Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

No já nevím na zdejším blogu je toto zvykem, možnost honit si karmu na kolegovi blogerovi, (někdy to vyjde, někdy to nevyjde), ale z tohoto Karla nepodezříval, to je jen vedlejší produkt :-), tady mi to už přijde jako šikanování.

Myslím si, že čtenáři si dokáží udělat úsudek o autorovi i o jeho článcích sami a nepotřebují něčí "hodnocení".

Tím, že pan Nožička uzavřel diskuse neberete, Karle, jeho rozhodnutí v potaz a umoznujete diskuse zde, což mi přijde docela eklhaft, že nerespektujete jeho rozhodnutí a vůli.

Jo, i tohle považuji za šikanu...

No, ještě je zde jiné hledisko, že když je někdo tak kvalitní, že stojí Karlovi Trčálkovi za jeho hodnotící blogy, za uvádění věcí na pravou míru, tak to je "vyznamenání pro tu osobu, :-) ale to už je fakt absurdní... :-)

5 5
možnosti
ND

Oprava: nepodezřívám

1 0
možnosti
Foto

Nebohý Tomáš Satoranský , Nešťastný Tomáš Satoranský ,

Člověče, čím Vy to trpíte- kdyby jste se věnoval sám sobě a nekomentoval kde co, uděláte asi lépe

5 1
možnosti
Foto

Karma, koukám, že trollové byly v pohotovosti. Zámečník vyhrál jen o vteřiny ;-D

4 5
možnosti
Foto

I49v58a48n 73M59a44r69e59k

13. 8. 2020 20:52

BylY? V tom případě tím míníte výhradně sebe. Jinak jsou zde jen debatéři rodu mužského. :-/

5 2
možnosti
PN

P29e44t13r 20N16e73d36v41ě38d

13. 8. 2020 19:38

Zoufalé, opravdu zoufalé.

1 0
možnosti
PK

Pokud si na sebe naleznete spojení a vyříkáte si to osobně určitě se dohledáte pravdy;-D

1 0
možnosti
KT

Myslím, že v Idosu by se spojení určitě dalo najít

2 0
možnosti
LH

je to trochu jinak - vyjádření názoru bylo označeno jako povedená taškařice....... bohužel tady na Idnes u blogeru mi stále připadá, že Satoránský je veleben, protože je proti Babišovi a Jágr haněn protože Babiše podpořil. Al e já jsem podle mistní elity hloupej... tak to tak beru;-D

1 0
možnosti
KT

Nic si z toho nedělejte.

Husy jsou taky hloupé a přitom ve skutečnosti inteligentní.

Stejně jako Vy.

P. S. Vidíte, a pan Nožička to má přesně naopak, ten haní Tomáše Satoranského protože je proti Babišovi, a teď už i proti Jágrovi, fujtabl!

1 0
možnosti
ZZ

a co žena, už se vrátila, nebo jakákoliv? nebo si do smrti vystačíte s přívlastkem elitního-placeného blogera?

0 2
možnosti
KT

Asi až do té smrti.

Ale můžete mi poslat svoji manželku...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik