Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já od čeho mám ten puch v knihovně! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Se divím, že při takovém přívalu iniciativy, vstřícnosti a angažovanosti se KSČ a StB nezhroutili už dřív. Ale stejně je třeba Bureše pochválit, že je zevnitř nahlodal tak silně, že stačilo cvrnknout jednou demonstrací a systém se zhroutil. Díky.

2 0
možnosti
Foto

Vaše nenávist a veskrze zjevná lhostejnost ke všemu včetně skonu Gotta nabrala, troufám si říci, nesnesitelných rozměrů...něco jste dělal a smál se ještě u toho...a tohle pokrytectví nám sem v hmotné dávce předkládáte...myslím si, že o svobodě zrovna Vy nemůžete vědět vůbec nic...ale v něčem jste teď aspoň celkem jiným...nekňouráte...Bureši...

1 0
možnosti
Foto

Tentokrát nebude "Karle...R^V děkuji za boží čtení:))" (zdroj: https://trcalek.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A191001_729878_blogidnes) ? Jak je to možné? Vždyť pan Trčálek srší vtipem, a to kontinuálně. Dokonce i v tomto článku.

0 1
možnosti

J67o75s56e87f 42P10o31t94r

9. 10. 2019 21:38

"Pohřeb v katedrále sv. Víta může chtít jen absolutní blázen"

A ́t se na mě pan Trčálek zlobí, nebo nezlobí, fakt absolutní blázen je!

0 0
možnosti

D24a22v88i44d 40H39o59r33á43k

9. 10. 2019 18:45

Náhodou dobrý R^

3 0
možnosti

Nestačilo by tu Vaši nenávist ke Gottovi napsat jen 10x ? Už jste neskutečně trapný.

0 0
možnosti
Foto

Kde mi to uniklo? Já tam o Gottovi nic nenašel... Pomůžete mi, prosím? Díky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik