Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Technická poznámka: Od r. 2000 nepláčeme do telefonu, ale do mobilu.

0 0
možnosti

Technická poznámka - já jsem měl první mobil v roce 1997 a to už jel na digitální signál. Analogové (601) byly ještě dříve.:-)

1 0
možnosti

To tedy sedlo jako zadel na hrnec.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Karle, nejdříve jsem se lekla názvu, pak jsem se začetla a musím uznat, že je to moc dobrý článek, i když já ze zásady kolem těchto témat opatrně obcházím. Super.R^

2 0
možnosti

Jen počkejte - dalším prezidentem bude (pokud se rozhodne kandidovat) bývalý vekslák Jaroslav Kubera a máte tam dalšího klauna, který to zase (jak ten první polistopadový) pojme jako cestovní kancelář a o kontroverze také nebude nouze:-)

1 5
možnosti
Foto

Omyl, budete to buď Klaus ml. nebo Šichtařová. Všimněte, jak se snaží. ;-D

1 0
možnosti

me to bavi a respektuju, ze nekomu to muze prijit pres caru

kdyz se ale po uvodnim fakt usmivanim nad textem dostanu do sice hrube popisovany situace kolem toho, jak sebou vlastne prezident zeme necha hazet nekolika vycurankama kolem nej, tak je to jeste horsi, nez jsem si dosud myslel ... a dost jsem teda ztuhnul

podle me skvele zpracovany tema - moznost

diky za to (a i za to pobaveni)

8 0
možnosti

Jenom aby se nám vrátil.

1 0
možnosti
Foto

Náhodou je docela dobrý, že se u nás v ČR za takového blogy stále ještě nepopravuje. A tenhle pracovní týden se za to dokonce ani nezavíralo, prostě blaho......:-)

11 0
možnosti

J12i12ř90í 42J66a11n54d65a

18. 10. 2019 19:50

Překvapila mě ta sebekritika v úvodu. Že byste šel do sebe?

1 1
možnosti

Stokrát opakovaná lež se možná stane pravdou, ale stokrát opakovaný vtip se fakt znova vtipem nestane.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik