?

P.S. Chce to ještě trochu zapracovat na gramatice.

6 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik