Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Já mám raději jiné romány z doby Václava IV. Konkrétně např. Král obléká halenu - spíše až lyrické. Mezi proudy - Jirásek, ale není to takový patos. Rytíři a lapkové - napínavé, docela pěkný spád.

Něco jiné je skutečná historie, a zde mám rád opis starých kronik, neúplný - Ze starých letopisů českých od Palackého. Zde je uveden i počet prostitutek během Koncilu v Kostnici - tuším 812 jich bylo. Ale kdo to počítal ? Možná Petr z Mladoňovic, z doprovodu Jana Husa.

0 0
možnosti
MJ

Mně zase udělal velkou radost kronikář Vondruška.

1 0
možnosti
Foto

No ten velmi...ten velmi. Synek jedno novodobého historika, co má na starost i archeologicky průzkum zapadní časti Čech a vyvracení mýtů učebnic a tvorbu nových naučných panelů v místech památek říkává: Vondrušku máme doma těžce zakázanýho:))

1 0
možnosti
Foto

To jsem zvědavá, jak se s tímhle tady mnozí poperou;))) ...zase jste do toho praštil. Samozrejmě navíc bojujete se seriálem jiným:):-) tak se těším dál...zemřel na úlek při porodu a jiny nazor na chrtí závody:) až koronadoba pomine, zvu vás na Točník;-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 24,96
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik